• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bij mij nu ook niet daarvoor moet ik het echt nog een keer zien..
    Maar Soubi's stem kwam mij gewoon bekend voor xd.
    Mja dat vond ik dus ook het leukste stelletje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damn Coppelion, alweer zo'n roteinde. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leeft dingetje weer? ;o
    Heb nog geen tijd gehad om te kijken... net als ze rest vanaf woensdag ofzo.. xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Leeft dingetje weer? ;o
    Heb nog geen tijd gehad om te kijken... net als ze rest vanaf woensdag ofzo.. xd


    Ik ook inderdaad, ik zit nu alles in te halen. XD
    Yep, she's alive. ^^ Maar er zit dus weer echt een roteinde XD. Maar minder erg als de vorige keer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OMG DE EERSTE SECONDEN VAN GOLDEN TIME XD.
    Kaga-san: 'I love you, Tada-kun!'
    Random persoontje met politieman bij zich: 'She's the one who stole my bike!'
    ...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ook inderdaad, ik zit nu alles in te halen. XD
    Yep, she's alive. ^^ Maar er zit dus weer echt een roteinde XD. Maar minder erg als de vorige keer.

    --

    OMG DE EERSTE SECONDEN VAN GOLDEN TIME XD.
    Kaga-san: 'I love you, Tada-kun!'
    Random persoontje met politieman bij zich: 'She's the one who stole my bike!'
    ...


    Ahh ok ;D en geniaal XD Ik ga morgen kijken zit nu een spelletje te doen ;d en ijsje te doen en als pauze van het spelletje pokemon ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kijk nu episode 6 van Tokyo Ravens (is volgens mij vandaag uitgekomen?) :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik kijk nu episode 6 van Tokyo Ravens (is volgens mij vandaag uitgekomen?) :Y)


    Oehh, Tokyo Ravens is echt nice. ;D Volgens mij was hij al wel eerder uit, want ik heb hem al gezien ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan eindelijk verder aan Naruto ( de manga ) en heb ook Volume 1 van Black Butler gekocht. I'm happy!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yayde schreef:
    Ik kijk nu episode 6 van Tokyo Ravens (is volgens mij vandaag uitgekomen?) :Y)

    Als goed is komt die dinsdags


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LacieChan schreef:
    Ik kan eindelijk verder aan Naruto ( de manga ) en heb ook Volume 1 van Black Butler gekocht. I'm happy!!!!!


    Manga kopen is zo leuk. :3 Gewoon een boekje in je handen hebben ipv je laptop of mobiel wanneer je leest is veel beter. ;D
    Ik kan ook echt uren in zo'n winkel staan. Bij mij in de buurt is een stripboekenwinkel waar ze ook manga hebben en ik ben daar zo'n beetje vaste klant. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Ik hoef denk ik niet uit te leggen uit welke anime te komt xd
    maar ik vind het echt een geweldige nummer xd hahaha


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^^ Melancholy blablabal toch?


    --


    Ik zal vanavond eens het grootste gedeelte eens bij kijken ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    ^^ Melancholy blablabal toch?


    --


    Ik zal vanavond eens het grootste gedeelte eens bij kijken ;o


    suzumiya haruhi no yuuutsu engels was die volgens mij the melancholy of suzumiya haruhi. Het is echt een super melige anime, je ligt constant dubbelom tja Suzumiya xd en het gaat soms echt veel te over de top, maar ik vind het wel grappig xd Je moet het echt niet kijken voor het goede verhaal of de perfecte personages, want dit is meer een melige anime dan echt een goede. Hoewel ik heb gehoord dat die film ervan goed moet zijn, maar daar moet je eerst de serie voor zien. Trouwens in Seizoen 2 heb je de de endless eight xd haha. Dit schijnt een van de bekendste anime's te zijn, tenminste dat heb ik gehoord.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    suzumiya haruhi no yuuutsu engels was die volgens mij the melancholy of suzumiya haruhi. Het is echt een super melige anime, je ligt constant dubbelom tja Suzumiya xd en het gaat soms echt veel te over de top, maar ik vind het wel grappig xd Je moet het echt niet kijken voor het goede verhaal of de perfecte personages, want dit is meer een melige anime dan echt een goede. Hoewel ik heb gehoord dat die film ervan goed moet zijn, maar daar moet je eerst de serie voor zien. Trouwens in Seizoen 2 heb je de de endless eight xd haha. Dit schijnt een van de bekendste anime's te zijn, tenminste dat heb ik gehoord.


    Ik ga hem ooit nog zien ;d, hij staat namelijk al een tijdje in mijn lijstje -als goed is... soms verwijder ik dingen zonder ik het door heb-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you