• Justin Bieber is op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te slapen in, vermoedelijk, een hotelkamer in Brazilië. Het gerucht gaat dat het filmpje is gemaakt door een prostituee, ze filmt Bieber en ook zichzelf.

    Nadat het meisje eerst Justin filmt, lacht ze zelf naar de camera. Ze maakt ook nog een luchtkus naar de zanger die duidelijk in een diepe slaap is. Dan lijkt ze weg te lopen. De 19-jarige Justin ligt met ontbloot bovenlijf in bed. Wie het meisje is, is niet duidelijk. Maar de zanger bezocht afgelopen weekend een bordeel in Rio de Janeiro, dus de kans is aanwezig dat de dame in kwestie een prostituee is.

    Of Bieber blij is met de opname, is nog maar de vraag. Het is niet zijn eerste incidentje in Brazilië. Hij wordt ervan beschuldigd op fotografen te hebben gescholden, hij werd uit een van Rio's luxe hotels geschopt, de zanger werd dus gezien bij een bordeel en de politie zou naar hem op zoek zijn omdat hij graffiti-tekeningen zou hebben gemaakt op de muren van een hotel in het land. Woensdag is hij in een privévliegtuig vertrokken naar zijn volgende bestemming, Paraguay.

    © Algemeen Dagblad [AD]


    Chaos is a ladder.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het sowieso niet normaal dat sommige mannen prostituees nodig hebben (cat). Maar goed, dat liever dan dat ze meisjes op straat gaan verkrachten of zo.
    In ieder geval geloof ik niet echt dat dat meisje een prostituee is. Ik bedoel maar, waarom zou ze zichzelf dan filmen en kushandjes naar haar klant werpen? Ik weet niet, maar als ik een prostituee was, zou ik liever niet over heel de wereld bekend worden omdat ik een tieneridooltje film. Het zou me toch niet zo leuk ljken om over heel de wereld als hoer bekend te staan. En ik zou allang vertrokken zijn als meneer klaar was en naar de volgende klant gaan. Maar ja, zo denk ik, ik kan dat moeilijk weten, want ik ben geen prostituee.


    Lotta, no. :x
    Mannen die naar een prostituee gaan zijn niet per definitie mensen die willekeurige vrouwen op straat zouden aanranden als ze het niet legaal zouden kunnen krijgen. Dat is een aanname die echt niet klopt. En als die vrouw op het filmpje een prostituee zou zijn, zou ze wel degelijk een reden hebben om hem achteraf te filmen, want roddelpers betaalt goud geld voor dit soort opnames.
    De manier waarop je hier op prostituees neerkijkt is niet erg prettig. Het zijn ook maar mensen met een baan, en dat ze geld moeten verdienen voor een dak boven hun hoofd is niet iets waar ze zich voor zouden moeten schamen. Waar een vrouw zoals die in het filmpje wel om veroordeeld zou moeten worden, is dat ze dit soort videomateriaal maakt en het vervolgens laat uitlekken, want of het nou om een beroemdheid gaat of niet, zo'n inbreuk op iemands privacy is niet leuk. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rosarum schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het sowieso niet normaal dat sommige mannen prostituees nodig hebben (cat). Maar goed, dat liever dan dat ze meisjes op straat gaan verkrachten of zo.
    In ieder geval geloof ik niet echt dat dat meisje een prostituee is. Ik bedoel maar, waarom zou ze zichzelf dan filmen en kushandjes naar haar klant werpen? Ik weet niet, maar als ik een prostituee was, zou ik liever niet over heel de wereld bekend worden omdat ik een tieneridooltje film. Het zou me toch niet zo leuk ljken om over heel de wereld als hoer bekend te staan. En ik zou allang vertrokken zijn als meneer klaar was en naar de volgende klant gaan. Maar ja, zo denk ik, ik kan dat moeilijk weten, want ik ben geen prostituee.

    Dat wijf kan ook een aandachtshoer zijn en trots zijn dat ze een ster heeft kunnen neuken. Er zijn namelijk vrouwen in de wereld die er trots op zijn dat ze een prostituee zijn.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 0:28 ]


    Take me to wonderland

    Justin mag doen wat ie' wil, dit is geen keuze aan mij of andere fans. Als Justin dit wilt doen, best. Maar hij moet wel beseffen dat na verloop van tijd mensen het niet meer zullen accepteren, wat overigens binnen de media al niet helemaal meer word gedaan.
    Verder heb ik geen oordeel hier over.. ;x

    Ohara schreef:
    (...)
    Dat wijf kan ook een aandachtshoer zijn en trots zijn dat ze een ster heeft kunnen neuken. Er zijn namelijk vrouwen in de wereld die er trots op zijn dat ze een prostituee zijn.


    Als ik prostituee zou zijn zou ik best trots zijn dat ik Justin Bieber geneukt heb, hoor (cat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:56 ]

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:57 ]

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:57 ]

    Dubbel.

    JONGENS DEZE 'DUBBEL' IS OOK EEN DUBBELPOST WAT ._.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:58 ]

    Emiko schreef:
    Dubbel.

    JONGENS DEZE 'DUBBEL' IS OOK EEN DUBBELPOST WAT ._.


    Hahahaha. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik krijg het idee dat het een publiciteitsstunt is, al weet ik niet waarom ik dat idee krijg. Het is jammer dat alles wat hij doet meteen in de media komt maar blijkbaar is hij te beroemd om niet over te schrijven en hebben ze niet wat anders om over te schrijven.


    Physics is awesome

    Lol, vind het wel funny. Als ik die jongen was had ik niet eens een prostituee gehuurd, een random belieber doet het gratis. Zolang hij zijn eigen condooms maar gebruikt, en er zo dus geen zwangerschappen ontstaan.


    Alleen maar tranen van geluk