• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Denk dat je daar wel gelijk in hebt ja. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar waar en hoe ze nou precies zijn opgevoed enzo, dus ik hoop dat we nog dingetjes uit het verleden te zien gaan krijgen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh dat hoop ik ook ;d. Oh! en ook wat dingen over de andere crews.. Je gaat mij niet wijs maken dat Coppelion in totaal 6 mensjes heeft... Twee daarvan die overgestapt zijn naar de duistere kant en psychopaat aan het spelen zijn..


    Trouwens hoe zit dat met 1st years 2nd years en zo.. Want hun bloed word daardoor bepaald.. Maar als je naar et volgende jaar gaat.. Word hun bloed dan anders? o-o.. Of denk ik nu weer even heel raar na..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, ik zat daar eigenlijk ook al over na te denken. Snap het ook niet zo goed. ;s Of het is gewoon bij hun geboorte bepaald en ze vonden het leuk om ieder jaar een ander bloedtype te gebruiken ofzo. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm dan zou dat het wel zijn.. Zou het anders ook niet weten.. Beetje vaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmpf.. Nu ik de anime nog eens kijk wil ik nog meer weten wie Loveless zijn fighter is D:
    Wilde dat ik Japans kon D: Dan zat ik niet te wachten tot ze eindelijk eens opschieten met vertalen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die Eren Jeager van Shingeki no Kyojin moet iets gaan doen in de politiek xd
    Hij geeft elke aflevering lijkt het wel een speech, waar iedereen zijn aandacht op focust.
    Tenminste tot aflevering 5, ben nog niet zo heel ver. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Die Eren Jeager van Shingeki no Kyojin moet iets gaan doen in de politiek xd
    Hij geeft elke aflevering lijkt het wel een speech, waar iedereen zijn aandacht op focust.
    Tenminste tot aflevering 5, ben nog niet zo heel ver. :P


    *Jaeger. :'D
    Nou, I'm not so sure (': Wacht maar. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    *Jaeger. :'D
    Nou, I'm not so sure (': Wacht maar. ;p


    Haha, jaa, ik type iets te snel :P van daar die fout xd
    Maar in aflevering 6 gaf hij geen speech.
    Gaat ook moeilijk vanwege het opeet-door-een-titan-ding :P en aflevering 6 stond ook meer in het teken van Mikasa en haar backstory.

    alleen in het begin, echt iedere keer als hij in die lounge was, waar ze aten en dronken, gaf hij wel een speech en ook steeds als iemand hem aansprak dat hem niet beviel, een speech xd Ik vond het op een gegeven moment wel grappig worden haha xd

    Maar het is wel een hele goede anime, dat ziet iedereen, maar er zitten soms van die dingetjes in dat je denkt van, dat had gewoon beter gekund of daar hadden ze meer over na kunnen denken. Wss stonden ze daar bij het schrijven nog niet zo bij stijl, maar bij de uitvoer ervan konden ze wel zien dat een paar dingetjes iets geforceerd overkomen. Maar het blijft echt een geweldige anime en ik geniet er eigenlijk best wel van :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat bijvoorbeeld dan? Ik herken me namelijk niet zo heel erg in je uitleg. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wat bijvoorbeeld dan? Ik herken me namelijk niet zo heel erg in je uitleg. ;p


    Nou ja, de speeches telkens is een voorbeeld xd Ik denk één keer kan, maar ze komen wel vaak aanbod die speeches, tenminste tot wat ik heb gezien en dat zijn 6 aflevering tot nu toe. Ik ga ff spoilen over de eerste 6 afleveringen, dus zet mijn commentaar even in een spoiler neer xd

    Dan vind ik ook dat het motief en de motivatie van iedereen aardig snel naar voren komt, terwijl je dat ook beter kan opbouwen.
    Ik merk al snel dat Armin zich altijd een last voelt, Mikasa die wilt Eren beschermen, omdat hij haar in het verleden altijd beschermde en Eren wilt gewoon wraak voor de dood van zijn moeder.
    Het zijn alle 3 goede thema's, maar die weet je al bij aflevering 3 en als je het thema met een relatief korte opbouw gebruikt dan kan de schrijver zich het onnodig lastig maken om hier verder op te borduren, maar ik kan nog niet zeggen of dat goed of slecht gaat, want ben pas bij 6 hè :p

    Voor de rest dacht ik bij Mikasa's backstory echt van, was het niet relevant om dit vooraf te vermelden? xd Hoewel dat op zichzelf staand geen fout is, maar meer iemands stijl. Ik dacht alleen dat het handiger is om dit vooraf miss aan de kijker t evertellen, omdat je dan zo de gevoelens opbouwt . Momenteel komen de gevoelens van elk thema slecht vanuit één kant zeg maar. Bij Eren omdat je meemaakt dat die moeder wordt opgegeten door die titan, maar stel dat je de backstory van Mikasa vooraf doet dan komt het wat minder als achteraf informatie en dan voel je de gevoelens opkomen van twee kanten. Van het moment zelf en de backstory waarin Eren al snel merkt hoe erg deze wereld is en als je dan nog even een mooi link bouwt tussen Eren die voor het eerst (denk ik) iemand vermoord en zijn wraakgevoelens tegen de titans, dan heb je een hele mooie opbouw. Maar dat is mijn mening xd

    Voor de rest vond ik het wel goed gedaan dat ze Eren niet gelijk overpowerd maken en dat die alles kan, maar ik vond het een beetje zwak, hoewel anderen dat kunnen ervaren als goed, dat ze als excuus gebruiken dat die riem stuk was en dat hij het dan opeens wel kan. Dat vond ik een beetje jammer, omdat het eigenlijk hetgene wat ze opbouwden, Eren als de doorzetten, degene zonder talent maar met hard werken er ook wel kwam, een beetje lieten instorten. Dat vond ik persoonlijk wat jammer.


    Dit zijn denk ik wel de punten die mij het meest opvielen, maar dat is mijn persoonlijke mening erover en ik herhaal dat ik dit echt een geweldige serie blijf vinden met een goede soundtrack en een geweldig character development, maar het heeft ook zo zijn schoonheidsfoutjes. Het is tevens ook een serie die veel risico neemt dat ik erg prijs en erg goed van de schrijvers vind, maar daar maak je soms wat foutjes in wat helemaal niet erg is, want de perfecte serie bestaat eigenlijk niet. Ik bewonder de risico die de schrijvers in hun plot stoppen en vind het plot af zichzelf staand een goede opbouw hebben en ze denken goed na over alles en ze maken de personages erg likeable. Ik vind dat ze ook echt veel moeite in de personages hebben gestopt en ze zijn ook goed gelukt, want je leeft echt goed met ze mee en ik vind ze aardig in de buurt komen van realistisch. :) Dus is een goede serie, dat ontken ik ook helemaal niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.




    Mij lijkt als gasai yuno van mirai nikki ( the future diary ) cosplayen zo vet.
    Wil 'm wel gaan doen denk ik c: Maar heb wel een wat meer gekleurde huid als asian,
    das wel jammer, en vollere lippen. Waarom ben ik geen cosplay asian o.o

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 18:52 ]

    Foxfire schreef:




    Mij lijkt als gasai yuno van mirai nikki ( the future diary ) cosplayen zo vet.
    Wil 'm wel gaan doen denk ik c: Maar heb wel een wat meer gekleurde huid als asian,
    das wel jammer, en vollere lippen. Waarom ben ik geen cosplay asian o.o


    Gasai Yuno alias de yandere queen. Ja, van haar heb ik veel gehoord, hoewel ik mirai nikki nog niet heb gezien.
    Maar heel vreemds, steeds als ik iets over haar persoonlijkheid hoor komt het woord psychotisch altijd aan pot xd haha
    Op Nishicon waren trouwens ook aardig veel Gasai xd hoewel het miss zo leuk doordat ze me aan het stalken waren.
    Dat kan geen goed teken zijn, als Gasai je stalkt xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Gasai Yuno alias de yandere queen. Ja, van haar heb ik veel gehoord, hoewel ik mirai nikki nog niet heb gezien.
    Maar heel vreemds, steeds als ik iets over haar persoonlijkheid hoor komt het woord psychotisch altijd aan pot xd haha
    Op Nishicon waren trouwens ook aardig veel Gasai xd hoewel het miss zo leuk doordat ze me aan het stalken waren.
    Dat kan geen goed teken zijn, als Gasai je stalkt xd


    Nice ben je bij nishicon geweest? hoe was het ? ^^
    Ghehe, ja klopt, maar vind haar wel epic. Op abunai heb ik eigenlijk 0 cosplays van haar gezien,
    wat best jammer is. Je ziet ook wel veel ehm hoe heet die vocaloid. Hatsune miku.
    Sword art online, Naruto, en zag vorige x zelfs pokemons ;p
    Wat vinden jullie eigenlijk van mannen die als vrouw gaan cosplayen? c:

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:07 ]

    Foxfire schreef:
    (...)

    Nice ben je bij nishicon geweest? hoe was het ? ^^
    Ghehe, ja klopt, maar vind haar wel epic. Op abunai heb ik eigenlijk 0 cosplays van haar gezien,
    wat best jammer is. Je ziet ook wel veel ehm hoe heet die vocaloid. Hatsune miku.
    Wat vinden jullie eigenlijk van mannen die als vrouw gaan cosplayen? c:


    Jaa, eerste con ooit xd
    Maar ik vond het wel leuk en echt super aardige mensen lopen daar rond.
    Ik vond het echt geweldig daar, vooral bij het maid café waar karaoke en zo was, vond ik erg leuk om te kijken, hoewel het erg druk was.
    Ook vond ik het erg leuk bij de workshops rond te kijken en heb in de dealerroom ook even een aandenken gekocht.
    Namelijk Uchiha kettinkje xd vond het leuk en was niet abnormaal duur.

    Maar om terug te komen op het onderwerp xd Ik zag idd echt veel Gasai's door rondlopen, maar het meesten waren echt Kirito aan het cosplayen. Vond ik op zich wel leuk en er was één iemand die had echt een geweldig cosplay kostuum. Ik zag ook iemand die als L van death note cosplayde en op zich geen moeilijke cosplay, maar hij gedroeg zich precies als L en liep ook zo, dus dat vond ik echt geweldig om te zien.
    Ik had ook wat Hatsune Miku gezien idd, maar niet echt opvallend veel.

    Ik heb zelf eigenlijk niets tegen cosplayen en als je het leuk vindt dan moet je het vooral doen, maar ik weet niet of ik er ooit zelf aan mee zou doen. Het lijkt me wel erg leuk, maar het is erg duur als je een goed cosplaykostuum wilt hebben en miss is het niet helemaal mijn ding. Hoewel ik het kijken wel heel erg leuk vond. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaa, eerste con ooit xd
    Maar ik vond het wel leuk en echt super aardige mensen lopen daar rond.
    Ik vond het echt geweldig daar, vooral bij het maid café waar karaoke en zo was, vond ik erg leuk om te kijken, hoewel het erg druk was.
    Ook vond ik het erg leuk bij de workshops rond te kijken en heb in de dealerroom ook even een aandenken gekocht.
    Namelijk Uchiha kettinkje xd vond het leuk en was niet abnormaal duur.

    Maar om terug te komen op het onderwerp xd Ik zag idd echt veel Gasai's door rondlopen, maar het meesten waren echt Kirito aan het cosplayen. Vond ik op zich wel leuk en er was één iemand die had echt een geweldig cosplay kostuum. Ik zag ook iemand die als L van death note cosplayde en op zich geen moeilijke cosplay, maar hij gedroeg zich precies als L en liep ook zo, dus dat vond ik echt geweldig om te zien.
    Ik had ook wat Hatsune Miku gezien idd, maar niet echt opvallend veel.

    Ik heb zelf eigenlijk niets tegen cosplayen en als je het leuk vindt dan moet je het vooral doen, maar ik weet niet of ik er ooit zelf aan mee zou doen. Het lijkt me wel erg leuk, maar het is erg duur als je een goed cosplaykostuum wilt hebben en miss is het niet helemaal mijn ding. Hoewel ik het kijken wel heel erg leuk vond. :)


    Haha jaa, opzich heb ik vorige keer geen mensen ontmoet ofzo, of mee gepraat.
    Er lopen ook mensjes met *free hugs* brodjes rond vaak :p
    Hihi leuk ^^ nee klopt ik vond de prijzen ook nog wel meevallen, heb wel voor 2 van die figuurtjes 30 euro betaald.

    Lijkt me wel vet áls ik volgende keer wel gasai's zie met 5 op de foto tegaan ofzo haha.
    Wel jammer dat ik eigenlijk geen foto's heb gemaakt was ook nauwelijks te doen zonder flits omdat alles bewoog.
    Jaa heel veel mensen leven zich echt in op de rol. Vindt ik wel leuk, zag toen de joker en batman, die kwam elkaar tegen en gingen een heel
    gesprek aan met elkaar terwijl ze improviseerden. Heb ik nog gefilmd. Met de stem, etc. en de cosplays waren ook heel goed.

    Klopt zo jammer van de prijzen! Of je zou het zelf moeten maken, ken veel mensen die dat doen maar zo creatief ben ik niet geloof ik =/

    Dit had ik vorige x gekocht.




    Lees je ook veel mangas dan? Want dat doe ik opzich eigenlijk niet.