• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze gooide haar hoofd achterover en begon hard te lachen. 'Liam toch! Je bent zo grappig!' Zei ze gierend van het lachen. En ze keek me aan. 'Komop zeg, iedereen mag het toch wel weten? O ja, ik heb Kyra beloofd dat ik - en de rest - haar niets aandoe als jij gewoon doet wat ik zeg. De rest wil toch alleen maar mensen pijn doen. Dus tja... Sorry dat het op deze manier moet, maar anders waren we toch wel samen gekomen. Tja... Lot.' Zei ze vrolijk. "Het is dat je Kyra, en de rest hebt, anders had ik je niet eens mijn huis in gelaten" Mompelde ik. Ik was echt woedend. Waarschijnlijk had zij een rijke pappie die mij toch wel gekocht zou hebben voor zijn prinsesje. Ze bekeek mijn huis. 'Je hebt echt een leuk huis! OMG, hier ga ik dus ook wonen.' Zei ze vrolijk. "Ja, jippie" Zei ik sarcastisch en met een fake smile. Ik moest echt moeite doen om zelfs dat uit mijn mond te krijgen. En ze keek me weer aan. 'Oke, maar over onze bruiloft. Ik vroeg me af hoe we onze gastenlijst gaan samenstellen. Heb jij ideen?' Vroeg ze. O, ja, ze eiste om met te trouwen. Geweldig. Dacht ik. "Ehm... misschien de rest van 1D, en familie, vrienden.." Kreeg ik met moeite uit mijn keel, maar ik probeerde mee te werken, ik moest wel...


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij stak verdedigend zijn armen in de lucht en beet weer op zijn lip. 'Ik ga wel.. Het is al duidelijk dat zelfs jullie me haten.' Hij liep de deur uit naar buiten en ik zuchtte diep. Ik moest maar eens achter hem aan, anders ging ik me weer eens schuldig voelen. ''Ik haal Tyler wel even.'' mompelde ik en liep naar buiten. Ik zag Tyler weer staan met een sigaret in zijn mond en een hond bij zijn zijde. Mijn capuchon deed ik op mijn hoofd en mijn handen in mijn zakken. ''Hey, ik haat je niet.'' glimlachte ik klein en ging naast hem staan. Zuchtend keek ik naar de lucht en toen naar Tyler. ''Ik vind dat ze tenminste een test verdient en dan ja.. Als ze echt zwanger is, dan zou ik het echt niet weten.’’ Zuchtte ik en leunde met mijn hoofd op zijn arm. ‘’Kom je weer naar boven?’’ vroeg ik zacht. Ik had geen zin in depressieve Tyler.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Hey, ik haat je niet.'' hoorde ik opeens en ik draai mijn hoofd een beetje om. Ik kijk recht in het gezicht van een glimlachende Jace en ik zucht. ''Ik vind dat ze tenminste een test verdient en dan ja.. Als ze echt zwanger is, dan zou ik het echt niet weten.’’ Zuchtte ze en ik knik. 'Mocht het zo zijn kan ze nog een paar trappen verwachten. Ik hoef geen kind.' mompel ik. Het klonk hard, maar het is de waarheid. Misschien als ik eind twintig ofzo ben, maar nu. Echt niet. Ik voel haar hoofd tegen mijn arm leunen, ‘’Kom je weer naar boven?’’ vroeg ze zacht en ik haal mijn schouders op. "Ik heb mijn werkje gedaan, dus opzich.' mompel ik en ik bijt op mijn lip.. 'Ik ben gewoon zo fucking dom.' mompel ik wat zachter. Zo'n groot ego had ik nou ook weer niet, een deel van mezelf haatte mij nog steeds.. Maarja, zolang je volhoud dat je een enorm ego hebt wordt je minder snel gekwetst.. Dat is wat ik heb geleerd over de jaren en ik kan het beter zo laten voor ik het echt dom eindig..


    El Diablo.

    [Zayn heeft trouwens een sms van Sansa]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'Mocht het zo zijn kan ze nog een paar trappen verwachten. Ik hoef geen kind.' Ik knikte begrijpend en zuchtte. "Hetzelfde bij mij, als ik zo jong een kind kreeg zou ik ervan af willen, maar ik ben absoluut niet in staat om een baby te vermoorden." Mompelde ik. Ik was was negentien en misschien moest ik blij zijn dat ik nog maagd was. Dan kreeg ik tenminste geen problemen. Ik zuchtte diep. Ik ben gewoon zo fucking dom.' Ik schudde mijn hoofd. "Je bent niet dom, iedereen heeft zo zijn momenten. Ik ben soms ook nogal dom bezig." Grinnikte ik. Ik wist serieus nog steeds niet wat ik met de twee jongens moest die me allebei opeens leuk vonden. Ik was radeloos, maar ik moest aardig blijven, anders ging het niet goed. Mijn slechte, maar aan de andere kant goede was dat ik iedereen tevreden wil houden. Tenminste mijn vrienden en dat waren Tyler én Joél.. Dat ging nog een moeilijke klus worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Hetzelfde bij mij, als ik zo jong een kind kreeg zou ik ervan af willen, maar ik ben absoluut niet in staat om een baby te vermoorden." Mompelde ze en ik knik. 'Zolang het in die buik zit vind ik het nog niet echt een leven, dus ja.. Klinkt hard, maar zo denk ik erover.' zeg ik. "Je bent niet dom, iedereen heeft zo zijn momenten. Ik ben soms ook nogal dom bezig." Grinnikte ze en ik lach eventjes. 'Ik dacht even dat je me zou haten, net zoals Kathy enzo.' mompel ik met een kleine glimlach. Ik neem een laatste heis van de sigaret en trap hem dan uit. Ik blaas de rook langzaam uit en kijk haar aan. Ik glimlach bijna automatisch. 'En jij domme momenten? Volgens mij ben jij de slimste in dit huis.' lach ik.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Zolang het in die buik zit vind ik het nog niet echt een leven, dus ja.. Klinkt hard, maar zo denk ik erover.' Ik grinnikte even en knikte. "Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben nu onafhankelijk, geen ouders meer. Dus ik kan doen wat ik wil en nog steeds heb ik geen vriendje en maagd. Ik kan ermee leven." Lachte ik. Ik had niet echt problemen met mijn huidige leven, ik was er best wel blij mee eigenlijk. Ik had niet echt de verkeerde stappen genomen - ik heb nog nooit drugs gedeald en dat soort dingen. Nee dank je. Ik haat dat spul. Het stonk echt vreselijk. 'Ik dacht even dat je me zou haten, net zoals Kathy enzo.' Ik schudde mijn hoofd. "Nah, ik ga al sinds mijn jeugd met meer jongens om dan meiden. Dus ik heb zo de neiging om meiden eerder te haten dan jongens." Grinnikte ik. 'En jij domme momenten? Volgens mij ben jij de slimste in dit huis.' Ik grijnsde en dacht na. "Ach dat kan best kloppen." Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Nah, ik ga al sinds mijn jeugd met meer jongens om dan meiden. Dus ik heb zo de neiging om meiden eerder te haten dan jongens." Grinnikte ze en ik lach even. "Ach ja..' grijns ik. "Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben nu onafhankelijk, geen ouders meer. Dus ik kan doen wat ik wil en nog steeds heb ik geen vriendje en maagd. Ik kan ermee leven." Lachte ze en ik grinnik even. 'Aan het eerste zou ik wat kunnen doen, maar ik hou mijn kop er maar over voor ik te opdringerig ga doen.' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar de zon die ondergaat en leun met mijn hoofd tegen de muur. 'Wat denk jij.. Zouden we niet beter naar een ander huis gaan, ik bedoel maar. Als ze de politie ofzo inschakelen zijn we gewoon fucked.' zeg ik.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Ik blijf ook staan kijken naar wat er zich allemaal voor me gebeurd. Op mijn gezicht staat een grote grijns, een grote sadistische grijns. Ik kijk hoe Tyler, Jack in zijn kruis trapt. Ik moet even lachen, zal hij vast leuk vinden. Dan gaat alles heel snel en loopt Tyler naar beneden. Ik kijk hem verbaasd na, maar het interesseert me niet. Alhoewel, het zou me niet moeten interesseren, hij wil Jace afpakken. Toch is het nogsteeds mijn vriend. Al snel komt Jace er achter aan en ik zucht even. Dit bedoel ik dus, zij houden van elkaar. Mij ziet niemand staan. Ik kijk even naar de gevangenen en ik weet dat Rhine en Ryanne het zelf wel redden. Ik loop ook naar beneden en zie ze samen zitten. Ik zucht even, moet ik ze wel storen? Ik kijk even om. Tyler wordt vast weer kwaad, maar het maakt me toch niks meer uit. Jace heeft gekozen, maar niet voor mij. Dan loop ik hun kant op en ga ik voor Tyler staan. 'Wij hebben nog iets goed te maken' is het enige wat ik tegen hem zeg.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Aan het eerste zou ik wat kunnen doen, maar ik hou mijn kop er maar over voor ik te opdringerig ga doen.' Ik glimlachte en keek hem aan. "Tyler, ik weet niet wat ik met de situatie moet doen. Dat twee jongens mij leuk vinden verbaast me en ik heb nog geen beslissing genomen." Zuchtte ik. Ik begon wanhopig te worden, ik wilde namelijk geen van beiden depressief zien. Ik gaf om ze. 'Wat denk jij.. Zouden we niet beter naar een ander huis gaan, ik bedoel maar. Als ze de politie ofzo inschakelen zijn we gewoon fucked.' Ik knikte. "We kunnen best naar mijn oude huis gaan. Ik woonde daar voor ik weg liep van huis, lijkt je dat een idee?" Vroeg ik. Joél kwam eraan lopen en ging voor Tyler staan. 'Wij hebben nog iets goed te maken' Ik glimlachte wat en knikte. "Ik moet even zeggen dat ik niets met Tyler heb, nor iets met Joél, dus stop alsjeblieft met vechten. Ik geef om jullie." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    June Felice Eve Horan
    Eerst vlecht ik nog rustig het haar van Lysan, en dan hoor ik opeens overal geschreeuw. Ik kijk de richting op van het geschreeuw en zie Lysan bij Jack zitten. Ik snap echt niet hoe ik dit soort dingen kan missen. Ik heb iets waardoor ik dit kan uitzetten denk ik. Waardoor ik stil blijf staan en ik niks mee krijg van wat er nou eigenlijk heeft gedaan. 'Lysan? Jack? Wat is er gebeurd? Waarom zien jullie er zo toegetakeld uit?' vraag ik nogal in paniek. Ik kijk even rond en zie een meisje dat de hele tijd sinds ze hier al is een beetje stil is. 'Is dat het zusje van Louis? Dat zusje waarvan de oudere zus is vermoord? Ze ziet er nogal down uit' vraag ik dan. Oh, ik kan er echt niet tegen als iemand zo down is, dan moet ik hem of haar gewoon knuffelen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "Tyler, ik weet niet wat ik met de situatie moet doen. Dat twee jongens mij leuk vinden verbaast me en ik heb nog geen beslissing genomen." Zuchtte ze en ik knik. 'Ik begrijp het wel, neem je tijd.' glimlach ik. "We kunnen best naar mijn oude huis gaan. Ik woonde daar voor ik weg liep van huis, lijkt je dat een idee?" Vroeg ze en ik kijk haar aan. 'Dat huis in de bossen?' vraag ik. Opeens staat Joél voor mijn neus en ik kijk hem aan. 'Wij hebben nog iets goed te maken' zegt hij en ik knik instemmend. "Ik moet even zeggen dat ik niets met Tyler heb, nor iets met Joél, dus stop alsjeblieft met vechten. Ik geef om jullie." Zuchtte Jace en ik kijk Joél glimlachend aan. 'Hoor je dat nou.. Ze wijst ons beide af.' zeg ik lachend als grapje.


    El Diablo.

    lysan Horan

    'Lysan? Jack? Wat is er gebeurd? Waarom zien jullie er zo toegetakeld uit?' Hoor ik June en ik kreun nog steeds pijnlijk. 'Mijn .. buik' snif ik en mijn handen omklemmen mijn buik nog altijd en mijn gezicht staat pijnlijk.. 'Is dat het zusje van Louis? Dat zusje waarvan de oudere zus is vermoord? Ze ziet er nogal down uit' hoor ik haar ratelen. Ik weet neit hoe ze dit allemaal niet heeft mee gekregen maar het enigste wat ik nu op dit moment voel is de pijnlijke steken en krampen in mijn buik. Gelijk begin ik me af te vragen dat als ik zwanger was o fhet kindje nog leefde. 'auww' jammer ik pijnlijk bij een nog hardere steek en mijn polsen en enkels begonnen weer pijn te doen. Na lekker dan, Ik wou Jack helpen en dan dit...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    Hij knikt instemmend als ik zeg dat we nog wat goed te maken hebben. 'Ik moet even zeggen dat ik niets met Tyler heb, nor iets met Joél, dus stop alsjeblieft met vechten. Ik geef om jullie.' zegt Jace dan. Tyler glimlacht naar me en ik glimlach terug. Ik kom naast Tyler zitten en hij zegt 'Hoor je dat nou.. Ze wijst ons beide af.' Hij lacht even en ik lach mee. Dan kijk ik even naar Tylers haar. Ik weet dat hij veel om zijn haar geeft en ik heb het altijd al is willen verpesten. Nu is mijn kans. Dan pak ik Tylers hoofd en ga ik met mijn vuist over zijn haar. Als ik los laat zit zijn haar door de war. Ik moet lachen. 'That felt good. Maar waar hadden jullie het over? Een huisverandering? En over de martelfilmpjes, hoe willen jullie dat gaan doen dan?' vraag ik aan hun.


    - Ik moest dat gewoon doen okay :c? -


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Hoor je dat nou.. Ze wijst ons beide af.' Ik pruilde mijn lip en keek ze zielig aan. "Ik wijs jullie niet af, dit is mij gewoon nog nooit gebeurd en ik wil niet dat één van jullie depressief wordt. Ik geef om jullie beiden." Glimlachte ik breed en toen ging Joél met zijn vuist in Tyler's haar. Arme Tyler, hij gaf zoveel om zijn haar, maar dat verdiende hij wel. Ik lachte eventjes en keek ze met een glimlach aan. Het was leuk om ze beiden te zien als goede vrienden in plaats van vijanden die vochten om een meid. "That felt good. Maar waar hadden jullie het over? Een huisverandering? En over de martelfilmpjes, hoe willen jullie dat gaan doen dan?" Ik knikte. "Het leek mij een idee om naar mijn oude huis te gaan. Het is in het bos en nogal onbewoond. Ik heb de sleutel nog ergens in mijn rugzak en ja.. Ik heb gehoord dat het is schoongemaakt." Zei ik en haalde mijn schouders op. "De martelfilmpjes.. Een van ons gaat filmen en de ander martelen, dan opsturen naar die band." Zei ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.