• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    IEDEREEN! VANAF NU MOET JE VIJF REGELS PER POST SCHRIJVEN. JE KRIJGT 2 WAARSCHUWINGEN


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Harry knikte. 'misschien kunnen we foto van het huis ebij doen als dreigement dat we weten waar ze zijn' Stelde hij voor. "Ja, dat kunnen we wel doen" Zei ik, en ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van het pand. "Zo goed?" Vroeg ik aan Hazza, en liet de foto aan hem zien. Harry Pakte een snoepje uit het dashboard kastje. "Jij ook?" Vroeg hij. "Jup" Zei ik. Ik had wel behoefte aan een snoepje, geen idee waarom eigenlijk.


    How far is far

    Harry Styles

    "Ja, dat kunnen we wel doen" zegt Liam en maakt vervolgens een foto van het huis/pand.. "Zo goed?" Ik bekijk de foto en ik knik. 'Ja die is duidelijk. maar wat gaan we erbij zetten want eigenlijk is het wel als ze door krijgen dat wij weten waar het is dan zullen ze inzien dat we de politie inschakelen Straks vermoorden ze iedereen of gaan ze ergens anders heen en heeft het nog geen nut gehad want dan zijn ze verder weg en is het moeilijker ze terug te vinden.. H. "Jup" zegt hij op mijn vraag en ik begin zacht te lachen als ik hem zijn snoepje geef. 'sorry hoor maar het is jou auto en dus jou snoepjes' gniffel ik lachend. Ik stop het zakje dicht terug 'het snoepje is lekker' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Harry knikte toen hij de foto zag. 'Ja die is duidelijk. maar wat gaan we erbij zetten want eigenlijk is het wel als ze door krijgen dat wij weten waar het is dan zullen ze inzien dat we de politie inschakelen Straks vermoorden ze iedereen of gaan ze ergens anders heen en heeft het nog geen nut gehad want dan zijn ze verder weg en is het moeilijker ze terug te vinden.." Zei hij. "Ja, dat is waar. We zetten er wel nadrukkelijk bij dat we ze niet inlichten, als ze zeggen wat we moeten doen om ze te zien.." Zei ik. Hij gaf mij glimlachend mijn snoepje. 'sorry hoor maar het is jou auto en dus jou snoepjes' Gniffelde hij. "Echt? Lagen die in mijn auto? Wauw, dat wist ik niet eens, ik dacht dat jij ze mee genomen had" Grinnikte ik. 'het snoepje is lekker' Grinnikte Harry. "Ja, ik heb wel een goede smaak voor snoep" Grinnikte ik.


    How far is far

    June Felice Eve Horan

    'Heb jij zakken die dicht kunnen, ik durf hem niet om te doen' zegt Lysan zachtjes. 'June, wat nou als ik ehm je weet wel.. Ik, ik ben nog nooit over tijd geweest en ik moest een dag na de ontvoering. Ik weet ook niet hoe lang ik hier al zit , ik weet niet welke dag of datum, maar stel nou voor' fluistert Lysan zachtjes en ze legt haar hoofd op mijn schouder. 'Ik ben blij dat je er bent al had ik liever van niet. Toen straks kwam Jack ook' zegt Lysan dan. Ik aai over haar hoofd en zeg 'Kom maar hier met die ketting, ik stop hem wel in mijn zak' en ik neem hem van haar over. 'Ik heb jou ook gemist Lysan, heel erg zelfs, maar we gaan hier uit komen, ik zal daar voor zorgen' zeg ik tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    [Vanaf morgen heb ik elke dag stage van 9 tot 6, dus zal ik minder kunnen reageren.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    "Ja, dat is waar. We zetten er wel nadrukkelijk bij dat we ze niet inlichten, als ze zeggen wat we moeten doen om ze te zien.."ik knik instemmend 'dat is wel een heel goed idee en dat als ze zich niet aan de afspraken houden dat ze dan bedrogen worden dat we ze komen halen' glimlach ik "Echt? Lagen die in mijn auto? Wauw, dat wist ik niet eens, ik dacht dat jij ze mee genomen had" grinnikt liam en ik grinnik met hem mee "Ja, ik heb wel een goede smaak voor snoep" Ik schiet in de lach. 'Oke dat was een beetje vaag' lach ik zacht. Ik zie dat we weer bij het huis zijn van Zayn en stap uit. Ik ren naar de deur en bel aan tot er open gedaan word. 'We weten waar ze waarschijnlijk zitten, alleen hebben ze honden en zijn ze agressief denk. We hebben ook foto's dus we gaan ze zeggen dat we weten waar ze zijn maar dat we de police erbuiten hoduen zolang ze hun niets aan doen.' ratel ik

    Lysan Horan
    Ik voel hoe June over mijn hoofd aait en ik merk dat ik een stuk rustiger ben en me veiliger voel met haar. Waarschijnlijk omdat ik gewoon weet dat ze alles voor me over heeft. We waren een hechte familie en tot tegen stelling van andere hebben we eigenlijk nog nooit echt ruzie gehad. 'Kom maar hier met die ketting, ik stop hem wel in mijn zak' Ik geef hem haar en zie dat ze hem in haar broekzak stopt. 'Dankje' glimlach ik 'Ik heb jou ook gemist Lysan, heel erg zelfs, maar we gaan hier uit komen, ik zal daar voor zorgen' Ik glimlach tevreden. "Ik heb jullie ook gemist. Toen ik wat later van stage af kwam wer dik ineens een auto in getrokken en toen was alles zwart' zeg ik haar. 'Mjin stage plek is echt leuk alleen straks denken ze dat ik niet meer wil ofzo' zucht ik. 'Ik heb al geholpen bij een bevalling daar met spullen aangeven en mee kijken naar ontsluiting en babytjes gewassen en echo's gemaakt' glimlach ik denkend aan mijn stage. 'Lina was wel echt heel blij dat ik haar met Sam heb kunnen helpen, al weet ik niet of alles goed ing, Sam is gezond en er is niets ergs meer gebeurd dus ik denk dat ik het goed gedaan heb. Hoe is het eigenlijk bij jou gegaan het ontvoeren?" ik kijk haar stil aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Harry knikte instemmend. 'dat is wel een heel goed idee en dat als ze zich niet aan de afspraken houden dat ze dan bedrogen worden dat we ze komen halen' Zei hij. Harry schoot in de lach 'Oke dat was een beetje vaag' Lachte hij zacht. "Ja, inderdaad" Lachte ik. Eenmaal aangekomen bij Zayn´s huis, schoot Harry de auto uit en liep naar de voordeur, en ik liep met hem mee. 'We weten waar ze waarschijnlijk zitten, alleen hebben ze honden en zijn ze agressief denk. We hebben ook foto's dus we gaan ze zeggen dat we weten waar ze zijn maar dat we de police erbuiten houden zolang ze hun niets aan doen.' Ratelde hij aan een stuk door. "ja, en Hazz en ik hebben een plan" Vul ik Harry grijnsend aan.


    How far is far

    June Felice Eve Horan

    'Ik heb jullie ook gemist. Toen ik wat later van stage af kwam, werd ik ineens een auto ingetrokken en toen was alles zwart' zegt Lysan tegen me. Ik knik alleen even. haar. 'Mjin stage plek is echt leuk alleen straks denken ze dat ik niet meer wil ofzo' zucht Lysan dan. 'Ik heb al geholpen bij een bevalling daar met spullen aangeven en mee kijken naar ontsluiting en babytjes gewassen en echo's gemaakt' glimlacht Lysan en dan raakt ze in gedachten. Ik blijf even stil, ik ben een plan aan het bedenken om hier weg te komen, er moet toch een uitweg zijn? Je kan naar buiten, maar dan komen die honden achter je aan. 'Lina was wel echt heel blij dat ik haar met Sam heb kunnen helpen, al weet ik niet of alles goed ging, Sam is gezond en er is niets ergs meer gebeurd dus ik denk dat ik het goed gedaan heb. Hoe is het eigenlijk bij jou gegaan het ontvoeren?' vraagt Lysan aan mij en ze kijkt me aan. Ik kijk haar ook aan en zucht dan diep. 'Ik weet het niet meer, ik weet alleen nog dat ik vastgegrepen werd, door een jongen, dat sowieso. Er werd een doekje tegen mijn mond aangedrukt en vanaf daar loopt er een groot zwart gat, tot nu.. Als ik nou eens magische krachten had, dan kon ik in een van die ontvoerders kruipen en jullie allemaal vrijlaten' zeg ik tegen haar en ik glimlach. 'Dat zou best wel awesome zijn, niet?' vraag ik dan aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    'Ik weet het niet meer, ik weet alleen nog dat ik vastgegrepen werd, door een jongen, dat sowieso. Er werd een doekje tegen mijn mond aangedrukt en vanaf daar loopt er een groot zwart gat, tot nu.. Als ik nou eens magische krachten had, dan kon ik in een van die ontvoerders kruipen en jullie allemaal vrijlaten' Ik glimlach even en ik knik 'Dat is dan Tyler . Hij is echt heel erg eng June. Ik zou maar voor hem opassen, hij grijpt je gewoon bij je keel vast tilt je tegen de muur omhoog aan je keel en weet ik het wat' waarschuw ik haar. 'Dat zou best wel awesome zijn, niet?' Ik gniffel evne 'eigenlijk wel. Ik heb wel voor eten gezorgd toen ik een mes afgepakt heb en een ontvoerder bedroog. maar met mijn ontsnapping had ik ook een mes gejat die hij afgepakt heeft' zeg ik grijnzend.

    Harry Styles (zou je miss. iets meer inhoudelijk willen doen zodat ik iets meer tekst van jou enzo heb om te gebruiken)

    "ja, en Hazz en ik hebben een plan' grijnst Liam met me mee. Ik gaap even. 'Ik heb eigenlijk helemaal niet zo lang geslapen ik ging lekker lang douchen. Maar ja als ik dat niet gedaan had , had ik Jack zijn telefoontje gehoord en Geo's berichten gelezen en dan had ik erbij kunnen zijn voor alles gebeurde' zeg ik zacht. Ik voelde me echt een hele slechte broer nu tegen over Jack. Oke ik heb al actie ondernomen maar een goede broer zou gelijk zijn telefoon opnemen no matter what en dan had ik ervoor kunnen zorgen dat Geo leefde en Jack nu gewoon bij papa en mama op de bank zat met mij. Gelijk denk ik er nu aan dat ik nog naar pap en mam wou. Ik had mijn moeder veeslte lang moeten missen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    June Felice Eve Horan

    'Dat is dan Tyler . Hij is echt heel erg eng June. Ik zou maar voor hem opassen, hij grijpt je gewoon bij je keel vast tilt je tegen de muur omhoog aan je keel en weet ik het wat' waarschuwt Lysan me. Ik knik even en vraag dan 'Is hij degene die Megan enzo vermoord heeft? En is hij ook een van die jongens die nu volgens mij staan te ruziën in de gang?' Ik lach even. Lysan gniffelt ook even om het idee van de magische krachten en ik lach mee. 'Eigenlijk wel. Ik heb wel voor eten gezorgd toen ik een mes afgepakt heb en een ontvoerder bedroog. maar met mijn ontsnapping had ik ook een mes gejat die hij afgepakt heeft' zegt Lysan en ze grijnst even. Ik lach ook even. 'That is my little sister' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    'Is hij degene die Megan enzo vermoord heeft? En is hij ook een van die jongens die nu volgens mij staan te ruziën in de gang?' Ik knik 'Zo ver ik het weet wel' zucht ik zachtjes. 'en weetje die dode vind ik nog niet het allerergste. Het ergste vind ik dat Zayn niet bij de geboorte van zijn zoon kon zijn en heel misschien zijn kindje nooit zal zien.' zeg ik. Ik gniffel door haar lach. 'That is my little sister' Ik knik 'Jeps die misschien zwanger is' zeg ik kleintjes. 'Maar hij is er tegen woordig amper want ik wil hem vragen of hij het veilig gedaan heeft want als dat zo is dan is het gewoon door te weinig eten en drinken maar als dat niet zo is dan ... weet je' zucht ik'wil je mijn haar vlechten?" ik kijk June aan. Ze kon altijd prachtig vlechten. Invlechten, gewone vlecht, visgraatvlecht . ze kon het prachitig en ik had gewoon even behoefte dat ze me vlechtte zoals thuis gewoon even rustig zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoorde Jace diep zuchten en ik bijt bijna automatisch weer op mijn lip. "Mijn enige reden waar ik nu op kan komen is dat jongens me leuk vinden om alleen mijn maagdelijkheid af te nemen.., maar bij jullie weet ik dat net zo goed niet." Mompelde ze en ik frons. Waarom zou ik dat doen.. Dan kan ik net zo goed naar een bordeel ofzo gaan, als het toch alleen maar om je behoefte's gaat.. 'Dan kan ik net zo goed terug gaan naar de middelbare... Denk je echt dat ik zo mijn best ga doen alleen voor je maagdelijkheid.' mompel ik. Ik rek me even uit en stop mijn handen in mijn zakken. 'Maar hoe gaan we dit doen.. Als ik en Joél alleen ruzie lopen te maken kunnen we net zo goed nu al de deur open zetten voor die misbaksels boven.' zucht ik..


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    'Ik heb eigenlijk helemaal niet zo lang geslapen ik ging lekker lang douchen. Maar ja als ik dat niet gedaan had , had ik Jack zijn telefoontje gehoord en Geo's berichten gelezen en dan had ik erbij kunnen zijn voor alles gebeurde' Zei Harry Zacht. "Hazz, het is niet jou schuld, Je bent een geweldige broer. En we gaan ons best doen om ze te redden" Zei ik. "En nu je het zegt, ik ben ook aardig moe" Gaapte ik. "Oke, kom op, we gaan dat smsje met de foto sturen" Zei ik, en ik liep naar binnen. Ik wou ook dat ik nog iets langer bij Kyra geblven was op de dag van de ontvoering, dan zat zij nu ook niet vast daar. Ik voelde mijzelf een vreselijke broer, en al helemaal omdat ik haar niet kon berijken, wacht.. Dat kon wel, ze had altijd haar mobiel bij zich, dus ik kon haar al die tijd al smsen, hoe dom ben ik? Ik pakte mijn mobiel, en smste iets naar Kyra. Hey, ik weet dat jij en de familie leden van Niall, Harry, Zayn, en Louis ontvoerd zijn, blijf rustig, en doe nog even wat ze zeggen. Ze zijn gevaarlijk, we komen jullie zo snel mogelijk halen, hou vol!. X Liam. Typte ik zo snel als ik kon, en drukte uiteindelijk op verzenden.
    (Tuurlijk, sorry, ik zal er op letten (: )


    How far is far

    [geeft niets ahah

    Harry Styles

    Hazz, het is niet jou schuld, Je bent een geweldige broer. En we gaan ons best doen om ze te redden" Zegt Liam en ik zucht zachtjes. Dat zei hij alleen zodat ik me niet rot voelde maar ik wist dat we ons alle vijf nu een slechte broer, vriend of wat dan ook voelde. Het is en blijft je familie of geliefde en ze zijn hoe dan ook in gevaar daar. "En nu je het zegt, ik ben ook aardig moe" "Oke, kom op, we gaan dat smsje met de foto sturen" zegt hij en ik knik. Ik pak mijn mobiel en voeg de foto. Geef ons de volgende opdrachten en een beetje snel. Jij en je vriendjes of beter gezegd vriendinnetjes blijven van iedereen af. We zullen de politie er buiten houden maar we willen ze ook zien/spreken. Zo niet wij weten waar jullie zitten en wat politie mensjes is zo geregeld. sms ik. 'Is dit zo goed?" vraag ik en laat hem het sms'je zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan