• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    Hij slaat me hard tegen de muur, en ik doe mijn best om het niet uit te schreeuwen van de pijn. 'Heaven doesn't want me and Hell is scared I take over... Dus ik zit hier helaas een beetje vast.' Zegt hij. Hij duwt me tegen de grond en trapt me een paar ker in mijn maag. Ik wil schreeuwen, maar dat plezier gun ik hem niet. 'Jij ben't zo'n gast met een gigantisch ego. Nou, ik moet je vertellen dat ik geen zin heb om hier in elkaar geslagen te worden door een macho met meer praatjes dan spieren.' Zeg ik woedend, en met al mijn kracht duw ik mezelf weg van Tyler en sta ik op. Meteen merk ik dat ik zwakker ben. 'We won't stop 'till we surrender.' Mompel ik, en ik begin Tyler te slaan. Ik doe mijn best om hem veel pijn te doen, en trap hem een paar keer hard tegen zijn kruis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'En Lysan is nog maar een klein meisje! Hoe durf je! Echt waar hoor, als ik hier uit kom dan geef ik je aan en kan je de rest van je leven weg miezeren in een stinkende cel. Waar je thuis hoort! Nee wacht, jij hoort thuis in de hel!'Hoor ik Jack hart schreeuwen en kijk bezorgd naa rem 'Lysan, alsjeblieft, doe even rustig. Ik wil hem in elkaar slaan. Hij had het recht niet!'schreeuwt Jack aardig woedend. 'Jack alsjeblieft, je verdient die pijn niet oke. Negeer hem of zo net zoals hij bij mij doet' zeg ik smekend. Ik kijk toe hoe zjin hoofd tegen de muur word gebonkt en slik 'Heaven doesn't want me and Hell is scared I take over... Dus ik zit hier helaas een beetje vast.'grijnst hij 'Draait de camera al? Het is een beetje zonde om dit niet te laten zien, toch?' ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Tyler heb je serieus erover nagedacht dat ' ik slik even moeilijk. 'dat je veilig seks moet hebben want zover ik weet je dat niet en ik wil de wereld vermeiden dat ze van die sukkels als jij krijgen' zeg ik met een bitchie toon terwijl ik bang was. Ik moest Tyler afleiden en desnoods zelf pijn lijden. 'Maar jullie zijn ook niet slim maar da wisten we natuurlijk al en dat jullie zo hopeloos zijn dat jullie honden nodig hebben omdat jullie het zelf niet aan kunnen'sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Jij ben't zo'n gast met een gigantisch ego. Nou, ik moet je vertellen dat ik geen zin heb om hier in elkaar geslagen te worden door een macho met meer praatjes dan spieren.' Zegt hij woedend en ik kijk hem hard aan. 'We won't stop 'till we surrender.' Mompelt hij en ik frons kort. Hij slaat me weer en ik grom even als hij in mijn kruis schopt. Ik kijk hem kwaad aan en duw hem zo hard dat hij tegen de muur komt aan de andere kant. 'Denk je nou echt dat je mij aankan?' sis ik en loop dreigend naar hem toe. 'Je bent niks meer dan een klein, zwak jongetje die stoer wil lijken voor zijn grote liefde.' sis ik. Ik buig voor hem en kijk hem aan. 'Zal ik je eens helpen? Ik heb gehoord dat ze zo goed is in mensen oplappen.' grijns ik gemeen en steek een mes diep in zijn been. Ik draai het rond en haal het er dan uit. Ik zet wat stappen naar achter en kijk hem grijnzend aan. 'Nou, ga dan.' grijns ik. 'Tyler heb je serieus erover nagedacht dat... dat je veilig seks moet hebben want zover ik weet je dat niet en ik wil de wereld vermeiden dat ze van die sukkels als jij krijgen' zegt Lysan dan bitchy en ik lach alleen maar. 'Moet dat me raken?' lach ik. 'Maar jullie zijn ook niet slim maar da wisten we natuurlijk al en dat jullie zo hopeloos zijn dat jullie honden nodig hebben omdat jullie het zelf niet aan kunnen' sist ze vervolgens. Ik draai me volledig naar haar toe en kijk haar emotieloos aan. 'Kan je niks beters verzinnen?' zeg ik. Ik geef een hard knietje in haar buik zodat ze valt en ik kijk haar aan. 'Hou je erbuiten, volgende keer. 'Key?' grijns ik en loop naar Jace en Joél. 'Who's next?'

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:55 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    Harry barstte in huilen uit. "Ze snijden gewoon zo en hij..." Snikte Harry. "Hazz, we pakken ze terug, ik beloof het" Zeg ik, en ik knuffel mijn beste vriend om hem e troosten. Mijn mobiel trilde weer, wat waarschijnlijk weer de ontvoerdster was die mij haar Boyfriend noemde. Ik opende het bericht Heey schatje, ik kom nu naar je huis, kunnen we wat rondhangen enzo... xxx your girlfriend Las ik. Oke, ze wou dus naar mij toe komen, maar ik kon geen nee zeggen, anders zou ze Kyra wat aan doen. "Hazz, ik ga maar eens naar huis, sorry, maar ik heb een opdracht van die ontvoerdster, en als ik hetniet doe, vrees ik het ergste voor Kyra" Zei ik. Ik pakte mijn mobiel Oke, kom maar naar mijn huis. Maar laat Kyra en de rest met rust! Typte ik gauw terug.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:55 ]


    How far is far

    Jack Matthew Styles

    'Denk je nou echt dat je mij aankan?' Vraagt hij. Ik kijk hem boos aan. 'ja.'Antwoord ik dapper. Ik probeer groot te blijven, maar het lukt bijna niet meer. 'Je bent niks meer dan een klein, zwak jongetje die stoer wil lijken voor zijn grote liefde.' Zegt Tyler. Ik probeer schamper te lachen. 'Grote liefde? Ik wist niet dat je dat woord kende.' Zeg ik. Ik ben op zoek naar zijn zwakke plek. Iedereen heeft die. 'Zal ik je eens helpen? Ik heb gehoord dat ze zo goed is in mensen oplappen.' Zegt hij, en hij steekt zijn mes in mijn been. ik schreeuw het uit van de pijn als hij het ronddraait en er weer uit haalt. Ik zak in elkaar op de grond en begin te huilen. Ik wil niet huilen, maar de pijn overheerst. 'Ooit! Ooit zal ik wraak nemen. Geloof me Tyler! Ooit!' Schreeuw ik, en ik kruip naar een bed waar ik ga zitten huilen. Lysan mag me zo niet zien. Ik wil niet dat ze ook de andere kant van mij ziet. Ik wil niet dat ze weet dat ik stiekem een zwakkeling ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    Ik lees het bericht van Liam. 'Sorry, jullie moeten het zonder me doen. Ik moet even naar mijn vriendje toe. In plaats van mensen martelen, heb ik echt een doel hier. Ik wil namelijk graag met Liam trouwen. En jullie zijn allemaal uitgenodigd.' Zeg ik vrolijk, en ik loop weg. Ik stap in mijn auto. Het is een mooie auto, van mijn vader gekregen. Ik rij naar Liams huis. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Ik wil Liam zo graag ontmoeten! Ik denk na over hoe ik aan de wereld duidelijk moet maken dat hij mijn vriendje is. Ik denk dat ik hem gewoon midden op straat moet kussen. Als ik aankom bij Liams deur staan er allemaal fans. 'Ga hier weg. Liam is mijn vriendje. Rot op.' Zeg ik chagrijnig, en ik bel aan. Een paar meiden kijken me overdonderd aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    "Hazz, we pakken ze terug, ik beloof het" ik knuffel hem snikkend terug "Hazz, ik ga maar eens naar huis, sorry, maar ik heb een opdracht van die ontvoerdster, en als ik hetniet doe, vrees ik het ergste voor Kyra" Ik knik begrijpend. 'We whappen wel ik ga naar mama toe' zegik hem. Ik zeg doei tegen de rest en ga lopend naar mijn ouderlijke huis toe. Ik bel aan en val mama om haar schouder.s 'Harry' snikt ze. Ja ze had me ook echt heel lang niet meer gezien . Ik gilmlach en knuffel haar terug en we gaan naar binnen. 'Ze zijn dus ontvoerd en Geo is dood en ik wou haar ten huwelijk vragen. EN Jack is daar ook en die werd in zijn wang geschreven maar ik ga je dat niet laten zien' zeg ik haar

    Lysan Horan

    denk je nou echt dat je mij aankan?' hoor ik Tyler. 'ja.'Azegt Jack dapper en ik zucht zacht 'Je bent niks meer dan een klein, zwak jongetje die stoer wil lijken voor zijn grote liefde.' Zegt Tyler.ik frons even, grote liefde.. Tyler dacht dat we een setje waren omdat we zulke goede vrienden waren.. 'Grote liefde? Ik wist niet dat je dat woord kende.' ik voel een glimlachje door zijn woorden 'Zal ik je eens helpen? Ik heb gehoord dat ze zo goed is in mensen oplappen.' Zegt hij, ik zie hoe Tyler een mes in zijn been setekt en rond draait .Jack valt op de grond en begint te huilen en te schreeuwen. 'Ooit! Ooit zal ik wraak nemen. Geloof me Tyler! Ooit!' Boos storm ik met de pijn negerend naar binnen. 'JIJ BENT EchT EEN EIKEL MET JE ZIELIG HOPELOZE LEVEN GEK HE DAT NEIMAND JE MAG, DAT NIEMAND JE WILT ALS MODEL. JE HEBT EEN EGO ZO GROOT ALS DE AARDBOL EN JE BENT EEN LUL '' schreeuw ik boos. 'Je zorgt maar dat je morgen uiterlijk een zwangerschapstest heb als je me onveilig verkracht heb' sis ik naar hem en ga daarna naar Jack. Ik ga bij hem op bed zitten en kijk even naar de wond. 'Gaat het Jack?" vraag ik zacht. Ik trek de laken van het bed. 'Kun jehier een wat kleinere strook van scheuren?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'JIJ BENT EchT EEN EIKEL MET JE ZIELIG HOPELOZE LEVEN GEK HE DAT NEIMAND JE MAG, DAT NIEMAND JE WILT ALS MODEL. JE HEBT EEN EGO ZO GROOT ALS DE AARDBOL EN JE BENT EEN LUL ' Schreeuwt Lysan naar Tyler. Ik glimlach als ze dat doet. Misschien als hij het van haar hoort luistert hij wel. 'Je zorgt maar dat je morgen uiterlijk een zwangerschapstest heb als je me onveilig verkracht heb' Zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog en wil er niet eens aan denken. 'Gaat het Jack?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Nou, het doet ontzettend veel pijn en zo.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Kun jehier een wat kleinere strook van scheuren?' Vraagt ze. ik pak het laken vast en scheur er wat vanaf. 'Hier.' Ik denk even na. 'Weet je Lysan. Je hebt voor mij altijd meer betekend dan wat je dacht. Je betekend verdomd veel voor me en ik wil dat je dat weet.' Ik zucht even en kijk naar de grond. 'Ik wil dat je weet da tik van je hou.' Besluit ik uit eindelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ik was al een paar minuten binnen, en had me door de menigte met fans gewurmt en een paar een handekening gegeven, en met een paar op de foto geweest. Ik hield van mijn fans, maar die ontvoerdsters gingen toch te ver. Ik hoorde de deur bel, dat was ze waarschijnlijk. Ik liep naar de deur en zag mijn fans staan, en daar tussen nog iemand, wie overdonderd aangekeken werd door mijn fans. Dat moest ze wel zijn. "Kom je nog naar binnen of niet?" Vroeg ik. Ik moest dus lief en aardig doen tegen de ontvoerdster van mijn zusje... Maar ja, ik kon niet anders.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek met een grote glimlach op mijn gezicht naar het tafereel dat zich afspeelde. Dit was pas eens vermakend. Ik zuchtte diep en leunde tegen de muur aan. Lysan ging zich ermee bemoeien en verdedigde Jack. Wauw, zag ik nou liefde in de ogen van dat mens? Ik rolde met mijn ogen en scande met mijn ogen alles na. Opeens kwam er iets uit Lysan's mond wat mijn ogen vergrootte. 'Je zorgt maar dat je morgen uiterlijk een zwangerschapstest heb als je me onveilig verkracht heb' Ik stikte bijna en draaide me om naar Tyler. ''Tyler?! Meent ze dat serieus?'' Ik kreunde geërgerd en sloot mijn ogen even. Hoe dom kon zijn? Ik sloeg mezelf mentaal op mijn hoofd en draaide me om naar Lysan. ''Je krijgt van mij een test.'' mompelde ik nog en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Kom je nog naar binnen of niet?' Vraagt hij. ik glimlach. 'Ja hoor Liam. Ik kom alleen niet door deze grote meute van fans heen. Niet dat ik ze ongelijk geef. Jij bent ook onweerstaanbaar.' Ik grijns breed. Vooral als mensen er achter komen dat ik Liam ken. 'Heey, laat me erdoor. Ik moet naar mijn vriendje, ja?' Zeg ik tegen een wanhopige fan. Na een tijdje kom ik eindelijk aan bij Liam. Ik glimlach trots. Ik heb hem bereikt. En nu nog zorgen dat ik bewijs heb dat hij mijn vriendje is, want anders geloven deze fans me niet. Ik kijk Liam aan en kus hem even. Een heleboel fans maken foto's van ons, en ik ben blij dat ze dat doen, en het vooral op internet plaatsen. 'Ik kom wel naar binnen hoor, Li. We moeten het nog even hebben over onze bruiloft.' Zeg ik vrolijk, en ik trek hem mee naar binnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan.

    'Kan je niks beters verzinnen?' zegt hij en ik sta boos op. Voor ik het weet heeft hij zijn knie hard tegen mijn buik en klap ik dubbel op de grond. 'Hou je erbuiten, volgende keer. 'Key?' grijnzend loopt hij weg en ik hijg pijnlijk. In mijn buik kwam vele pijnlijke steken.'Weet je Lysan. Je hebt voor mij altijd meer betekend dan wat je dacht. Je betekend verdomd veel voor me en ik wil dat je dat weet.'. 'Ik wil dat je weet da tik van je hou.'Ik hoor Jack van alles zeggen maar ik lette er niet op. 'Jack' piep ik pijniljk. De tranen stroomde inmiddels over mijn wangen. Langzaam drong het tot me door. ALS ik al zwanger was geweest was het kind nu dood. Die gedachte en de pijnlijke krampen laten me alleen maar harder huilen. Het zou dan wel van hem zijn maar nog, een kind verdiende een eerlijk leven. Zo te merken aan deze steken en met de stof op school wat ik geleerd had kon ik er voor 70% zekerheid zeggen dat ik inderdaad zwanger was geweest.Tyler?! Meent ze dat serieus?''hoor ik vaag iemand zeggen ''Je krijgt van mij een test.'' hoor ik zacht en ik knik moeilijk. Ik moest zeker weten of er een kind had geleefd of niet. Want als dat niet zo was had ik me zorgen voor niets gemaakt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    'Ja hoor Liam. Ik kom alleen niet door deze grote meute van fans heen. Niet dat ik ze ongelijk geef. Jij bent ook onweerstaanbaar.' Zei ze met een brede grijns. 'Heey, laat me erdoor. Ik moet naar mijn vriendje, ja?' Zei ze terwijl ze door de meute fans probeerde te komen. O nee, nou wisten al mijn fans ook nog eens dat dat mijn "vriendinnetje" was. Eindelijk stond ze voor me, en keek me aan. Daarna kuste me even, waardoor ik een beetje geschrokken terugtrok. Alle fans maakte er fotos van, fijn, heel twitter staat er waarschijnlijk al mee vol!. 'Ik kom wel naar binnen hoor, Li. We moeten het nog even hebben over onze bruiloft.' Zei ze vrolijk, en trok me mee naar binnen. Ik sloot de deur achter haar. "Wat was dat nou weer?" Vroeg ik nog steeds een beetje in de war. "Ik dacht dat je alleen naar mijn huis kwam, je had niks gezegt over dat hele.. zoen gedoe..." Zei ik.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    ''Tyler?! Meent ze dat serieus?'' zegt Jace en ze kreunt geërgerd. Ik steek mijn handen even verdedigend omhoog en mijn tanden boren zich in mijn lip. ''Je krijgt van mij een test.'' mompelde ze naar Lysan en ik zucht diep. Geweldig, een van de zoveelste mensen die je gaat haten. Geweldig Ty, alsof je lijst nog niet lang genoeg was. Ik zucht even diep en kijk iedereen nog is aan. 'Ik ga wel.. Het is al duidelijk dat zelfs jullie me haten.' mompel ik en loop de kamer uit. Ik loop zuchtend de trap af en loop gelijk door naar buiten. Ik steek een van de zoveelste sigaretten van vandaag aan, ook een vast iets geworden.. Ik kijk voor me uit en hoor al snel wat naast me. Ik zie een van de honden naar me toe lopen en ik zucht. 'Ook altijd gehaat jochie?' mompel ik en aai hem even bij zijn kapotte oor. Ik zucht even en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Rhine Jessica Mason

    'Ik dacht dat je alleen naar mijn huis kwam, je had niks gezegt over dat hele.. zoen gedoe...' Zegt hij. Ik gooi mijn hoofd achterover en lach hard. 'Liam toch! Je bent zo grappig!' Zeg ik gierend van het lachen. Ik kijk hem aan. 'Komop zeg, iedereen mag het toch wel weten? O ja, ik heb Kyra beloofd dat ik - en de rest - haar niets aandoe als jij gewoon doet wat ik zeg. De rest wil toch alleen maar mensen pijn doen. Dus tja... Sorry dat het op deze manier moet, maar anders waren we toch wel samen gekomen. Tja... Lot.' Zeg ik vrolijk, en ik bekijk zijn huis. 'Je hebt echt een leuk huis! OMG, hier ga ik dus ook wonen.' Zeg ik vrolijk, en ik kijk hem weer aan. 'Oke, maar over onze bruiloft. Ik vroeg me af hoe we onze gastenlijst gaan samenstellen. Heb jij ideen?'


    Spoiler alert: you will save yourself