• Justin Bieber is op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te slapen in, vermoedelijk, een hotelkamer in Brazilië. Het gerucht gaat dat het filmpje is gemaakt door een prostituee, ze filmt Bieber en ook zichzelf.

    Nadat het meisje eerst Justin filmt, lacht ze zelf naar de camera. Ze maakt ook nog een luchtkus naar de zanger die duidelijk in een diepe slaap is. Dan lijkt ze weg te lopen. De 19-jarige Justin ligt met ontbloot bovenlijf in bed. Wie het meisje is, is niet duidelijk. Maar de zanger bezocht afgelopen weekend een bordeel in Rio de Janeiro, dus de kans is aanwezig dat de dame in kwestie een prostituee is.

    Of Bieber blij is met de opname, is nog maar de vraag. Het is niet zijn eerste incidentje in Brazilië. Hij wordt ervan beschuldigd op fotografen te hebben gescholden, hij werd uit een van Rio's luxe hotels geschopt, de zanger werd dus gezien bij een bordeel en de politie zou naar hem op zoek zijn omdat hij graffiti-tekeningen zou hebben gemaakt op de muren van een hotel in het land. Woensdag is hij in een privévliegtuig vertrokken naar zijn volgende bestemming, Paraguay.

    © Algemeen Dagblad [AD]


    Chaos is a ladder.

    Orchard schreef:
    (...)
    Aangepast. :Y)


    Tesserae schreef:
    Dus? Ik dacht dat we allemaal al wisten dat hij doet waar hij zin in heeft. Prostituees neuken.


    Dubbel aangepast!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik las het, om heel eerlijk te zijn moet ik best wel lachen om het drama wat eromheen wordt gemaakt. Beetje jammer dat 't niet gewoon een fan was, dan had er nog kans geweest. (no_chears)
    Nee, maar die jongen moet doen waar die zelf zin in heeft. Inmiddels weten we ook wel dat ie' niet altijd de juiste keuzes maakt.


    To infinity and beyond •

    Robbery schreef:
    What else is new?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En het is bekend dat het geen prostituee was :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ontbloot bovenlichaam? Lieve AD zijn jullie soms blind ofzo. Je ziet toch duidelijk dat hij een witte hemd aan heeft of ben ik blind nou? Anyways en wat dan nog als Justin daadwerkelijk "seks" gehad heeft, alleen omdat hij Justin Bieber is, is het vreemd dat hij misschien "seks" gehad heeft met die dame. Hij is een jongen van 19, jongens van 19 hebben behoefte aan seks ook Justin. But i don't care met wie hij in bed rommelt.. Hij doet maar wat hij wilt in z'n leven. En fotograven uitschelden en graffiti-tekeningen is echt bad (cat) Foei Justin! xD

    ff iets anders:

    Justin Bieber is zaterdag tijdens zijn concert in het Braziliaanse Sao Paolo geraakt door een vanuit het publiek geworpen plastic waterfles. De tienerster liep daarop van het podium, meldt showbizzpersbureau Wenn.

    © EPA.
    Bieber wilde de vele goedwillende fans niet teleurstellen door de acties van één bezoeker, en keerde na enkele minuten terug om de show alsnog af te maken. Hij leek vervolgens niet te veel woorden vuil te willen maken aan het incident. Na de show schreef hij op Twitter simpelweg: 'Love you Brazil.'

    Bron:
    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3538543/2013/11/04/Justin-Bieber-op-podium-geraakt-door-fles.dhtml

    (En dan zeggen dat hij weg ging en het concert niet af heeft gemaakt. pfff wat moet ik verdomme geloven?)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 22:06 ]

    Kun je dat niet in het topic over dat voorval zeggen?(cat)

    Dat is eigenlijk off-topic want het heeft niks met het slapen te maken.


    Queer zijn is gewoon alles

    SuckJerry schreef:
    ff iets anders:

    Justin Bieber is zaterdag tijdens zijn concert in het Braziliaanse Sao Paolo geraakt door een vanuit het publiek geworpen plastic waterfles. De tienerster liep daarop van het podium, meldt showbizzpersbureau Wenn.

    © EPA.
    Bieber wilde de vele goedwillende fans niet teleurstellen door de acties van één bezoeker, en keerde na enkele minuten terug om de show alsnog af te maken. Hij leek vervolgens niet te veel woorden vuil te willen maken aan het incident. Na de show schreef hij op Twitter simpelweg: 'Love you Brazil.'

    Bron:
    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3538543/2013/11/04/Justin-Bieber-op-podium-geraakt-door-fles.dhtml

    (En dan zeggen dat hij weg ging en het concert niet af heeft gemaakt. pfff wat moet ik verdomme geloven?)

    Daar is al een topic over.


    Take me to wonderland

    Ohara schreef:
    (...)
    Daar is al een topic over.


    Met coole GIF


    quidquid excusatio prandium pro

    Ohara schreef:
    (...)
    Daar is al een topic over.


    Ow :$

    SuckJerry schreef:
    Ontbloot bovenlichaam? Lieve AD zijn jullie soms blind ofzo. Je ziet toch duidelijk dat hij een witte hemd aan heeft of ben ik blind nou? Anyways en wat dan nog als Justin daadwerkelijk "seks" gehad heeft, alleen omdat hij Justin Bieber is, is het vreemd dat hij misschien "seks" gehad heeft met die dame. Hij is een jongen van 19, jongens van 19 hebben behoefte aan seks ook Justin. But i don't care met wie hij in bed rommelt.. Hij doet maar wat hij wilt in z'n leven. En fotograven uitschelden en graffiti-tekeningen is echt bad (cat) Foei Justin! xD


    Het is niet normaal dat een 19 jarige jongen seks heeft met een prostituee.

    Emiko schreef:
    (...)

    Het is niet normaal dat een 19 jarige jongen seks heeft met een prostituee.

    Eigenlijk is het sowieso niet normaal dat sommige mannen prostituees nodig hebben (cat). Maar goed, dat liever dan dat ze meisjes op straat gaan verkrachten of zo.
    In ieder geval geloof ik niet echt dat dat meisje een prostituee is. Ik bedoel maar, waarom zou ze zichzelf dan filmen en kushandjes naar haar klant werpen? Ik weet niet, maar als ik een prostituee was, zou ik liever niet over heel de wereld bekend worden omdat ik een tieneridooltje film. Het zou me toch niet zo leuk ljken om over heel de wereld als hoer bekend te staan. En ik zou allang vertrokken zijn als meneer klaar was en naar de volgende klant gaan. Maar ja, zo denk ik, ik kan dat moeilijk weten, want ik ben geen prostituee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het sowieso niet normaal dat sommige mannen prostituees nodig hebben (cat). Maar goed, dat liever dan dat ze meisjes op straat gaan verkrachten of zo.
    In ieder geval geloof ik niet echt dat dat meisje een prostituee is. Ik bedoel maar, waarom zou ze zichzelf dan filmen en kushandjes naar haar klant werpen? Ik weet niet, maar als ik een prostituee was, zou ik liever niet over heel de wereld bekend worden omdat ik een tieneridooltje film. Het zou me toch niet zo leuk ljken om over heel de wereld als hoer bekend te staan. En ik zou allang vertrokken zijn als meneer klaar was en naar de volgende klant gaan. Maar ja, zo denk ik, ik kan dat moeilijk weten, want ik ben geen prostituee.


    Pardon? Dat jij je die drang naar seks niet kunt voorstellen betekend niet dat het iets is wat je kunt onderdrukken. Als prostituees er geen problemen mee hebben, why should you?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rosarum schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het sowieso niet normaal dat sommige mannen prostituees nodig hebben (cat). Maar goed, dat liever dan dat ze meisjes op straat gaan verkrachten of zo.
    In ieder geval geloof ik niet echt dat dat meisje een prostituee is. Ik bedoel maar, waarom zou ze zichzelf dan filmen en kushandjes naar haar klant werpen? Ik weet niet, maar als ik een prostituee was, zou ik liever niet over heel de wereld bekend worden omdat ik een tieneridooltje film. Het zou me toch niet zo leuk ljken om over heel de wereld als hoer bekend te staan. En ik zou allang vertrokken zijn als meneer klaar was en naar de volgende klant gaan. Maar ja, zo denk ik, ik kan dat moeilijk weten, want ik ben geen prostituee.


    Wachtwachtwacht...

    I...

    wat.

    Ik weet eigenlijk niet eens of ik op het eerste of het tweede wat moet zeggen. Ik kan de gedachtenkronkel hier ook niet helemaal bevatten


    quidquid excusatio prandium pro

    Het kan mij echt totaal niet schelen wat hij allemaal uitspookt. Wat mij eigenlijk het meeste stoort rondom al het "nieuws" over Justin Bieber de laatste tijd zijn veel van de reacties. Ik snap niet hoe sommige fans alles wat hij doet nog goed kunnen praten, maar de mensen die hem niet mogen moeten vaak ook echt een beetje dimmen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan