• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shion schreef:
    (...)

    Ik ga hem ooit nog zien ;d, hij staat namelijk al een tijdje in mijn lijstje -als goed is... soms verwijder ik dingen zonder ik het door heb-


    Het is echt een hele leuke anime, maar verhaal technisch is het echt één grote warboel xd haha
    Ik vind het wel grappig om te kijken, vooral die opzet is leuk gedaan, waardoor de overgang echt ontzettend opvalt.
    Maar ik zal niet meer verklappen xd Hoewel dat dansje gewoon awesome is, de hare hare yukai :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Jup I like this one ;D
    Hij was toch nog niet geplaatst ? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^^
    Sword art online :D
    Blijft toch wel een hele goede anime. (afgezien van de tweede arc)
    Ik vind dat die de 8 verdient, hoewel het soms wel wat snel gaat.
    Maar ja, je accepteert ook veel dingen in het verhaal vanwege dat het gebaseerd is op een MMORPG.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    ^^
    Sword art online :D
    Blijft toch wel een hele goede anime. (afgezien van de tweede arc)
    Ik vind dat die de 8 verdient, hoewel het soms wel wat snel gaat.
    Maar ja, je accepteert ook veel dingen in het verhaal vanwege dat het gebaseerd is op een MMORPG.


    Op een wattes?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Op een wattes?
    Dat is het genre van het spel dat hun spelen in SAO.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Op een wattes?

    Op een MMORPG.
    Kort samengevat een RPG online via het internet dat door iedereen gespeeld kan worden (soms tegen betaling, maar er zijn er ook genoeg gratis) de afkorting staat voor massively multiplayer online role-playing game. Het zijn van die spellen als bijvoorbeeld Flyff, Perfect Worlds, World of Warcraft. Dat soort spellen noemen ze zo.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 16:26 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ah okay. (': Maar de AMV is wel awesome trouwens ;o. Ik vind het liedje ook leuk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een vriend vna me wil dat ik Inazuma Eleven ga kijken haha, maar hij gaat over voetbal dus ik heb zoiets van nee. Maar is die leuk dan? Iemand die hem hier kijkt?

    Foxfire schreef:
    Een vriend vna me wil dat ik Inazuma Eleven ga kijken haha, maar hij gaat over voetbal dus ik heb zoiets van nee. Maar is die leuk dan? Iemand die hem hier kijkt?


    Heb hem niet gezien. Maar een vriend van me, die totaal niks met voetbal heeft, heeft hem wel gezien en vond hem heel erg leuk. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heb hem niet gezien. Maar een vriend van me, die totaal niks met voetbal heeft, heeft hem wel gezien en vond hem heel erg leuk. (':


    ^^ en dat geld ook voor mij ;D
    Moet hem nog steeds verder zien tho...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat is dat voor een eind o-o
    Wat is er met Mitsuo D:
    De preview verraad ook niets... Behalve dat het vast en zeker net zo vaag en grappig word als in deze episode xd...


    Hoef alleen nog Coppelion en Kuroko no Basket bij te kijken ;D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Wat is dat voor een eind o-o
    Wat is er met Mitsuo D:
    De preview verraad ook niets... Behalve dat het vast en zeker net zo vaag en grappig word als in deze episode xd...


    Hoef alleen nog Coppelion en Kuroko no Basket bij te kijken ;D


    Jah, stom hè? D:
    En ik vind het niet leuk dat Mitsuo z'n haar geverfd heeft. Het past niet bij hem. ><
    Ik vond Koko en Banri wel geniaal samen. XD Maar op de één of andere manier wacht ik toch op het moment waarop Linda en Banri samenkomen ipv hij en Koko. :/
    Coppelion heeft echt een roteinde maar dat heb ik al gezegd. ;p Maar ik ben wel echt fan van die jongen ;D - heette hij nou Haruto of zoiets? Ik weet het niet precies meer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jah, stom hè? D:
    En ik vind het niet leuk dat Mitsuo z'n haar geverfd heeft. Het past niet bij hem. ><
    Ik vond Koko en Banri wel geniaal samen. XD Maar op de één of andere manier wacht ik toch op het moment waarop Linda en Banri samenkomen ipv hij en Koko. :/
    Coppelion heeft echt een roteinde maar dat heb ik al gezegd. ;p Maar ik ben wel echt fan van die jongen ;D - heette hij nou Haruto of zoiets? Ik weet het niet precies meer.


    Ik denk daar precies hetzelfde over! + ik herkende hem eerst niet..
    Nu Coppelion... Ok ik druk pas op Plaats Reactie als ik het gezien heb ;d ghehe.

    Maar ik verwacht Linda en Banri ook eerder samen dan Banri en Koko.. -Zelfs de intro laat dat merken o-o -
    + Volgens mij heette hij inderdaad Haruto...


    --

    Ey the guy in white is also down..
    No shit sherlock er werd op hem geschoten xd..

    Haha wauw.. Die dude zit te zeggen van mensen zijn het niet waard om te redden.
    en die andere dudes zitten zo te kijken van; The fck dude wat ben jij nu aan het doen dan o-O...

    Jup hij heet Haruto ;D.

    Oh dat einde was minder erg dan verwacht ;o. Vroeg me al af wanneer we die donkere haar meid tegen zouden komen.. Zag haar in de opening en vroeg me af wat voor psychopaat dat was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, klopt ja, ik had ze ook al langs zien komen in de opening... Maar ze horen dan toch bij de clean up dinges van Haruto? Ik vind het wel echt spannend die anime, ik vind hem echt één van de leukste dit seizoen. ^^
    Volgens mij rekent Haruto Ibara niet echt onder de categorie mensen xd. Hij heeft volgens mij een beetje iets tegen mensen en vindt Coppelion beter...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uhu ze horen bij Haruto... Hij noemde ze ook al blabla sisters... en 1 van die meisjes zei al; Ey sis . en nog meer dingen die daarna toe leiden xd.


    Ik denk dat Haruto's mening beetje licht aan de manier hoe ze zijn 'opgevoed'. Ibara heeft een andere mening en zei zit in de crew van mensjes redden... Haruto in de clean up crew... Als die twee wisselde van plek kwam het helemaal niet goed xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you