• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (jammer, het was erg leuk om ontvoerd te worden door je :'D)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gerogia Madison Jaspers

    Ik knuffel Sam lekker, als ik opeens merk dat ik weer minder zie. ik frons even. 'Lysan? Lina? Het gaat weer slechter!' Zeg ik in paniek. Sam begint ook weer ter huilen. Een helse pijn komt weer. En in een steek van pijn zie ik niets meer. Gelukkig doen mijn oren het nog wel, want als die het niet deden dan zou ik geen contact meer kunnen maken met de buitenwereld. ik doe mijn ogen dicht omdat ik toch niets kan zien. 'Alsjeblieft Lysan, kan je niets doen? Het doet pijn.' Leg ik uit. Ik ga nu niet schreeuwen, omdat Sam er nu is, en ik blijf kalm. Rustig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik had gereageerd met Louis, maar dat's niet gezien denk ik. :'D Ik plaats 'm wel even hier. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [O, doe maar, sorry]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson.

    Ik verveelde me mateloos, maar dat kwam gewoon omdat je gewend was geraakt aan het touren en als het dan ineens over was dan was er een soort leegte zeg maar. Ik slaakte een zucht en zette het inmiddels lege kopje op de tafel en drukte vervolgens de tv uit. Mijn telefoon had ik al een paar keer horen overgaan, het teken dat ik een smsje had, maar ik was gewoonweg lui geweest, maar misschien was het wel iemand die iets gezelligs wilde doen dus waagde ik er toch maar aan om het ding te pakken en te ontgrendelen. Ik had inderdaad een smsje, van Zayn wel te verstaan. Ik klikte op openen en mijn ogen vlogen over de tekst. Mijn gezicht werd lijkbleek en met een klap belandde mijn telefoon op de grond, dit was een leugen, toch? Hoe konden ze zoiets nou weer doen, sommige mensen zouden ze voor altijd in een gekkenhuis moeten stoppen, die verdiende het niet eens om vrij rond te lopen op deze wereld. Ik pakte mijn telefoon weer terug op en tikte een smsje aan Zayn. Ik kom eraan, is het erg? Veel kracht om er meer van te maken had ik niet en ik drukte dus ook maar gauw op verzenden. Mijn telefoon propte ik in mijn zak, waarna ik in de gang mijn schoenen aantrok en de jas van de kapstop afhaakte. Mijn sleutels haalde ik van het kastje en ik opende deur, om naar buiten te verdwijnen, de deur trok ik gewoon dicht zonder er over na te denken deze op slot te draaien. Niet dat er iemand hier zou komen, maar toch. Mijn jas trok ik toch maar even aan en ik stopte mijn sleutels zorgvuldig in mijn jaszak, binnen een klein half uurtje, wat toch wel lang duurde, was ik dan uiteindelijk bij Zayn en ik drukte op de bel. Met mijn voet tikkend op de grond wachtte ik tot er open werd gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javvad Malik

    Ik kom eraan, is het erg? Stuurt Louis. Ik schud met mijn hoofd. Iedereen onderschat het. Na een tijdje staat Lou voor de deur. Ik doe de deur open, en opnieuw schaam ik me niet voor mijn betraande gezicht. 'Hey. Kom binnen. Niall is er ook. We zullen je uitleggen wat er allemaal gebeurt is. Alhoewel ik neit echt weet hoe het zit met Megan. Helaas.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    Ik kijk op mijn mobiel. Wat?! Is het al zo laat? Hoezo ben ik zo lang weggeweest. Oke, ik ben niet echt iemand die op de tijd let. Als ik door de stad loop kan ik dus de tijd vergeten. Ze gaan me echt vermoorden. ik pak snel al mijn spullen bij elkaar en ik open mijn auto. Ik ga er in zitten en typ het adres in de TomTom. Fluitend rij ik naar het gebouw. Ik pak de sleutel en merk dat het open is. Daar moet iets aan gedaan worden. Ik loop rustig naar beneden. 'Jace! Tyler!' Roep ik. Eenmaal beneden zie ik een paar mensen. 'Waarom stinkt het hier zo erg?' Vraag ik aan iedereen die hier is. Ik erger me er ten zeerste aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson.

    Algauw maakt Zayn de deur open en ik merk meteen zijn betraande gezicht op, eigenlijk verbaas ik me erover dat ik zelf nog geen traan heb gelaten. Maar dat zal nog wel komen, ik was gewoon in shock, of daar hield ik het maar even bij. "Hey. Kom binnen. Niall is er ook. We zullen je uitleggen wat er allemaal gebeurt is. Alhoewel ik neit echt weet hoe het zit met Megan. Helaas." Zei hij en ik voel gelijk kippenvel op heel mijn lichaam verschijnen als hij over Megan begint, god, waarom?! Ik glimlach kleintjes en stap naast Zayn naar binnen, om mijn jas daarna op de kapstok te hangen. "Ik ben benieuwd," al was ik dat niet echt, ik wilde gewoon het hele verhaal weten en bovenal waarom dit ons overkwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lauren Alexia Tomlinson
    'Je bent ook ontvoerd. Je hebt een eigen ontvoerder ze willen wat van je broer enbzo lang ze dat niet hebben zitten wij hier. Ehm Megan is hier niet die heb ik niet gezien. En die dude is dan denk Tyler hij is tenmiste de enigste jonhen die ik ken. Hij heeft mij vermoord. Als je het over pijlen hebt dan zal dat meiske wel Jacelynn zijn.' zegt de zus van Niall. Ik knik even, Tyler en Jacelynn, moet ik onthouden. 'Ehm Georgia is hier Sam met Lina van Zayn ehm het zusje van Zayn en ik weet het niet'vertel ik haar. Ik snap haar wel. ' je kunt beter mee werken anders doen ze echt verschrikkelijke dingen' vervolgt ze. Ik zie aan haar dat ze liegt over Megan. Ik zie dat soort dingen. Ik weet nu dat het ergste is gebeurd is, wat had kunnen gebeuren. 'Ze hebben haar vermoord. Praat er niet omheen, ik zie het aan je. Ze hebben Megan vermoord.' zeg ik tegen haar en ik voel tranen naar beneden komen. Ik voel aan mijn zak en voel mijn mobiel nog. Die hebben ze dus niet weggepakt. Ik haal hem snel uit mijn zak en kijk of er niemand is. Dan stuur ik snel een berichtje naar Louis. Zit gevangen met andere. Megan was hier ook. Ik ben meegenomen omdat ze haar vermoord hebben. Lauren, Dan stop ik mijn mobiel snel weer in mijn zak.


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    Lauren Alexia Tomlinson
    'Je bent ook ontvoerd. Je hebt een eigen ontvoerder ze willen wat van je broer enbzo lang ze dat niet hebben zitten wij hier. Ehm Megan is hier niet die heb ik niet gezien. En die dude is dan denk Tyler hij is tenmiste de enigste jonhen die ik ken. Hij heeft mij vermoord. Als je het over pijlen hebt dan zal dat meiske wel Jacelynn zijn.' zegt de zus van Niall. Ik knik even, Tyler en Jacelynn, moet ik onthouden. 'Ehm Georgia is hier Sam met Lina van Zayn ehm het zusje van Zayn en ik weet het niet'vertel ik haar. Ik snap haar wel. ' je kunt beter mee werken anders doen ze echt verschrikkelijke dingen' vervolgt ze. Ik zie aan haar dat ze liegt over Megan. Ik zie dat soort dingen. Ik weet nu dat het ergste is gebeurd is, wat had kunnen gebeuren. 'Ze hebben haar vermoord. Praat er niet omheen, ik zie het aan je. Ze hebben Megan vermoord.' zeg ik tegen haar en ik voel tranen naar beneden komen. Ik voel aan mijn zak en voel mijn mobiel nog. Die hebben ze dus niet weggepakt. Ik haal hem snel uit mijn zak en kijk of er niemand is. Dan stuur ik snel een berichtje naar Louis. Zit gevangen met andere. Megan was hier ook. Ik ben meegenomen omdat ze haar vermoord hebben. Lauren, Dan stop ik mijn mobiel snel weer in mijn zak.


    Oh mij god... Hij heeft mij vermoord. Ik wil wel eens weten wie dat zei xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh lol. Waarschijnlijk bedoelde ze Megan, hèhè. :3 Anders is het weird.


    That is a perfect copy of reality.

    jaa, ik dacht al!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry dat was een foutje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lysan Horan

    Lysan? Lina? Het gaat weer slechter!' hoor ik Geo angstig maar ik was nu met iemand amders bezig en yoen ik voor ik flauw viel hulp nodig had hielp niemand me. 'Ze hebben haar vermoord. Praat er niet omheen, ik zie het aan je. Ze hebben Megan vermoord. Lauren kijjkt me doordringend aan en ik knik. ' sorry ik wou er niet om heen sdraaiem maar het is gewoon ehm weetje een beetje raar' zeg ik zachtjes. Ik zie hoe ze haar mobiel pakt en begint te typen. Wow ze waren bij zo wat iedereen de mobiel vergeten. Alleen had Tyler de mijne wel al elijk. Dan was iedereen best wel erg lomp dan en Tyler een van de slimmere. . 'Alsjeblieft Lysan, kan je niets doen? Het doet pijn.' geo heeft echt pijn. Ik sta wat op en leg een koud flesje op haar voorhoofd. 'Geo je handen shaken helemaal. Moetnik Sam even overnemen' vraag ik wat bangig. Stel nou voot day ze dood zou gaan wie moest er dan voor Sam volgen???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Geo je handen shaken helemaal. Moetnik Sam even overnemen.' Stelt ze voor. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, hij is het enige wat me ervan weerhoudt te gaan schreeuwen op dit moment.' Zeg ik met een zwakke glimlach. Mijn handen trillen ontzettend, maar ik blijf Sam wel vast houden. Ik weet toch wel dat ik zo niet lang meer te leven heb. 'Ik wil hem tot in de dood beschermen, weet je nog?' Zeg ik zwakjes. Een hoop kracht verdwijnt al uit mijn lichaam. Tranen stromen langs mijn wang. Alle mensen van wie ik hou moeten weten dat ik van ze hou. 'Als je hieruit komt, ga dan naar mijn familie. Vertel ze wat er is gebeurt, en dat ik van ze hou. Dan moet je naar Harry gaan. Hem moet je zeggen dat hij alles voor me is. En dat hij de gene was die me tot dit punt door mijn leven heeft gebracht. Zonder hem zou ik hier nog niet eens zijn.' Zeg ik, en de tranen rollen geruisloos over mijn wangen. Ik voel dat het dichterbij komt, de dood. 'Lysan, ik hou ook van jou. Je bent de laatste tijd als een zusje voor me. En je kan zo goed voor ons zorgen! Ik ben ontzettend blij dat je hier bent. Nou ja, niet voor jou natuurlijk. Maar jij gaat dit overleven. Jij bent sterk, maar niet dom.' Leg ik uit. 'En Lina, als ik naar de hemel ga of zo, en dan iemand mag kiezen waar ik over zou moeten waken, dan zou het Sam zijn. Sam verdient een leven. En Lina, jij bent de beste moeder die Sam maar kan wensen.' Zeg ik, en ik wil nog veel meer zeggen, maar er vormt zich een groot brok in mijn keel. Ik kan nu niets meer zeggen. Maar het is oké. Dat ik doodga wist ik al. Was dat niet was ik wenste? Ja, dat was wat ik wou. Al vele jaren lang. En nu, eindelijk is het me gelukt.


    Spoiler alert: you will save yourself