• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Hij lacht ook en ik kijk grijnzend naar voren. Opeens voel ik dat hij mijn hoofd vast pakt en zijn vuist gaat over mijn haar. Ik jammer zachtjes en kijk hem aan. 'Moest dat? Moest dat nou echt?' lach ik en probeer het ondertussen weer goed te krijgen wat redelijk lukt. 'That felt good. Maar waar hadden jullie het over? Een huisverandering? En over de martelfilmpjes, hoe willen jullie dat gaan doen dan?' vraagt hij. 'Ja, het is beter als we van huis wisselen. En haar oude huis ligt diep in de bossen, dat is veel moeilijker te vinden.' zeg ik. "Het leek mij een idee om naar mijn oude huis te gaan. Het is in het bos en nogal onbewoond. Ik heb de sleutel nog ergens in mijn rugzak en ja.. Ik heb gehoord dat het is schoongemaakt. De martelfilmpjes.. Een van ons gaat filmen en de ander martelen, dan opsturen naar die band." bevestigde Jace me. 'Wanneer doen we dat dan.. Vanavond nog of?'


    El Diablo.

    June Felice Eve Horan

    Mijn .. buik' snift Lysan en haar handen ontklemmen haar buik. Ik kijk haar bezorgd aan, dit is absoluut niet goed. 'Auww' jammert Lysan pijnlijk bij een nog hardere steek. Dan zie ik de wonden in haar armen en benen. 'TYLER!' schreeuw ik zo hard als ik kan. Nu heeft die gozer echt problemen. Kijk dan wat hij mijn zusje heeft aangedaan. 'Lys, ga liggen.Dat werkt het beste nu. Vertrouw me' zeg ik tegen haar. Ik leg mijn benen plat zodat ze daar op kan liggen als kussentje. Ik wil haar niet zo zien pijn leiden. Ik wilde dat ik gewoon nog met haar met fans op de foto kon. Met haar gaan skaten of weet ik veel wat. Niet hier, waar je overal mensen ziet pijn leiden. Of mensen ziet rouwen omdat ze net te horen hebben gekregen dat haar zus vermoord is.


    - Moest dit niet allang in de krant komen? :p -

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [mamahaahahhaah oke dit is echt iets heel raars maar laatst hadi k gedroomd en het lijkt verdacht veel op June en Lysan momenteel

    Lysan Horan.

    Ik voel dat June bezorgd kijkt naar me. TYLER!' schreeuwt ze hard en ik krimp ineen. Ik merkte dat ze echt boos was op hem waarschijnlijk door wat hij mij geflikt heeft.. 'Lys, ga liggen. Dat werkt het beste nu. ' zegt ze me en nog steed sineen gekrompen laat ik me op mijn zij zakken met mijn hoofd op haar benen die ze neergelegd had terwijl tranen van mijn wang rollenn, snikken mijn mond verlaten en ik evn mijn ogen sluit door alle pijn. 'Het doet zo'n pijn' fluister ik. Pas na een erg lange tijd althans voor mijn gevoel neemt het af en ik merk dat ik een beetje tril. 'H-het doet minder pijn' zeg ik zachtjes en blijf nog even liggen omdat ik het wel fijn vond zo bij mijn zus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood
    Ik hoor Tyler zachtjes jammeren als ik zijn haar door de war haal. Hij lacht even en vraagt dan 'Moest dat? Moest dat nou echt?' Ik grijns even en zeg dan lachend 'Ja Ty. Ja, dat moest echt.' Ik kijk Jace en Tyler aan. Zij zijn echt de enigste twee die ik echt vertrouw en ook echt vrienden mee ben. Ryanne en Rhine, tja, dat zijn andere verhalen. 'Ja, het is beter als we van huis wisselen. En haar oude huis ligt diep in de bossen, dat is veel moeilijker te vinden.' zegt Tyler verder op mijn vraag. 'Het leek mij een idee om naar mijn oude huis te gaan. Het is in het bos en nogal onbewoond. Ik heb de sleutel nog ergens in mijn rugzak en ja.. Ik heb gehoord dat het is schoongemaakt. De martelfilmpjes.. Een van ons gaat filmen en de ander martelen, dan opsturen naar die band." bevestigde Jace toen. 'Wanneer doen we dat dan.. Vanavond nog of?' vraagt Tyler dan. 'Kan. Maar wie gaat dan eerst? De familie van de jongens waar wij op gericht zijn? Om dan te starten met onze lieftallige Tomlinson, die nog teruggepakt moet worden voor het bewusteloos maken van Jace?' beantwoord ik zijn vraag.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Kan. Maar wie gaat dan eerst? De familie van de jongens waar wij op gericht zijn? Om dan te starten met onze lieftallige Tomlinson, die nog teruggepakt moet worden voor het bewusteloos maken van Jace?' zegt Joél en ik knik. 'We hebben een busje, dus in principe kan iedereen in een keer mee. Dan moeten we wel een grotere dosis van dat spul toedienen maar dat gaat wel lukken denk ik.' zeg ik en ik kijk naar Jace en Joél. 'En dan rijd iemand met een auto mee met de honden erin en dan smssen we die andere twee wel dat ze daarheen moeten of dat een van ons ze ophaalt.' zeg ik en kijk de twee nog is aan. 'Is dat een goed plan of?' zeg ik..

    [Hihi, is dit niet wat als huis ;] Of dit.]


    El Diablo.

    June Felice Eve Horan
    Langzaam en ineen gekrompen legt ze haar hoofd op mijn benen. Ik maak de vlecht los waar ik mee bezig was, die doe ik later wel weer opnieuw. 'Het doet zo'n pijn' fluistert Lysan naar me. 'Dat weet ik, blijf maar gewoon liggen, het is zo al minder. Niet veel later zegt Lysan dat het minder pijn doet. Ik lach even. 'Ik zei het toch? Ik heb trouwens nog wat pijnstillers over, met wat water, wil je er een paar?' vraag ik dan aan haar. Ik kijk even rond en zie zo snel geen ontvoerder. Ik laat Lysan rustig op mijn benen liggen. Ik heb dit echt gemist. Ik heb Lysan gemist. 'Maar wanneer heeft hij je ... je verkracht dan?' vraag ik voorzichtig aan haar. Ik bedoel, misschien wilt ze er wel helemaal niet over praten? You never know.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Kan. Maar wie gaat dan eerst? De familie van de jongens waar wij op gericht zijn? Om dan te starten met onze lieftallige Tomlinson, die nog teruggepakt moet worden voor het bewusteloos maken van Jace?' Ik knikte hevig en keek de jongens met een grote glimlach aan. "Alsjeblieft. Mijn arm doet nog pijn, ze heeft die wond erger gemaakt." Zei ik en leunde weer tegen de muur aan. Jace?' zegt Joél en ik knik. 'We hebben een busje, dus in principe kan iedereen in een keer mee. Dan moeten we wel een grotere dosis van dat spul toedienen maar dat gaat wel lukken denk ik.' Ik tuitte mijn lippen en knikte. "Dat lijkt me een goed plan, ik heb een sterkere verdoving in mijn tas." Zei ik en haalde mijn schouders. 'En dan rijd iemand met een auto mee met de honden erin en dan smssen we die andere twee wel dat ze daarheen moeten of dat een van ons ze ophaalt.' Ik knikte. "Lijkt me een goed plan, maar ik wil niet met de honden rijden, mijn arm is al verwond en ik wil geen risico lopen dat ik mijn arm kwijtraak." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Ik zei het toch? Ik heb trouwens nog wat pijnstillers over, met wat water, wil je er een paar' ikglimlach zwak. ' doebmaar alleen water" zeg ik zwakjes. Het was fijn hoe ze mijn haren vlechte en gewoon over koetjes en kalfjes praate terwijl ik in een pijntrans was. Ik had het nooit zo op de pilletjes en zalfjes en gedoe. Ik kom wat overeind en voel alleen buikpijn eat niets is vergeleken de pijn van net. Ik kruip als een kindje teen haar aan. ' maar wamneer heeft hij je... Je verkracht' vraagt ze voorzichtig. Ik dCht even na en besloot het te vertellen. Ik was een verteller en eenbopkropper qua gevoelens. ' ehm ik weet zeg maar niet hoe lang ik hier ben. Mijn geboel zegt een week. De eerst eof tweede dag. Hij vroeg toen ik bij kwam mijn naam en of ik maagd was. Ik werd toen pissig en na een paar klappen zei ik alles netjes. En ehm later was ik volgens hem stout en hij nam me mee. Hij.. In zijn kamer pakte hij een spuit en hij zei dat ik zou genieten enzo. Voor hij het erin spoot was ik weggerend maar hij vond me. Daarna was hij woedend en voor de drugs werkte begon hij al. Het deed zon pijn. Maar op dat moment was ik onder invloed van drugs. Ik kon niks en vond het lekker. Toen ik later bij kwam was ik abng dat ik de familie uit gezet zou worden en maar Lina heeft me geholpen' vertel ik haar. Ik merkte dat het fijn was alles kwijt te kunnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    Jace knikte hevig en ze keek ons met een grote glimlach aan. 'Alsjeblieft. Mijn arm doet nog pijn, ze heeft die wond erger gemaakt.' zei Jace en ze leunde weer tegen de muur aan.zegt Joél. 'We hebben een busje, dus in principe kan iedereen in een keer mee. Dan moeten we wel een grotere dosis van dat spul toedienen maar dat gaat wel lukken denk ik.' zegt Tyler dan. 'Dat lijkt me een goed plan, ik heb een sterkere verdoving in mijn tas.' zei Jace en ik knikte even. 'Ik heb helemaal niks meer' zeg ik er tussendoor voordat Tyler weer begint te praten. 'En dan rijd iemand met een auto mee met de honden erin en dan smssen we die andere twee wel dat ze daarheen moeten of dat een van ons ze ophaalt.' Ik en Jace knikten. 'Lijkt me een goed plan, maar ik wil niet met de honden rijden, mijn arm is al verwond en ik wil geen risico lopen dat ik mijn arm kwijtraak.' zei Jace en ik was het met haar eens. 'Ik ga ook niet met die beesten rijden' zei ik.

    - Die eerste is awesomer :3 -


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "Dat lijkt me een goed plan, ik heb een sterkere verdoving in mijn tas. maar ik wil niet met de honden rijden, mijn arm is al verwond en ik wil geen risico lopen dat ik mijn arm kwijtraak." Grinnikte ze en ik lach even. 'Dan doe ik dat wel, of Joél... Na ja, we zien het wel..' zeg ik en ik kijk naar Jace. Ik pak haar arm zacht vast en ik scan mijn ogen even over het verband. 'Ziet er nog goed uit, maar ik zal er morgen nog eens naar kijken...' mompel ik en laat haar weer los. 'Ik ga ook niet met die beesten rijden' zei Joél en ik lach even. 'Dan wordt dat dus mijn taak.' zeg ik en zak wat onderuit. Ik kijk even kort op het zilveren horloge op mijn pols en knik. 'Het is half negen, beetje voorbereiden dan maar?' zeg ik en kijk de twee aan.


    El Diablo.

    June Felice Eve Horan

    'Ehm ik weet zeg maar niet hoe lang ik hier ben. Mijn geboel zegt een week. De eerst eof tweede dag. Hij vroeg toen ik bij kwam mijn naam en of ik maagd was. Ik werd toen pissig en na een paar klappen zei ik alles netjes. En ehm later was ik volgens hem stout en hij nam me mee. Hij.. In zijn kamer pakte hij een spuit en hij zei dat ik zou genieten enzo. Voor hij het erin spoot was ik weggerend maar hij vond me. Daarna was hij woedend en voor de drugs werkte begon hij al. Het deed zon pijn. Maar op dat moment was ik onder invloed van drugs. Ik kon niks en vond het lekker. Toen ik later bij kwam was ik abng dat ik de familie uit gezet zou worden en maar Lina heeft me geholpen' ratelt Lysan aan een stuk door. Ik luister aandachtig. 'Die vieze, vuile, achterbakse klootzak! Hoe heeft hij ooit, óóít het lef gehad om een zestienjarig meisje dat nog maagd is, zoiets aan te doen? Ze moeten hem, zijn goede vriend en vriendin opsluiten in een gesloten inrichting, bij elkaar, in een klein hok met overal camera's, op de beveiligde afdeling. Zullen zij ook niet geweldig vinden denk ik.' zeg ik tegen haar. Ja, ik was nu echt goed kwaad.


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Tyler checkt het verband van Jace en ik vraag me af hoe het zo heeft kunnen komen. 'Is Lauren niet de enige die dat heeft gedaan dan?' vraag ik aan haar, doelend op de wond. Ik glimlach even. Jace en Tyler zijn een soort familie voor me geworden, aangezien ik mijn ouders en mijn oudere broer ben kwijtgeraakt en alleen mijn zusje nog heb, Hailey. Jace en Tyler kennen haar ook heel goed en ze weten hoe het zit. 'Dan wordt dat dus mijn taak.' zegt Tyler als ik ook aangeef dat ik niet met de honden ga rijden en hij zakt wat onderuit. Hij kijkt even kort op het zilveren horloge op zijn pols en vraagt 'Het is half negen, beetje voorbereiden dan maar?' Ik knik en kijk hun dan aan. 'Even een vraagje, jullie kennen Hailey toch goed? Mijn zusje, zouden jullie het erg vinden als ze een tijdje bij ons verblijft, onze ouders hebben haar in de steek gelaten' vraag ik voorzichtig aan hun. Ik had geen idee wat zij van Hailey vonden.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Dan doe ik dat wel, of Joél... Na ja, we zien het wel..' Ik glimlachte en haalde mijn schouders op. Nu wilde ik geen risico meer nemen sinds mijn arm al genoeg pijn deed van die pijl en ik had geen zin meer in meer pijn. Tyler pakte opeens mijn arm vast en bestuurde mijn verband. Ik fronste even en haalde mijn schouders op. 'Ziet er nog goed uit, maar ik zal er morgen nog eens naar kijken...' Ik glimlachte en knikte. "Is goed. Als het te erg is dat ik naar het ziekenhuis moet, dan.. Dan heb ik al een excuus." Glimlachte ik. 'Ik ga ook niet met die beesten rijden' Ik lachte even. "Watje." Lachte ik en stootte Joél aan. Ik keek naar Tyler en schudde mijn hoofd. "Nee, ik ben moe. Ik heb nu even geen zin. Of jullie gaan me gewoon lekker dragen." Grijnsde ik breed. 'Even een vraagje, jullie kennen Hailey toch goed? Mijn zusje, zouden jullie het erg vinden als ze een tijdje bij ons verblijft, onze ouders hebben haar in de steek gelaten' Ik glimlachte even. Soms was hij echt schattig, hij was zo bezorgd om zijn kleine zusje. "Van mij mag het." Glimlachte ik. "Als ze maar geen bitch uithangt en me afkraakt." Zei ik serieus.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 23:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Even een vraagje, jullie kennen Hailey toch goed? Mijn zusje, zouden jullie het erg vinden als ze een tijdje bij ons verblijft, onze ouders hebben haar in de steek gelaten' vraagt Joél en ik kijk hem aan. 'Geen probleem.' glimlach ik. "Is goed. Als het te erg is dat ik naar het ziekenhuis moet, dan.. Dan heb ik al een excuus." Glimlachte Jace naar me en ik knik. "Nee, ik ben moe. Ik heb nu even geen zin. Of jullie gaan me gewoon lekker dragen." Grijnsde ze vervolgens en ik lach. 'Dat aanbod slaan we niet af.' grijns ik en ik til haar gemakkelijk op. Ik loop naar het busje en zet haar op de stoel. 'Dus.. Die verdoving ligt gewoon in je kamer of?' vraag ik haar en ik leun tegen het busje..


    El Diablo.

    - No, nu moet ik het nieuwe topic openen :c -

    Joél Lucas Lockwood

    'Geen probleem.' glimlacht Tyler als ik vraag of Hailey mag verblijven. Ook Jace vindt het goed, alleen als ze niet de bitch gaat uithangen. Ik kijk Jace aan. 'Jace, je kent haar, je weet dat ze geen bitch is' zeg ik tegen haar en ik lach even. 'Nee, ik ben moe. Ik heb nu even geen zin. Of jullie gaan me gewoon lekker dragen.' grijnsde Jace toen Tyler vroeg of we misschien wat voorbereidingen konden maken. 'Luie' zeg ik en ik lach even. Ook Tyler moet lachen om haar reactie. 'Dat aanbod slaan we niet af.' grijnst Tyler en ik grijns ook. Tyler tilt haar alvast op en zet haar in het busje. 'Dus.. Die verdoving ligt gewoon in je kamer of?' vraagt Tylet haar en ik leun samen met Tyler tegen het busje. 'Wat je wel moet weten is dat ík ga rijden. Vrouwen achter het stuur gaat zeker weten fout' zeg ik tegen Jace en ik steek mijn tong naar haar uit. Jace plagen blijft nou eenmaal leuk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.