• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood
    Tyler grinnikt ook even en zegt dan 'Nog niet.... Tot nu toe werkt ze mee dus....' en hij fronst even. Ik wil net wat zeggen als hij mompelt 'Hoewel.. Dat kan ze ook gebruiken om te ontsnappen.' Ik knik even en glimlach dan. 'Rhine even waarschuwen dus?' vraag ik aan Tyler. Ik zie dat hij nadenkt en dan grinnikt hij even. Ik kijk hem verbaasd aan en wil vragen wat er is, als hij voorstelt'Misschien moeten we eens waakhonden halen.' grijns ik. Ik grijns ook even en zeg dan 'Dat zou wel is een goed plan kunnen zijn, zolang ze ons niet bijten. Dan mogen ze gelijk oprotten.' Dan krijg ik een sms binnen van Harry Styles. Ik rol even met mijn ogen en lees het bericht. Ik doe alles voor je. Laat je zusje naar dit adres komen dan kan ik wat afspreken. Alsjeblieft, laat Jack met rust. Ik lach even. Ik loop naar Tyler toe en zeg 'Moet je eens lezen, ze denken echt dat ze zo makkelijk klaar zijn met ons.' Ik stuur een berichtje terug. Dacht je echt dat ik mijn zusje naar jullie faggots laat komen? Nee, we spelen het anders. Stuur eerst maar een aantal tweets naar haar account, jullie allemaal. Dan zien we wel verder. xoxo Joél
    Dan verstuur ik het.


    That is a perfect copy of reality.

    Casiramos schreef:
    (...)

    [Bijna, maar niet helemaal o.o ]

    [Hij had het wel gedaan als Kathy of Tyler hem niet had tegengehouden :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Hazza Styles

    Mijn mobiel gaat weer af en ik open het smsje. Dacht je echt dat ik mijn zusje naar jullie faggots laat komen? Nee, we spelen het anders. Stuur eerst maar een aantal tweets naar haar account, jullie allemaal. Dan zien we wel verder. xoxo Joél . Ik slaak een zucht en haal een hand door mijn krullen. ' wat is het twitteraccount van haar?" sms ik terug. Ik kon niet veel als ik niet wist welk account. ' oke guys we moeten dadelijk even een tweet sturen hij of zij wilt dat we zijn zusje verwennen ofzo' zucht ik. Ik dacht aan mijn broertje. Ik zou zog even naar mn moeder en stiefvader gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Dat zou wel is een goed plan kunnen zijn, zolang ze ons niet bijten. Dan mogen ze gelijk oprotten.' zegt hij en ik knik terwijl ik mijn telefoon weer uit mijn zak vis. Opeens loopt hij naar me toe en ik kijk hem aan. 'Moet je eens lezen, ze denken echt dat ze zo makkelijk klaar zijn met ons.' zegt hij en ik lees de sms. Ik doe alles voor je. Laat je zusje naar dit adres komen dan kan ik wat afspreken. Alsjeblieft, laat Jack met rust. staat er en ik lach spottend. 'Echt... Ze worden met de minuut dommer.' mompel ik. Ik ontgrendel mijn telefoon en bel naar Jayden. Hij gaat over de waakhonden dus ja. Al snel heb ik hem aan de lijn en na een heel gesprek vraagt hij welke honden ik wil. 'Eens zien. Doe maar drie Pitbulls voor hier binnen, twee Neapolitan Mastiffs en twee Rotweilers voor buiten..' zeg ik en hij stemt toe. 'Hoeveel kosten ze..' vraag ik en ik grijns als ik hoor van het vriendenprijsje. 'Vriendenprijsje eh? Tweeduizend? Is goed bro.. Tot over een uur.' zeg ik en hang op. Ik kijk Joél aan. 'Geregeld.' grijns ik.


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    Zayn deed de deur open, voor mij en Harry die er inmiddels ook was. Zayn legde het hele verhaal aan ons uit, het was een vreslijk verhaal. En je kan duidelijk zien dat hij gehuild had, wat ik niet erg vond, ik gaf hem gelijk, ik wou ook dol graag huilen, maar ik probeerde me nog even sterk te houden. Mijn mobiel trilde, en ik pakte hem op. Ze hebben Georgia Jaspers en Megan Tomlinson al vermoord (ik heb hier niets mee te maken), en ze zijn niet bang om nog meer mensen te vermoorden. I should hurry up if I were you. xxxx You biggest fan <3 Stond er. Wat?! Vermoord?! Oke, er is iets echt heel erg mis met die mensen, ondanks dat ik niet zo gauw huil, kreeg ik het nu echt benauwd en ik begon te huilen. Ik kreeg niks mijn keel uit maar ik moest het tegen de rest zeggen. "J-jongens.... Ze hebben Georgia, en Megan... Ze.. Hebben hun vermoord... Kreeg ik dan toch stotterend en met moeite uit mijn keel.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood
    Tyler lacht spottend als hij het berichtje ziet. 'Echt... Ze worden met de minuut dommer' mompelt hij dan. Ik knik even. Dan ontgrendelt hij zijn telefoon en belt hij naar zo'n gozer die over de waakhonden gaat. Ik luister het gesprek half af als ik nog een sms'je krijg van die Harry. Wat is het twitteraccount van haar? Ik lach even. Het is maar beter dat hij meewerkt, dan blijft zijn broertje tenminste gedeerd. Voor nu. Haar twitteraccount is @HaileyLockwoodx, ik zal het doen als ik jullie was. Ik check het en ik verstuur het berichtje. Ondertussen is Jace nogsteeds bewusteloos en Tyler nog in gesprek. Dan hangt hij op. 'Geregeld' grijnst hij. Ik lach ook. 'Zeg, moeten wij dat Tomlinson kind niet eens even wat aandoen? Hetzelfde geld voor dat kind dat de vorige Tomlinson heeft vermoord, alleen wij mogen dat doen' vraag ik aan Tyler en ik grijns even.


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.

    Ik zie Liam op zijn mobiel kijken en ik zucht. Ik wou gewpon met Geo bij mijn ouders zitten en meer niet. jongens.... Ze hebben Georgia, en Megan... Ze.. Hebben hun vermoord... " mijn ogen worden groot. ' w wat dat kan niet. Ze zou ziv nooit ewonnen geven. Heb je het wel goed gelezen" helemaal in paniek kijk ik rind. Wat moest ik doen. Ik wou met haar trouwen kindjes krijgen oud worden en nu is het in een klap weg gewoon weg. Mijn mobiel trilt weer. Haar twitteraccount is @HaileyLockwoodx, ik zal het doen als ik jullie was. Ik check het . Lees ik. ' je hebt Georgia vermoord. Hoe durf je. Owee als je mijn broertje vermoord' dreif ik.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 12:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Zeg, moeten wij dat Tomlinson kind niet eens even wat aandoen? Hetzelfde geld voor dat kind dat de vorige Tomlinson heeft vermoord, alleen wij mogen dat doen' vraagt hij aan me en ik grijns. 'By the way. we moeten nog wat telefoontjes in beslag nemen.' grijns ik. Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en kijk nog even naar Jace. 'Mhm.. Slaap lekker I guess.' grijns ik en leg de deken over haar heen tot haar nek. 'Let's go.' zeg ik en trek hem mee naar de kamer. Ik doe de deur open en kijk even om me heen. 'Oh god.. Wat een rotzooi.' mompel ik en kijk iedereen spottend aan.


    El Diablo.

    (Mweh. Laat Jace niet achter :3 )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood
    Ik krijg weer een bericht van Styles. Je hebt Georgia vermoord. Hoe durf je! Owee als je mijn broertje vermoord! Oh, Styles begint te dreigen. 'En laten we die Styles dude ook maar gelijk wat aan doen, zijn lieftallige broer begint te dreigen' zeg ik tegen Tyler en ik grijns even. Ik heb hier nu al lol in. Hij legt even een deken om Jace heen en zegt dan 'By the way, we moeten ook nog wat mobieltjes innemen.' Ik knik even en ik wil nog wat zeggen, maar hij trekt me al mee naar de kamer met alle gevangenen. Dode Georgia ligt er nog. Dat lijk schuif ik even weg zodat we meer loopruimte hebben. Voorderest keur ik het geen blik meer waardig. Ik stuur even een bericht naar Styles. Ik heb dat lelijke wicht van je niet vermoord, dat heeft ze uit zichzelf gedaan, ze zag het niet meer zitten denk ik. By the way, ik bepaal zelf wel wat ik met je lieftallige broertje doe. xoxo Joél en dan verstuur ik het berichtje.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    (Mweh. Laat Jace niet achter :3 )

    [We already did, sorreh :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Het leek wel of mijn wereld ineens instortte, ze hebben er al twee vermoord, wie weet wat ze met de rest doen. Ik merkte dat ik nog steeds zacht huilde, en ik kon niet stoppen. Harry´s ogen werden groot, het was immers zijn vriendin, waar ik net over verkondigt had dat ze vermoord was. Die klap moet echt groot voor hem zijn, hij hield ziels veel van haar. " w-wat dat kan niet. Ze zou zich nooit gewonnen geven. Heb je het wel goed gelezen" Vroeg hij stotterend. "J-ja, hier lees het maar. Ik gaf mijn mobiel aan Harry. Wacht, er zit ook nog een videobericht bij. Ik pakte mijn mobiel even terug en drukte op afspelen. Ik zag dat mijn zusje, mijn zusje Kyra, daar hulpeloos op de grond lach, ze had echt veel pijn, ze huilde en trilde een beetje, dat is haar teken dat ze pijn heeft. "Nee Kyra!, ze doen haar pijn!" Schreeuwde ik, nog steeds in tranen, ik wou naar buiten lopen, om haar en de rest te gaan redden, ook al wist ik dat ik niks kon doen.


    How far is far

    Daddario schreef:
    (Mweh. Laat Jace niet achter :3 )


    Tyler will be back for her Sweetie :3 )


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)

    Tyler will be back for her Sweetie :3 )

    [Oeh. Tyler is in love? :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Joél schuift het lichaam van Georgia opzij en ik keur het net zoals hem geen blik meer waardig. 'Nou nou.. Het is hier weer eens rustig, hallelujah.' zeg ik spottend en ik kijk naar Lauren. 'Wow Lauren... Dat je dat zusje van Malik nog nisk hebt aangedaan.. Zij is immers de reden dat je zusje dood is.' zeg ik en leun tegen de muur. Ik kijk nog een keer naar Georgia en mompel dan. 'Jayden kan dat gelijk op gaan ruimen.' mompel ik en kijk weer naar de rest. 'Hmh, dat mormel is ook heel stil. Is dát ook al dood?' zeg ik.


    El Diablo.