• Justin Bieber is op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te slapen in, vermoedelijk, een hotelkamer in Brazilië. Het gerucht gaat dat het filmpje is gemaakt door een prostituee, ze filmt Bieber en ook zichzelf.

    Nadat het meisje eerst Justin filmt, lacht ze zelf naar de camera. Ze maakt ook nog een luchtkus naar de zanger die duidelijk in een diepe slaap is. Dan lijkt ze weg te lopen. De 19-jarige Justin ligt met ontbloot bovenlijf in bed. Wie het meisje is, is niet duidelijk. Maar de zanger bezocht afgelopen weekend een bordeel in Rio de Janeiro, dus de kans is aanwezig dat de dame in kwestie een prostituee is.

    Of Bieber blij is met de opname, is nog maar de vraag. Het is niet zijn eerste incidentje in Brazilië. Hij wordt ervan beschuldigd op fotografen te hebben gescholden, hij werd uit een van Rio's luxe hotels geschopt, de zanger werd dus gezien bij een bordeel en de politie zou naar hem op zoek zijn omdat hij graffiti-tekeningen zou hebben gemaakt op de muren van een hotel in het land. Woensdag is hij in een privévliegtuig vertrokken naar zijn volgende bestemming, Paraguay.

    © Algemeen Dagblad [AD]


    Chaos is a ladder.

    Mkay, gaan we geld inzetten op welke soa's hij heeft opgelopen?

    Ik zet 10 euro in op chlamidya, 5 op ghonorroe, 5 op syfillis en tien cent op schaamluis.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Mkay, gaan we geld inzetten op welke soa's hij heeft opgelopen?

    Ik zet 10 euro in op chlamidya, 5 op ghonorroe, 5 op syfillis en tien cent op schaamluis.

    Zo weinig? ._.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Zo weinig? ._.


    Need moneys for Cernygod. PIGY MUST STAY HOLE UNTILL MAGIC DAY!


    quidquid excusatio prandium pro

    HAHAHA. -,-
    Bieber, let de volgende keer een beetje beter op voordat je dit soort acties ondeneemt. (cat)


    :)

    Ohara schreef:
    Ach ja, hij is niet de enige die het doet, I guess. Ik heb geen zin in een discussie met één of andere ratchet belieber.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoe erg kan je zijn als zelf Brazilië je niet meer wil. :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Nita schreef:
    Hoe erg kan je zijn als zelf Brazilië je niet meer wil. :')


    Hahahaha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Scorpia schreef:
    Okay dan. Boeiend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Even voor de duidelijkheid; ik ben zelf geen fan. Natuurlijk is er belangrijker nieuws in de wereld, maar omdat er hier nogal wat fans zitten plaats ik het, maar omdat ik wat negatieve reacties zag, zeg ik het maar. (krul)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:54 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik heb twee moedervlekjes onder m'n lip, aan de rechterkant. De een is wat groter dan de ander. En mensen denken telkens dat het viezigheid is of een piercing. En dan wrijven ze erlangs en denk ik: fuuu noooo! Not again.
    Now that was interesting news!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Klayley schreef:
    Even voor de duidelijkheid; ik ben zelf geen fan. Natuurlijk is er belangrijker nieuws in de wereld, maar omdat er hier nogal wat fans zitten plaats ik het, maar omdat ik wat negatieve reacties zag, zeg ik het maar. (krul)


    Zacht nieuws is ook nieuws. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daar gaan we weer..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dus? Ik dacht dat we allemaal al wisten dat hij doet waar hij zin in heeft. Zijn leven.


    Tijd voor koffie.

    Tesserae schreef:
    Dus? Ik dacht dat we allemaal al wisten dat hij doet waar hij zin in heeft. Zijn leven verneuken.

    Aangepast. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahhaa. I just love the comments when bad bieber has striked again. :Y)


    -