• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Joél keek zwijgend toe, wat me nogal bezorgd maakte - hij is bijna nooit stil, tenminste dat dacht ik. 'Dan kan ik net zo goed terug gaan naar de middelbare... Denk je echt dat ik zo mijn best ga doen alleen voor je maagdelijkheid.' Ik haalde mijn schouders op, alle jongens die ik kende gingen maar uit naar de maagdelijkheid van de meiden. Gewoonweg walgelijk. Joél kreeg een sms binnen van Styles en zei dat het een dreiging was. Ik lachte schamper. ''Ach kom op, zelfs ik kan beter vechten dan hun. Dat is best wel triest eigenlijk.'' lachte ik. Ik keek grijnzend toe hoe hij een snee in de wang van Jack maakte, mijn mondhoeken krulden omhoog en lachten even. ''Dit is zo vermakelijk, ik wil meer doen. Wat denk je ervan om alles te gaan filmen, zodat die players niet gaan zeuren om hun te horen? Ik bedoel, ze wilden hun toch horen spreken? Dan kunnen ze net zo goed makkelijk praten in een verdomde video. Martelfilms,'' grijnsde ik en keek door de kamer heen. Ik voelde me machtig met de jongens aan me zijde. Rhine en Ryanne.. Tja. Die hadden het druk met hun eigen zaakjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    KiliOfDurin schreef:
    [Kan Sansa nu smsen of niet?

    Doen we anders dat zij nog 1 sms kan sturen, hem dan terug geeft aan Kyra en die dan wordt afgepakt?]


    Oké]


    El Diablo.

    Harry Styles

    "Daar heb je gelijk in. Ik hoop dat het niet al te erg is" Ik sla mijn ogen neer. Hij had nog geluk, ze waren ontvoerd maar leefde nog. Mijn vriendin, mijn toekomstige verloodfe was dood en mijn broertje was er nog. ik haal de verlovingsring uit mijn zak en speel er wat mee terwijl tranen in mijn ogen springen. "Ik ga straks denk ik ook even naar mijn ouders, ik heb ze ook gemist" "Weet ik, ik heb al geantwoord" glimlacht hij en ik zucht zacht. Hier hij kon zelfs met zijn zusje nog contact hebben. Oke dat moest ik hem ook gunnen maar hij had niet iemand net verlroen. Ja nu klonk ik als een misgunnige eikel maar ik kon het gewoon amper besefen. Mijn mobiel gaat af en ik zie een smsje. Ik zie ook een filmpje en met angst open ik hem. Ik zie dat mijn broertje nergens last van heeft maar dan zie ik een mes. Het mes gaat anar zijn wang. 'NEEE" schreeuw ik hard en zie met grote ogen hoe zjin wang gesneden word. Oke Oke ik doe niets meer alsjeblieft laat hem met rust, wat kan ik doen ik heb je ene opdracht gedaan wat nu? Mijn part trouw ik met haar..

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik keek wat angstig toen de ontvoerster binnen kwam. Gelukkig had Kyra net optijd haar mobiel weggestopt. Ze kwam naar me toe en gaf me haar mobiel. Ik richtte me op en begon als een gesmeerde bliksem te typen. Zayn, Louis. Het spijt me zo van Megan. Ik schoot zoals zo vaak uit mijn slof, maar dit keer was het heel erg. We bleven elkaar opfokken en het ging van kwaad tot erger. Toen er een mes in het spel kwam liep alles uit de hand en werd het een bloedbad. Ondanks dat ik mijn slechte knie had en zij wonden in haar rug wilde we geen van bijden stoppen tot Lina ons uit elkaar haalde. Mijn knieband is afgescheurt, dus ik kan niet meer staan en heb veel bloed verloren, maar niets dodelijks. Voor zover ik wist was geen van de verwondingen aan Megan ook dodelijk, maar toen ik wakker werd bleek ze dood. Het spijt me zo erg. het is allemaal mijn schuld. Ik mis je zo erg Zayn. Xjes S Bovenaan typte ik Zayn's nummer in. Ik drukte snel op versturen en gaf hem terug aan Kyra. Op dat moment kwam de ontvoertster tussen ons en pakte het apparaatje af. Gelukkig had ik het bericht verstuurd. Nu kon ik in elk geval beter slapen vanacht.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Joël Valentino

    Ik las het smsje dat Joél had en ik lach even. ''Ach kom op, zelfs ik kan beter vechten dan hun. Dat is best wel triest eigenlijk.'' lachte Jace en ik knik. 'Idioten.' mompel ik en schud zuchtend mijn hoofd. Ik kijk ook even naar het filmpje en ik lach kort. ''Dit is zo vermakelijk, ik wil meer doen. Wat denk je ervan om alles te gaan filmen, zodat die players niet gaan zeuren om hun te horen? Ik bedoel, ze wilden hun toch horen spreken? Dan kunnen ze net zo goed makkelijk praten in een verdomde video. Martelfilms,'' grijnsde Jace. Ik lach even. 'Martelfilm.. De nieuwe hit in de bios straks.' grijns ik. 'Hmh. Laten we dan maar gaan, niet?' grijns ik.


    El Diablo.

    Jack Matthew Styles

    ik ga een tijdje rustig in een hoekje zitten, terwijl ik al het erg verdraag. Nou ja, voor zover ik dat kan. Ik ben nog jong. Opeens voel ik dat iemand een snee in mijn wang maakt. Ik wil hem eerst slaan, maar bedenk me dan dat het Tyler niet is. Nee, ik wil Tyler in elkaar meppen. Wat hij heeft gedaan is verschrikkelijk, en hij denkt dat hij er ongestraft mee weg komt? Nee, dan kent hij mij nog niet. Ik sta op, en ben er klaar voor om hem in elkaar te meppen als dat nodig is. En ja, dat vind ik nodig. Mijn gedachten kolken door mijn hoofd, en ik kan alleen maar denken aan hoe ik Tyler het beste kan slaan. Ik kijk om me heen en vind de jongen die ze de hele tijd Tyler noemen. Ik loop naar hem toe en sla hem hard in zijn gezicht. 'Klootzak! Blijf van Lysan af!' Roep ik hard, en ik blijf hem slaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Harry kreeg een smsje met een video bericht erbij. 'NEEE"b Schreeuwde hij. "Hazz, wat is er?!" Vroeg ik. Toen keek ik het filmpje ook. "Rustig, we zoeken die gasten op en dan vermoorden we ze gewoon, dit gaat te ver!" zeg ik. "Hazz.... Volgens mijn maken wij het alleen maar erger." Zei ik al slikkend. I hoopte zo dat ze Kyra met rust zouden laten, oke, klonk ik als een zak, maar ik wou gewoon niet dat haar iets overkwam.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    Ik zie Jace, Jo'el en Tyler staan. Ik let niet echt op Tyler die met een andere jongen aan het vechten is, maar loop naar Jace en Joel. 'Serieus? Jullie staan toe dat ze mobieltjes hebben? Kom op! Ons hele plan wordt hierdoor verpest!' Zeg ik chagrijnig. Dit is zo ongeveer de eerste keer dat ik iets wel kan, en dat voelt goed. Ik kijk nar de kamer. Op de een of andere manier geniet ik van de pijn die hier heerst. Ik ben redelijk sadistisch, maar zo ben ik opgevoed. Mijn ouders zijn beiden crimineel, dus ik heb alle trucjes al wel een beetje geleerd. Maar toch zijn er mensen die mijn hele plan verzieken. Ik wil erg graag met Liam trouwen. Maar ja, als het nu niet lukt regelt pappie het wel. Hij krijgt alles voor elkaar. Alles.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Rhine heeft Liam heel veel berichten gestuurd]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Casiramos schreef:
    Tyler Joël Valentino

    Ik las het smsje dat Joél had en ik lach even. ''Ach kom op, zelfs ik kan beter vechten dan hun. Dat is best wel triest eigenlijk.'' lachte Jace en ik knik. 'Idioten.' mompel ik en schud zuchtend mijn hoofd. Ik kijk ook even naar het filmpje en ik lach kort. ''Dit is zo vermakelijk, ik wil meer doen. Wat denk je ervan om alles te gaan filmen, zodat die players niet gaan zeuren om hun te horen? Ik bedoel, ze wilden hun toch horen spreken? Dan kunnen ze net zo goed makkelijk praten in een verdomde video. Martelfilms,'' grijnsde Jace. Ik lach even. 'Martelfilm.. De nieuwe hit in de bios straks.' grijns ik. 'Hmh. Laten we dan maar gaan, niet?' grijns ik.


    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Harry kreeg een smsje met een video bericht erbij. 'NEEE"b Schreeuwde hij. "Hazz, wat is er?!" Vroeg ik. Toen keek ik het filmpje ook. "Rustig, we zoeken die gasten op en dan vermoorden we ze gewoon, dit gaat te ver!" zeg ik. "Hazz.... Volgens mijn maken wij het alleen maar erger." Zei ik al slikkend. I hoopte zo dat ze Kyra met rust zouden laten, oke, klonk ik als een zak, maar ik wou gewoon niet dat haar iets overkwam.


    Vijf volle regels mensen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Ik heb nog geen drie stappen in de kamer gezet als dat broertje van Styles komt aanzetten. Hij slaat me in mijn gezicht en mijn wenkbrauwen schieten een beetje omhoog. Niet dat het heel veel pijn doet, ik heb erger gehad. Eerder dat hij het lef heeft om me te slaan. 'Klootzak! Blijf van Lysan af!' Roept hij hard en hij blijft me slaan. Ik grijp zijn polsen vast zodat hij niet meer kan slaan en grijns gemeen naar hem. 'Dacht het even niet.' grijns ik en trap hem hard in zijn kruis. Misschien nog harder dan bij Joél. Ik geef hem een knietje tegen zijn kin en duw hem dan hard tegen de muur. 'Je kan niet tegen mij op, je bent maar een klein jochie...'


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Genietend voel ik hoe ze zacht door mijn haren strijkt, haar warme adem op mijn nek en de zachte aanrakingen en ik geniet ervan. 'Klootzak! Blijf van Lysan af!' hoor ik ver weg en ik schrik op. MIjn ogen worden even groot. 'JACK?!" roep ik hard. 'Ik moet erheen, straks doet hij Tyler wat aan en dan dan zit hij in de nesten' ratel ik. Ik druk een kus op haar wang. 'dankje voor de vlecht. Half lopend half strompelend bind ik een stiekje om de uiteinde en zoek Jack. 'Jack alsjeblieft' roep ik hard. Daarna hoor ik Tyler wat dignen sissen en ga er snel opaf. Ik zie hoe Tyler Jack trapt en duwt en weet ik het wat. 'Laat hem los alsjeblieft' smeek ik TYler. Ik wou niet dat Jack hetzelfde pijn mee moest maken als ik

    Harry Styles

    "Hazz, wat is er?!"trillend laat ik hem het filmpje zien.. "Rustig, we zoeken die gasten op en dan vermoorden we ze gewoon, dit gaat te ver!" Ik knik en begin zacht te snikken."Hazz.... Volgens mijn maken wij het alleen maar erger." Ik knik weer. 'ze snijden gewoon zo en hij...' ik barst als een klein kind in huilen uit. Eerst krijg je dood leuk te horen dat je vriendin dood is als je doorhebt dat iedereen ontvoert is. Dan vervolgens krijg je een filmpje opgestuurt waar ze hem snijden je broertje. En dat zonder emotie. Volgens mij watren die mensen zwaar gestoord je kikt toch niet op zoiets of wel soms? ze moesten echt opgepakt worden en dan levenslang met TBS krijge

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAlways schreef:
    (...)

    Vijf volle regels mensen


    Zover ik zie zijn het bij mij vijf regels :')


    El Diablo.

    Jack Matthew Styles

    'Dacht het even niet.' Grijnst hij, en hij trapt me hard. Ik kreun even van de pijn, maar dit geluk zal ik hem niet brengen. Ik schop hem zo hard mogelijk terug. 'Je kan niet tegen mij op, je bent maar een klein jochie...' Zegt hij. Woedend kijk ik hem aan. 'En Lysan is nog maar een klein meisje! Hoe durf je! Echt waar hoor, als ik hier uit kom dan geef ik je aan en kan je de rest van je leven weg miezeren in een stinkende cel. Waar je thuis hoort! Nee wacht, jij hoort thuis in de hel!' Schreeuw ik hard. Ik zie Lysan naar me toe komen. 'Lysan, alsjeblieft, doe even rustig. Ik wil hem in elkaar slaan. Hij had het recht niet!' Schreeuw ik hard. In al de tijd die ik met Lysan heb doorgebracht heb ik me steeds over haar verwonderd. Ze geeft meer om anderen dan om zichzelf. Ze is geweldig. Ik vind haar dan ook al een lange tijd leuk, maar zit redelijk vast in de friendzone.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'En Lysan is nog maar een klein meisje! Hoe durf je! Echt waar hoor, als ik hier uit kom dan geef ik je aan en kan je de rest van je leven weg miezeren in een stinkende cel. Waar je thuis hoort! Nee wacht, jij hoort thuis in de hel!' Schreeuwt hij hard en ik lach spottend. Ik sla zijn hoofd tegen de muur en haal arrogant een wenkbrauw omhoog. 'Heaven doesn't want me and Hell is scared I take over... Dus ik zit hier helaas een beetje vast.' grijns ik en duw hem dan hard tegen de grond aan en trap een paar keer hard in zijn maag. 'Draait de camera al? Het is een beetje zonde om dit niet te laten zien, toch?' grijns ik. Ik draai me niet om naar Jace en Joél, maar het is duidelijk dat ik het tegen hun heb..

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:41 ]


    El Diablo.