• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood

    Ik vloek even in mezelf als ik merk dat ik veel te laat ben. Ik stap zo snel ik kan de auto in en rijd naar het huis waar de andere de familie van die kutband gevangen houden. Als ik binnenkom merk ik dat ik het vind stinken. 'Ah man, waarom stinkt het hier zo vreselijk?' roep ik door de kamer heen. Ik loop maar gelijk door. Rhine zorgt er wel voor dat ze zich gedeisd houden. Al snel kom ik bij de slaapkamers aan. De slaapkamer van Jace is open en ik zie dat Jace en Tyler er zijn. Jace ligt er bewusteloos bij. 'Wat is er met haar gebeurd? Verkeerd met de pijl gericht?' vraag ik aan Tyler. 'Is er nog iets interessants gebeurd, ik ben iets te lang weggeweest geloof ik' vraag ik dan ook aan Tyler. Tja, aan Jace heb je nu niks.


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    'You called?' Zegt een meisje, waarvan ik denk dat het Kyra wel zal zijn. 'Oke, jij bent dus het zusje van Liam. Nou, ik wil graag dat jij daar op de grond gaat liggen gillen alsof je heel erg veel pijn hebt zodat ik dat naar je broer kan sturen. Ik wil dat hij eens opschiet. Ik heb nu al zin om samen met hem gezellig door Londen te lopen. En we gaan trouwen. Je mag als je wilt wel bruidsmeisje zijn. En dat zou ik maar doen want dan mogen de andere je niet teveel aandoen aangezien je mooie gezichtje dan wordt verpest en dat willen we natuurlijk niet, he?' Ratel ik aan en stuk door. Ik pak mijn mobiel erbij en maak een foto van de kamer. In deze foto zie je duidelijk alle paniek, en vooral ook die vriendin van Harry die dood is. Ik verstuur hem naar alle leden. Ze hebben Georgia Jaspers en Megan Tomlinson al vermoord (ik heb hier niets mee te maken), en ze zijn niet bang om nog meer mensen te vermoorden. I should hurry up if I were you. xxxx You biggest fan <3 Stuur ik, en ik glimlach vals.

    Jack Matthew Styles

    'Megan en Geo zijn allebei dood' Wat? Megan ook al? 'We zijn allemaal ontvoerd en ze hebben me al geslagen getrapt en weet ik het wat en Tyler heeft me hij heeft mw verkracht' snikt ze hard. 'En ik was bijna ontsnapt maar het lukte niet en en.. Ze scjieten met pijlen en bedreigen met messen' huilt ze. Ik knuffel haar stevig en probeer haar te troosten. 'Wie is Tyler, want hij gaat eraan. Niemand komt aan jou zonder dat jij dat wilt.' Zeg ik boos. Die Tyler krijgt nog wel met mij te maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Na een tijdje heb ik mijn telefoon toch maar weg gedaan en ik kijk naar Jace. Opeens hoor ik iemand binnen komen en ik draai me om om vervolgens Joél gezien. 'Wat is er met haar gebeurd? Verkeerd met de pijl gericht?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Je weet dat ze nooit mist Lockwood.. We moesten een tweede Tomlinson ontvoeren door bepaalde redenen.. die kreeg een pijl in haar arm, trok het eruit en stak het in de wond van Jace.. Eindstand, beide bewusteloos en ik moet gaan dragen.' zeg ik. 'Is er nog iets interessants gebeurd, ik ben iets te lang weggeweest geloof ik' vraagt hij vervolgens en ik haal mijn schouders op. Als ik het goed heb opgevangen twee dood.. De rest mishandeld en Kyra is de enige die nog ongedeerd is.' zeg ik.


    El Diablo.

    Kyra Rose Payne

    'Oke, jij bent dus het zusje van Liam. Nou, ik wil graag dat jij daar op de grond gaat liggen gillen alsof je heel erg veel pijn hebt zodat ik dat naar je broer kan sturen. Ik wil dat hij eens opschiet. Ik heb nu al zin om samen met hem gezellig door Londen te lopen. En we gaan trouwen. Je mag als je wilt wel bruidsmeisje zijn. En dat zou ik maar doen want dan mogen de andere je niet teveel aandoen aangezien je mooie gezichtje dan wordt verpest en dat willen we natuurlijk niet, he?' zegt ze en ik knik even als teken dat ik het heb begrepen. 'Het is alleen een beetje.. Raar dan. Want hij weet dat ik nooit gil als ik pijn heb.. Het is meer een beetje huilen en trillen, dus als je het geloofwaardig wil maken.. Zou ik dat doen.' mompel ik. Het was maar een tip hoor...


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood
    'Je weet dat ze nooit mist Lockwood.. We moesten een tweede Tomlinson ontvoeren door bepaalde redenen.. die kreeg een pijl in haar arm, trok het eruit en stak het in de wond van Jace.. Eindstand, beide bewusteloos en ik moet gaan dragen.' zegt Tyler op mijn vraag. Ik knik even, 'Ohja, tuurlijk. Even vergeten dat ze altijd raakt.' Op mijn andere vraag haalt Tyler zijn schouders op en zegt hij 'Als ik het goed heb opgevangen twee dood.. De rest mishandeld en Kyra is de enige die nog ongedeerd is.' Ik knik nog een keer. 'Dan moet de ontvoerder van Kyra, Kyra snel iets aandoen, anders ontsnapt ze nog is' zeg ik tegen hem en lach even. Ik heb dit gemist. Zo erg gemist.


    That is a perfect copy of reality.

    [Moet iemand Sansa niet nog op haar kop geven?]


    Bowties were never Cooler

    [Ohja. Dat is Tylers taak, hij kreeg op zijn kop voor het vermoorden van Megan, terwijl Daey eigenlijk de grootste oorzaak was :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Wie is Tyler, want hij gaat eraan. Niemand komt aan jou zonder dat jij dat wilt.'' H-hij heeft me ontvoerd' zeg ik zacht en kruip tegen hem aan voor wat warmte. Ik zag hem als mijn tweede broer en beste vriend. Hij was er altijd voor me en hielp me in moeilijke periodes.' ik....ik ben bang dat ik zwaner ben van hem' fluister ik heel zacht.

    Harry Styles
    Ik zie dat we compleet zijn en begin te ratelen ' waar zijn ze. Wat hebben ze al edaan. Hebben jullie ook zon video boodschap?' vraag ik en pak mijn mobiel. ' ik doe alles voor je. Laat je zusje naar dt adres komen dan kan ik wat afspreken. Alsjeblieft laat Jack met rust' sms ik terug naar de ontvoersters. Ik zou alles doen voor Jack.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Volgens mij was dat alsnog Jace met haar pijlen]


    Bowties were never Cooler

    Tyler Joël Valentino

    'Dan moet de ontvoerder van Kyra, Kyra snel iets aandoen, anders ontsnapt ze nog is' zegt hij en vervolgens lacht hij even. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Nog niet.. Tot nu toe werkt ze gewoon mee dus...' zeg ik en frons dan even. 'Hoewel.. Dat kan ze ook gebruiken om te ontsnappen.' mompel ik. Ik denk even na en grinnik kort. 'Misschien moeten we eens waakhonden halen.' grijns ik. Dat kon ik wel makkelijk regelen, ik heb overal mijn mannetjes voor.


    El Diablo.

    KiliOfDurin schreef:
    [Volgens mij was dat alsnog Jace met haar pijlen]

    [Dat kan ook. Hmpf, ik geef gewoon Daey, Jace en Tyler de schuld :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    [Dat kan ook. Hmpf, ik geef gewoon Daey, Jace en Tyler de schuld :3]


    Mwahaha, Tyler heeft alleen de finaleklap uitgedeeld xd ]


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)

    Mwahaha, Tyler heeft alleen de finaleklap uitgedeeld xd ]

    [En haar bijna gewurgd. *kuch*]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    [En haar bijna gewurgd. *kuch*]


    [Bijna, maar niet helemaal o.o ]


    El Diablo.

    [Maar Sansa is de gevangene met een extreem kort lontje...]


    Bowties were never Cooler