• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    "Voor jou helaas wel ja. Als je het niet erg vindt natuurlijk. De wond bloedt alweer. Wat hebben de Tomlinson's toch?" Zuchtte ze en ik grinnik zachtjes. 'Geen probleem... Alleen omdat jij het bent.' lach ik en rij snel door. Na een kleine tien minuten stop ik voor het huis en stap uit. Ik til Lauren uit de auto en kijk naar Jace. 'Kan je nog lopen?' grinnik ik..


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daenerys Sansa Malik
    Na het gevecht was ik ingestord en was alles erg langs me heen gegaan. Ik zat midden in de kamer en staarde wezeloos voor me uit. Een bloedspoor achterlatend wist ik me uiteindelijk naar mijn bed te slepen waar ik in slaap viel. Alles deed zoveel pijn en slapen hielp met de genezing. Het probleem was wel dat als er niets zou gebeuren ik nooit meer echt kon lopen door de afgescheurde knieband.
    Toen ik wakker werd deed alles nogsteeds verschrikkelijk veel pijn. Met moeite deed ik mijn ogen open. Zelfs ademhalen ging erg moeilijk. Ik lag met mijn rug naar de muur en kon zo met kleine oogjes de kamer rond kijken. Met mijn ogen ging ik langs de bedden, maar ik kon Megan niet vinden. Misschien hadden ze haar wel naar het ziekenhuis moeten brengen. Tijdens een gevecht ging ik door tot het randje, tot het randje nooit erover, maar erna vond ik het wel fijn om te zien dat zij ook zouden herstellen. Een zacht krakend geluidje kwam uit mijn keel. Dat deed al zoveel pijn dat ik spreken vergat. Ik wilde mezelf het liefst volstoppen met pijnstillers en een week slapen, maar dat ging hier vast niet.


    Bowties were never Cooler

    [Script -> Lothian.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jacelyn Aimee Everald

    'Geen probleem... Alleen omdat jij het bent.' Ik grinnikte en keek naar buiten. Mijn hoofd werd een beetje licht, maar ik probeerde mezelf erbij te houden hoewel het niet helemaal lukte. Ik friemelde aan mijn haar en ademde weer diep in en uit, ik wilde de verdoving weer weg. Gelukkig had een soort van medicijn meegenomen van 'thuis' die tegen de verdoving in werkte. Nu maar hopend dat ik niet de verkeerde had meegenomen, ik wilde niet dertig minuten knock-out zijn. We stopten bij het huis en een opgeluchte zucht verliet mijn lippen. 'Kan je nog lopen?' Ik rolde even met mijn ogen en probeerde uit de auto te stappen. Mijn hoofd werd lichter. Ik vloekte even en schudde mijn hoofd. ''Ik blijf in de auto, anders knal ik tegen de stoeprand aan en dan is mijn voorhoofd open. Nee dank je.'' zei ik en stapte weer de auto in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Met een zxuchtje word ik langzaam wakker. Ik was biljkbaar van vermoeidheid in slaap gevallen. Het was fijn dat we nu in ieder geval eten en drinken hadden dus ik was echt blij dat ik Jacelyn had gedwongen met het mes zodat we nu even vooruit konden of ze moeten het afpakken maar aangezien ik TYler neit meer gezien had sinds hij Megan vermoord had leek het me raar als hij nu wel zou komen en ik vermoedde dat de rest voorlopig geowno niet hierheen kwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    ''Ik blijf in de auto, anders knal ik tegen de stoeprand aan en dan is mijn voorhoofd open. Nee dank je.'' zei ze en ik knik kort. 'Oké.. als jij het zegt.' zeg ik en loop met grote stappen naar het huis. Ik open de deur en loop snel de trappen op naar boven. Ik open de deur en gooi Lauren neer op de grond. 'Weer een trut erbij.' mompel ik en laat mijn blik over de voorraad glijden. 'Wow.. Een voorraad. Kathy is dus weer zwak bezig geweest, wat me niet verrast..' mompel ik en grijns vervolgens gemeen. 'Ach, dan hoeven we in elk geval een maand lang niet naar jullie of dat mormel om te kijken.' zeg ik en sluit de deur weer achter me. Ik loop terug naar buiten, en loop naar de auto. 'Ik denk dat ik dat toch even moet verbinden.' zeg ik als ik zie dat het verband helemaal rood is en ik kijk naar Jace...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    'Weer een trut erbij.' hoor ik Tyler mompelen en hij gooit iemand gewoon op de grond die daar ook blijft liggen. . 'Wow.. Een voorraad. Kathy is dus weer zwak bezig geweest, wat me niet verrast..' grijnst hij gemeen 'Ach, dan hoeven we in elk geval een maand lang niet naar jullie of dat mormel om te kijken.'ik st aop en loop naar het meisje. Voorzichtig til ik het meisje op en leg haar zachtjes op het bed en merk dat Tyler weer weg is en zucht zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oké.. als jij het zegt.' Ik haalde een hand door mijn haren en knikte snel. Mijn hand begon te trillen en ik merkte dat ik een beetje in paniek raakte. Tyler kwam weer terug en keek naar mijn verband. 'Ik denk dat ik dat toch even moet verbinden.' Ik rolde met mijn ogen en knikte wat haastig. "Dat had ik inderdaad wel door. Schiet alsjeblieft op, ik kan ieder moment bewusteloos raken." Ratelde ik. "Verbind het en breng me naar binnen." Ik fronste even en mijn hoofd begon nog lichter te worden. "Godver." Mompelde ik nog voordat mijn hoofd tegen de stoel van de auto aankwam. Helaas, ik moest ooit een keer bewusteloos neervallen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Dat had ik inderdaad wel door. Schiet alsjeblieft op, ik kan ieder moment bewusteloos raken. Verbind het en breng me naar binnen." Ratelde ze en ik knik snel. "Godver." Mompelde ze voor ze bewusteloos neerviel. Ik bijt even zacht op mijn lip en til haar op en schop de autodeur dicht. Ik loop naar binnen en loop naar haar kamer en leg haar in haar bed. Ik kijk kort naar het verband en loop naar de badkamer voor de EHBO-koffer. Ik loop snel weer terug en haal voorzichtig het verband eraf. Mijn gezicht betrekt even als ik de wond zie, maar verbind het dan weer. Zuchtend ruim ik alles op en neem dan plaats op een stoel in de kamer. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak en begin maar wat te posten op Tumblr en Facebook. Ik had nu toch niks beters te doen...


    El Diablo.

    Lauren Alexia Tomlinson
    Als die verrekte verdoving eindelijk uitgewerkt is, merk ik dat ik ergens ben waar ik liever niet wil zijn. Ik zucht even. Ik voel dat ik op een bed lig, geen idee hoe ik hierop gekomen ben eigenlijk. Ik zie meerdere mensen hier en ik vraag me af wat ik hier doe? Is Megan hier ook? Zie ik haar eindelijk weer? Ik stap het bed uit en voel me nog duizelig. Ik loop naar het dichtstbijzijnde meisje toe. Volgens mij Nialls zusje. 'Hi. Weet jij wat ik hier doe? Is Megan hier? Ik wil haar spreken' zeg ik tegen haar. 'En wie zijn die andere? Die meid en die dude. Oh ja, eentje is er bewusteloos volgens mij, ze kreeg een pijl met verdoving in haar arm' zeg ik dan tegen haar. Iemand mocht me gaan uitleggen wat er hier aan de hand is, en wel snel.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan

    Ik schrik op als iemand begint te praten. Wacht wat?! Ze hadden serieus Megan al vervangen.... 'Hi. Weet jij wat ik hier doe? Is Megan hier? Ik wil haar spreken' 'En wie zijn die andere? Die meid en die dude. Oh ja, eentje is er bewusteloos volgens mij, ze kreeg een pijl met verdoving in haar arm' ik zucht zacht. ' Je bent ook ontvoerd. Je hebt een eigen ontvoerder ze willen wat van je broer enbzo lang ze dat niet hebben zitten wij hier. Ehm Megan is hier niet die heb ik niet gezien. En die dude is dan denk Tyler hij is tenmiste de enigste jonhen die ik ken. Hij heeft mij vermoord. Als je het over pijlen hebt dan zal dat meiske wel Jacelyn zijn." zucht ik zacht. " ehm Georgia is hier Sam met Lina van Zayn ehm het zusje van Zayn en ik weet het niet'vertel ik haar. Ik snap haar wel. ' je kunt beter mee werken anders doen ze echt verschrikkwlijke dinen' mompel ik en probeer het beeld van de verkrachting en dode Megan uit mijn zicht te halen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [meep topics, als ik op mijn laptop zit ga ik reageren, en deze keer maak ik het ook waar.]


    Do what people say you can't.

    De rollen van alle mensen die nu nog niet in dit topic gereageerd hebben, zullen nu verwijderd worden. Dit zijn de rollen van Styles en Dobreva. Als deze hun rol weer terug willen, kunnen ze dat aangeven. Nu mag wel iedereen hun rol overnemen.

    Er zijn ook nog wat mensen die wel gereageerd hebben met een 'mijn topic', maar nog niet met hun karakter gereageerd hebben. Deze worden verzocht om te reageren. Ik ga jullie rol niet verwijderen, maar wel reageren he ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry, maar haal mijn rol maar weg, ik ben te druk de laatste tijd met van alles D; Maar ik vond het erg gezellig met jullie ^^)


    Because I love him, do I need another reason?