• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Nee, hij is het enige wat me ervan weerhoudt te gaan schreeuwen op dit moment.Egt ze nadat ze haar hoofd schud. Haar handen trilde steeds harder en ik was bang dat ze weg ging. Als je hieruit komt, ga dan naar mijn familie. Vertel ze wat er is gebeurt, en dat ik van ze hou. Dan moet je naar Harry gaan. Hem moet je zeggen dat hij alles voor me is. En dat hij de gene was die me tot dit punt door mijn leven heeft gebracht. Zonder hem zou ik hier nog niet eens zijn.' Zegt ze en haar tranen beginnen te rollen ' dat doe ik beloof ik' zeg ik stilletjes. 'Lysan, ik hou ook van jou. Je bent de laatste tijd als een zusje voor me. En je kan zo goed voor ons zorgen! Ik ben ontzettend blij dat je hier bent. Nou ja, niet voor jou natuurlijk. Maar jij gaat dit overleven. Jij bent sterk, maar niet dom' zegt ze en ik begin zachtjes te snikken.. 'En Lina, als ik naar de hemel ga of zo, en dan iemand mag kiezen waar ik over zou moeten waken, dan zou het Sam zijn. Sam verdient een leven. En Lina, jij bent de beste moeder die Sam maar kan wensen.' Ze trilt steeds harder. Ik druk een kus op haar voorhoofd. ' ik hou van je Geo en Harry zal er kapot ban zijn maar ik zal alles zeggen. Ga maar oke. Ga naar je rust je verdient het naar dit alles.' zeg ik zacht en knuffel haar. Ik laat Sam nog gewoon bij haar liggen wetend dat ala ze dood was jij eraf moest. ' ik hou van je' fluister ik en pak haar afgekoelde hand af. Ik voel aan haar pols en haar hartslag is weg. Ik neem Sam over em knuffel hem snikkend en geef hem daarna aan Lina


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Ik schrok wakker door een geluid van buiten. Ik keek op mijn wekker, was het al zo laat? Ik stapte uit mijn bed om vervolgens naar de badkamer te lopen om me te gaan douchen enz. Waarna ik mijn kleding aantrok, en vervolgens aan de tafel in de keuken te gaan zitten, de rest was blijkbaar al weg. Ik ging zitten en pakte mijn mobiel. 3 Nieuwe berichten, stond er. Ik opende het eerste bericht. Het was van zayn, waar in stond dat mijn zusje ontvoerd was, in de tweede die van Niall stond hetzelfde. Wacht... Mijn zusje is ontvoerd?! In mijn hoofd was ik helemaal aan het panieken. Zou het echt zijn? of zou het weer een grap zijn? Ik wist het niet meer, het enigste wat ik kon doen was iets terug smsen. Hey, wat is er aan de hand? Is Kyra echt ontvoerd? Stuurde ik naar Zayn en Niall. Ik opende het derde berichtje wat een video boodschap was. Nog een filmpje van een fan. Toen ik klaar was met kijken, wist ik al helemaal niet meer wat ik moest doen. Het enige wat ik wist was dat dit geen spelletje was, mijn zusje is ontvoerd, en de ontvoerdster wil dat ik met haar trouw!?...


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Ik leg Louis alles uit. Van Sam tot Tyler en Ryanne. Tranen schieten mijn ogen weer binnen als ik praat, en ik wil heel graag huilen op dit moment. Heel erg graag. Ik kijk naar de grond en zeg niets meer. Opeens trilt mijn mobiel. Hopelijk is het Ryanne of Tyler, maar dat denk ik niet. Het is Liam. Is Kyra echt ontvoerd? Stuurt hij. Ik stuur hem iets terug. Ja. Samen met een heleboel anderen. Ik weet nog hoe onwerkelijk het voor mij was toen ik er achter kwam dat ze mijn vriendin en mijn zusje hadden ontvoerd. Het voelt als een hel. Een regelrechte hel op aarde.

    Jack Matthew Styles

    Ik heb Harry en Lysan nu al een paar keer gesmst, maar geen van beiden reageren erop. Ik zucht en loop mijn huis uit. Ik woon nog gewoon bij mijn ouders,m aar nu ga ik naar Harry toe omdat hij net klaar is met zijn tour. Als ik midden op straat sta, zie ik een auto hard op me af komen. Iets té hard zou ik zeggen.
    Kreunend word ik wakker. Waar ben ik? Ik kijk om me heen. Een kleine ruimte met veel mensen. Interessant. Ik kijk even rond. Ik kan op dit moment volgens mij niet normale beelden opslaan in mijn hoofd. 'Lysan? Ben jij dat?' Vraag ik aan Lysan.

    [De ontvoerders hebbene ven gezorgt dat mensen hem aanreden]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles.

    Met een zuchtje draai ik de knop van de douche uit. Heerlijk vond ik om na de tour eens lekker op mijn gemakje te douchen. Ik trek een sweater en een skinny jeans aan en mijn geliefde laarsjes. Daarna pak ik de föhn en begin het gebecht tegen mijn krullen. Als ze droog zijn doe ik mijn krullen goed en slod naar de woonkamer waar ik in de keuken de waterkoker vul en aanklik. Verveeld slof ik terug en pak mijn mobiel. Ik zie dat Jack me gebeld heeft. Ik zou hem zo wel terug bellen

    Lysan Horan.
    ' Lysan, ben jij day" hoor ik een bekende stem. Met betraande ogen kijk ik op van het koude lichaam van Geo. Tot mijn verbazing zie ik Jack liggen. Ik ren er naar tie en barst weer in huilen iit. ' J Jack" snif ik en sla mijn armen om mijn beste vriend heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik hoorde naast Lysan en Georgie een nieuwe, bekendere, stem: Jack. Harry's kleine broertje waar ik al een tijdje een oogje op had. Hij klonk niet al te gezond. Ik opende met moeite mijn ogen en zag hem tegenover me liggen. Hij zag er niet best uit, al zag ik er waarschijnlijk slechter uit, net als Megan. Waar was Megan eigenlijk. "Waar is Megan?" kwam heel krakend en kleintjes uit mijn mond. Het deed zo'n pijn aan mijn ribben en keel. God, ik zou echt alles doen voor pijnstillers. Ik voelde me verschrikkelijk. Alles deed pijn. Ik kon niet rechtop zitten, of staan want mijn knie was verschrikkelijk toegetakeld.


    Bowties were never Cooler

    Jack Matthew Styles

    In mijn hoofd wordt alles weer rustig als ik weet dat Lysan hier ook is. 'J jack.' Zegt ze door haar tranen heen, en ze knuffelt me. Ik vraag me af waarom. Opeens zie ik Georgia ook. Ik loop naar haar toe. 'Geo? Wat doen we hier?' Vraag ik. Opeens merk ik dat ze wel erg bleek is. Ik voel haar pols. 'Lysan, is ze... Is ze dood?' Vraag ik, en ik merk dat de tranen bijna over mijn gezicht stromen. Nee Jack, sterk blijven. Voor Lysan. Ik draai me om naar Lysan. 'Wat is er allemaal gebeurt? Waarom ben ik in deze kamer met allemaal vreemden en het lijk van Geo?' Vraag ik, en ik merk dat de tranen nu wel over mijn gezicht stromen. Ik schaam me er niet voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    Ik loop naar binnen en zie een kamer vol drama. Een gewond meisje, twee mensen die elkaar knuffelen en... Is dat een lijk? Ieuw! 'Oke! Wie heeft haar vermoord? Dan kan je namelijk even dat lijk opruimen. En wie hier is Kyra met haar lekkere broer?' Vraag ik in het algemeen. Ik loop daar het gewonde meisje. 'Ben jij Kyra? O nee, wacht, jij bent het zusje van Zaynie. Oeh, die is ook wel knap. Wie bedreigde hem ook al weer? O ja, Ryanne. Die geluksvolgel. Nou ja, ik heb Liam.' Zeg ik, en ik loop door. 'Kyra! We moeten het heel eventjes hebben over mijn bruidsjurk als ik met je broer ga trouwen!' Roep ik hard door de kamer. Ja, ik praat veel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    ' Geo wat doen we hier" hoor ik hem vragen. Lysan, is ze... Is ze dood?' Vraagt hij en ik begin huilend te knikken ' Megan en Geo zijn allebei dood' snif ik hard'Wat is er allemaal gebeurt? Waarom ben ik in deze kamer met allemaal vreemden en het lijk van Geo' hij kijkt me aan. ' we zijn allemaal ontvoerd en ze hebben me al geslagen getrapt ennweet ik het wat en Tyler heeft me hij heeft mw verkracht' snik ik hard. ' en ik was bijna ontsnapt maar het lukte niet en en.. Ze scjieten met pijlen en bedreigen met messen' huil ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Het voelde alsof ik door een hel heen ging. Mijn lieve, kleine zusje was ontvoerd! Ik was ontzettend kwaad op die ontvoerders, maar aan de andere kant had ik werkelijk geen idee wat ik moest doen, het enige wat ik wou was huilen, maar dat was geen optie, ik moet Kyra redden. Mijn mobiel trilt. Ja. Samen met een heleboel anderen Kreeg ik terug van Zayn. Een heleboel anderen? Betekent dat de zusjes en broertjes van De rest ook ontvoerd zijn? Nu was ik echt met stomheid geslagen, nog meer mensen ontvoerd? Wie doet zoiets nou? Het enige wat ik wist was dat wij ze moesten redden, en snel. Waar zijn jullie? Ik kom naar jullie toe. smste ik terug naar Zayn.


    How far is far

    Zayn Javvad Malik

    Waar zijn jullie? Ik kom naar jullie toe Stuurt Liam. Ik typ weer een reactie terug. Bij mij thuis zijn nu Niall en Lou. Je kan wel komen. DOE WAT DIE BEDREIGER ZEGT ZE ZIJN NIET BANG OM IETS ERGS TE DOEN. Stuur ik naar Liam. Hij moet wel weten tot wat ze in staat zijn. Dit zijn niet doorgedraaide fans. Deze mensen zijn echt ziek in hun hoofd. Ik denk aan Lina's stem, en hoe bang ze toen klonk. Ik blijf me maar afvragen of ze nog wel leeft. Ik wil niet dat ze dood is. En Sam... Ik hou nu al van hem, hoewel ik hem alleen nog maar op een foto gezien heb. Ik ben nu al een trotse vader. Ik blijf maar berichten sturen naar Ryanne. Ze reageert niet meer!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Edward Styles.
    Ik besluit Jack te bellen maar krijg zijn voicemail. ' Heey Jack je had me ebeld ehm bel je me terug" spreek ik in. Daarna zie ik allemaal vage berichten van de lads. Ik zie van een onbekend nummer en er begint een filmpje af te spelen. Met grote ogen kijk ik ernaar en ik word bang. Eerst bel ik naar mijn moeder en vertel alles.. ' Lou ik kom nu Jack is ook weg ' sms ik. Ik pak een blazer en start de auto waarna k naar Zaun rijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Een of andere tut begon wat te ratelen, maar ik was gefocussed op Lysan. Ik was geschokt. Was Megan dood? Had ik dat gedaan. Ik voelde me zo schuldig nu. Zo erg had ik haar toch niet toegetakeld. In elk geval niet in de buurt van levensbedreigend. Al had ze al wel flinke wonden in haar rug gehad toen we begonnen. "Is ze dood? Is het mijn schuld?" piepte ik. Ik voelde me nu echt heel kut. Waarom had ik zo'n kort lontje, verdomme. En waarom was Zayn niet hier? Als hij er was geweest was dit nooit gebeurt. Ik was nu gewoon erg klein en bang. Maar alles werd overschaduwd door schuldgevoel.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne:

    Bij mij thuis zijn nu Niall en Lou. Je kan wel komen. DOE WAT DIE BEDREIGER ZEGT ZE ZIJN NIET BANG OM IETS ERGS TE DOEN. Stuurde Zayn terug. Doen wat ze wou? Dus ik moet met een wildvreemd mens trouwen? Hoe? Oke, ik kom er nu aan Stuurde ik terug naar Zayn. Ik rende naar de gang, en pakte mijn autosleutels, en rende naar de garage. Ik opende de deur, en startte de motor, en ik reed naar Zayn´s huis toe. Ik rende de auto uit, en klopte als een bezetene op de deur.


    How far is far

    Kyra Rose Payne

    Ik zit in het hoekje van de kamer en kijk voor me uit. Wow, een dag. Volgens mij en er is al zoveel gebeurt.. Ik zucht even, als ik niet naar dat feestje was gegaan en dus niet stomdronken op straat liep zat ik nu waarschijnlijk niet hier. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en kijk naar de rest. Volgens mij was ik de enige die niet bang was. Maar misschien is dat omdat mijn ontvoerder er nog niet heel vaak was.. Ik haal mijn schouders op en kijk op als ik mijn naam hoor. 'Oke! Wie heeft haar vermoord? Dan kan je namelijk even dat lijk opruimen. En wie hier is Kyra met haar lekkere broer?' hoor ik een meisje zeggen, mijn ontvoerder dus. Zuchtend sta ik op en loop nonchalant daarheen. 'Kyra! We moeten het heel eventjes hebben over mijn bruidsjurk als ik met je broer ga trouwen!' Roept ze en al snel sta ik voor haar. 'You called?' zeg ik nonchalant met een grijns. Een beetje meewerken zou denk ik meer in mijn voordeel liggen, als ik zo naar de andere kijk....


    El Diablo.

    Zayn Javvad Malik

    Na een tijdje staan Harry en Liam voor de deur. Ik doe open en vertel het heel verhaal weer opnieuw. Ik huil nu niet meer, maar je kan duidelijk zien dat ik dat wel gedaan heb. Maar dat boeit me niet. Ik heb gehuild, en ja, dat weet ik. Ik zou alles doen om gewoon even met ze te kunnen praten. Ik wil zo graag dat Lina er weer is. Dat ik haar kan knuffelen en tegen haar kan zeggen dat ik van haar hou. En nu niet door de telefoon. Nee, gewoon door het tegen haar te zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself