• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kyra Rose Payne

    Ik had mezelf weer in een hoekje geplaatst naast een bed zodat ik amper te zien was. Opeens hoorde ik een zacht maar bekend piepje en ik grijns breed. Geen ontvoerders hier? Oké.. Ik vis mijn Iphone uit mijn bh en tik op het smsje. Liam.. Een glimlach verschijnt op mijn lippen en mijn ogen glijden over de tekst. Hey, ik weet dat jij en de familie leden van Niall, Harry, Zayn, en Louis ontvoerd zijn, blijf rustig, en doe nog even wat ze zeggen. Ze zijn gevaarlijk, we komen jullie zo snel mogelijk halen, hou vol!. X Liam.. Ik glimlach breed en typ snel terug. Ik was een kampioen in snelt typen dus binnen vijftien seconden had ik al een hele sms. Hey! Met mij gaat alles goed, heb helemaal niks. Met een beetje acteren en meewerken kom je ver, dus maak je geen zorgen over mij. Met de rest gaat het wel... Redelijk momenteel. Sansa kan alleen niet meer lopen en Lysan maakt zich zorgen omdat ze denkt dat ze zwanger is. Met Sam gaat trouwens alles goed. Maak je maar geen zorgen over mij, je weet hoe ik ben. Hou van je X Kyra. Ik verstuur het snel en stop dan de mobiel in mijn bh terug.


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    Harry liet me het smsje zien. Geef ons de volgende opdrachten en een beetje snel. Jij en je vriendjes of beter gezegd vriendinnetjes blijven van iedereen af. We zullen de politie er buiten houden maar we willen ze ook zien/spreken. Zo niet wij weten waar jullie zitten en wat politie mensjes is zo geregeld. "Is dit zo goed?" Vroeg hij. "Ja, dit moet wel werken. Ik denk niet dat ze op politie zitten te wachten." Grijnsde ik. "Ik hoop dat ze ze geen pijn hebben gedaan" Zei ik. Ik kon er zo niet tegen dat ik er hier vandaan niks tegen kon doen. Ik wou Kyra en de rest redden, dat was het enigste wat ik wou. "Misschien moeten we onze ouders ook even inlichten. Hun hebben geen idee waar hun kinderen zijn" Zei ik. Ik dacht aan mijn ouders, ik miste ze altijd vreselijk erg als ik op tour was. Mijn moeder is waarschijnlijk aan t flippen omdat ze niet weet waar Kyra is, Dacht ik. Ik hoorde mijn mobiel trillen, en pakte hem op. Het was Kyra, ik opende snel het bericht. Hey! Met mij gaat alles goed, heb helemaal niks. Met een beetje acteren en meewerken kom je ver, dus maak je geen zorgen over mij. Met de rest gaat het wel... Redelijk momenteel. Sansa kan alleen niet meer lopen en Lysan maakt zich zorgen omdat ze denkt dat ze zwanger is. Met Sam gaat trouwens alles goed. Maak je maar geen zorgen over mij, je weet hoe ik ben. Hou van je X Kyra Stond er. Gelukkig, ze mankeert niks, maar de anderen daar in tegen. Ik typte snel iets terug Ik ben blij om te horen dat je niks hebt, zeg maar tegen de anderen dat Harry en ik een plan hebben. Ik wist wel dat mijn kleine zusje niet bang was voor die ontvoerders, ik ben trots op je. En blijf vooral zo mee spelen, ze hebben er al twee vermoord, en ik wil niet dat ze jou ook nog eens vermoorden. Die mensen zijn gestoord. Hou ook van jou X Liam.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:59 ]


    How far is far

    IrishNialler schreef:
    Lysan Horan

    'Is hij degene die Megan enzo vermoord heeft? En is hij ook een van die jongens die nu volgens mij staan te ruziën in de gang?' Ik knik 'Zo ver ik het weet wel' zucht ik zachtjes. 'en weetje die dode vind ik nog niet het allerergste. Het ergste vind ik dat Zayn niet bij de geboorte van zijn zoon kon zijn en heel misschien zijn kindje nooit zal zien.' zeg ik. Ik gniffel door haar lach. 'That is my little sister' Ik knik 'Jeps die misschien zwanger is' zeg ik kleintjes. 'Maar hij is er tegen woordig amper want ik wil hem vragen of hij het veilig gedaan heeft want als dat zo is dan is het gewoon door te weinig eten en drinken maar als dat niet zo is dan ... weet je' zucht ik'wil je mijn haar vlechten?" ik kijk June aan. Ze kon altijd prachtig vlechten. Invlechten, gewone vlecht, visgraatvlecht . ze kon het prachitig en ik had gewoon even behoefte dat ze me vlechtte zoals thuis gewoon even rustig zijn




    June Felice Eve Horan '
    Lysan knikt en ze zucht even. 'Voor zo ver ik het weet wel.' Ik knik even en dan gaat Lysan verder. 'En weetje die dode vind ik nog niet het allerergste. Het ergste vind ik dat Zayn niet bij de geboorte van zijn zoon kon zijn en heel misschien zijn kindje nooit zal zien.' Ik knik even, vreselijk lijkt me dat, dat je nooit je zoontje zal kunnen zien. 'Jeps, die misschien zwanger is' zegt Lysan kleintjes als ik zeg dat dat mijn mijn kleine zusje is. 'Ach, maak je nou maar niet zo druk, ik weet zeker dat je het vanavond nog wordt' zeg ik tegen haar en ik lach even. Dan vraagt Lysan opeens of ik haar haar wil vlechten. 'Ofcourse, heb je een elastiekje? En wat voor een vlecht wil je dan? Er zijn er namelijk zoveel verschillende soorten' zeg ik tegen haar en ik lach even. Ik denk terug aan vroeger, toen ik altijd haar haar vlechtte, omdat zij er niets van kon. Ik moet weer lachen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles

    "Ja, dit moet wel werken. Ik denk niet dat ze op politie zitten te wachten."grijnst hij en enthiosiast maar moe knik ik "Ik hoop dat ze ze geen pijn hebben gedaan" Ik zucht 'er zullen echt wel dingen gebeurd zijn' mompel ik. 'anders zou Geo nog leven' zucht ik. "Misschien moeten we onze ouders ook even inlichten. Hun hebben geen idee waar hun kinderen zijn" Ik knik 'ik wou straks naar mama gaan ik heb haar echt gemist' mompel ik. 'Je mobiel je hebt een sms' glimlach ik. 'wie sms'te je net, Kyra of een van de ontvoerders?"

    Lysan Horan

    'Ach, maak je nou maar niet zo druk, ik weet zeker dat je het vanavond nog wordt' Ik glimlach zwak 'Dat zou wel echt weer totaal iets voro mij zijn' Om de kleinste dingen kon ik zo goed in paniek raken. Ik was iemand die graag controle had op een situatie dus omdat ik altijd op het zelfde tijdstip ongesteld werd en het nu niet was werd ik al gek. Terwijl door weinig eten en veel stress het misschien later kon zijn. 'Ofcourse, heb je een elastiekje? En wat voor een vlecht wil je dan? Er zijn er namelijk zoveel verschillende soorten' zegt ze en lacht even. Ik pak het stiekje van mijn pols en geef het haar en zorg dat al mijn lichtblonde haren over mijn schouders vallen. 'ehm doe maar een visgraatvlecht' zeg ik haar en gniffel even. 'Ik ga er zelf maar geen maken' nog steeds bakte ik er totaal niets van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    Ik hoorde een zachte biep en opende mijn ogen. De pijn was wat gezakt, waardoor ik nu alleen de zeurpijn in mijn knie voelde. Ik zag Kyra met haar mobieltje zitten. Al snel stopte ze het weg. "Kyra?" zei ik zacht door de ruimte. Ik wilde zo graag Zayn een berichtje sturen. Alles uitleggen, zeggen hoeveel het me speet. Mijn handen waren ongedeerd, dus snel typen kon ik nog. Zeker omdat ik al wist wat ik wilde typen. Ik hoopte nu maar dat ze hem wilde geven. Mij zou het in elk geval veel rust geven. Ik wist niet waar ik was, wat ze met me wilden doen of dat ik hier ooit uit zou komen. Maar ik zou rustig kunnen slapen als mijn broer, en Megan's broer, wist en hoe het zat en dat het me tot in het diepst van mijn ziel speet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Joél Lucas Lockwood
    Ik hou me stil, ik heb geen zin om nog een woord te moeten zeggen tegen hun. Dan gaat opeens mijn mobiel af en het geluid staat op honderd procent. Ik schrik even en haal dan mijn mobiel uit me zak. Ik kijk even, ik heb twee berichtjes van Styles. De een gaat over dat hij de eerste opdracht voltooid heeft en de tweede is een dreig sms. Ik lach even. Dacht hij echt dat me dat bang maakt? Geef ons de volgende opdrachten en een beetje snel. Jij en je vriendjes of beter gezegd vriendinnetjes blijven van iedereen af. We zullen de politie er buiten houden maar we willen ze ook zien/spreken. Zo niet wij weten waar jullie zitten en wat politie mensjes is zo geregeld. Ik kijk Jace en Tyler aan en zeg 'Ze zeggen dat ze weten dat we hier zitten, laat me niet lachen.' Ik stuur een berichtje terug naar hem waar in staat Dacht je echt dat dit ons afschrikt. Stelletje faggots. Jullie denken te weten waar we zijn hé? Sureee.. Je wilt ze zien spreken hé? Dan is dit je geluksdag :3 xoxo Joél. Ik loop naar de gevangene toe en zet mijn mobiel aan. Ik houd mijn mes gereed en zet de camera aan. Ik begin een gesprek met Jack en dan zet ik de camera zo neer dat Styles straks duidelijk kan zien dat ik Jack met een mes heb gesneden. 'You ready?' Zeg ik tegen de camera en ik maak een snee in het gezicht van Jack. Dan loop ik weer terug naar Jace en Tyler en verstuur ik het filmpje naar Styles.


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    Ik let niet echt op omdat ik zie dat er iets gebeurt. Nou ben ik niet echt een drama queen. Ik ben meer iemand die rustig blijft als de rest allemaal druk bezig is met van alles. En dat vind ik goed. Ik loop naar de keuken om wat lekkers te pakken. Ik hou van eten. Op de een of andere manier lukt het me om veel te eten en toch slank te blijven, wat ik best wel een prestatie vind. Ik loop weer terug en zie Kyra met een mobiel. Waarom is de rest zo dom? Wie laat er nou mensen een mobiel hebben als je ze ontvoerd? Komop zeg, zelfs ik kan dat bedenken, en ik ben redelijk dom. Ik loop naar Kyra toe. 'Bedankt voor je mobiel. Oeh! Die is sowieso beter dan de mijne.' Zeg ik vrolijk. 'Heey schatje, zullen we ergens afspreken. xxx your girlfriend. Stuur ik, en ik steek het mobieltje in mijn zak. 'Die zie je nooit meer terug.' Zeg ik vals.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kyra Rose Payne

    Een van de ontvoerders kwam opeens binnen, maar gelukkig was die ook al snel weer weg. Het bekende geluidje vulde de ruimte weer. Ik pak mijn mobiel en lees de sms.Ik ben blij om te horen dat je niks hebt, zeg maar tegen de anderen dat Harry en ik een plan hebben. Ik wist wel dat mijn kleine zusje niet bang was voor die ontvoerders, ik ben trots op je. En blijf vooral zo mee spelen, ze hebben er al twee vermoord, en ik wil niet dat ze jou ook nog eens vermoorden. Die mensen zijn gestoord. Hou ook van jou X Liam. Ik grijns even, maar besluit niet terug te smsen. . "Kyra?" zei Sansa opeens door de ruimte en ik duw mezelf omhoog. Met de mobiel tegen me aan geklemd loop ik naar haar toe. 'Je wilt smsen, niet?' glimlach ik en geef haar mijn mobiel...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:15 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    'er zullen echt wel dingen gebeurd zijn' Mompelde Harry. 'anders zou Geo nog leven' Zei hij daarna. "Daar heb je gelijk in. Ik hoop dat het niet al te erg is" Zuchtte ik. Harry knikte op het voorstel om onze ouders in te lichten 'ik wou straks naar mama gaan ik heb haar echt gemist' Mompelde hij. "Ik ga straks denk ik ook even naar mijn ouders, ik heb ze ook gemist" Glimlachte ik. 'Je mobiel je hebt een sms' Glimlachte hij. "Weet ik, ik heb al geantwoord" Glimlachte ik. 'wie sms'te je net, Kyra of een van de ontvoerders?" Vroeg hij. "Kyra, en ze zegtdat het redelijk goed gaat met de rest" Zei ik. Mijn mobiel ging weer af het was Kyra weer, en ik opende het bericht. 'Heey schatje, zullen we ergens afspreken. xxx your girlfriend. Las ik. Wat? Sinds wanneer is Kyra mijn Girlfriend? Een van die ontvoerdsters had haar mobiel te pakken, geweldig. Wat heb je met Kyra gedaan? En ten tweede je bent mijn Girlfriend niet, zeg me waar Kyra is. Typte ik snel.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:10 ]


    How far is far

    [Ik heb ent gereageerd :'D Sorry]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Rhine Jessica Mason

    Ik let niet echt op omdat ik zie dat er iets gebeurt. Nou ben ik niet echt een drama queen. Ik ben meer iemand die rustig blijft als de rest allemaal druk bezig is met van alles. En dat vind ik goed. Ik loop naar de keuken om wat lekkers te pakken. Ik hou van eten. Op de een of andere manier lukt het me om veel te eten en toch slank te blijven, wat ik best wel een prestatie vind. Ik loop weer terug en zie Kyra met een mobiel. Waarom is de rest zo dom? Wie laat er nou mensen een mobiel hebben als je ze ontvoerd? Komop zeg, zelfs ik kan dat bedenken, en ik ben redelijk dom. Ik loop naar Kyra toe. 'Bedankt voor je mobiel. Oeh! Die is sowieso beter dan de mijne.' Zeg ik vrolijk. 'Heey schatje, zullen we ergens afspreken. xxx your girlfriend. Stuur ik, en ik steek het mobieltje in mijn zak. 'Die zie je nooit meer terug.' Zeg ik vals.


    {Je weet dat ze hem al had weggestopt :p]


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)


    {Je weet dat ze hem al had weggestopt :p]


    [Ze stond nog wel even in de ruimte voordat ze 'm wegpakte he?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik wacht wel even ahahah. dan verander ik zo deze post


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan Sansa nu smsen of niet?

    Doen we anders dat zij nog 1 sms kan sturen, hem dan terug geeft aan Kyra en die dan wordt afgepakt?]


    Bowties were never Cooler

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ze stond nog wel even in de ruimte voordat ze 'm wegpakte he?]

    (Ik heb het bericht verbeterd, sorry zag het net pas xd.)


    How far is far