• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr.gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:18 ]

    stil als in niet verouderen vd sprookjesfiguren toch?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Extra: Brooke heeft tot haar 18e in een weeshuis gezeten.


    Hoe kan dit dan in vredesnaam, gezien de tijd er stil staat en ze niks over hun verleden weten?


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    Hoe kan dit dan in vredesnaam, gezien de tijd er stil staat en ze niks over hun verleden weten?


    ow, daar had ik even niet bij stilgestaan...
    Maar eigenlijk klopt dat dan inderdaad niet, maar de sprookjesfiguren hebben toch wel nep herinneren? of zeg ik dat fout? want als dat zo is kan het zijn dat het gewoon een nep herinnering van haar is? of zeg ik nou iets wat niet kan? ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)

    ow, daar had ik even niet bij stilgestaan...
    Maar eigenlijk klopt dat dan inderdaad niet, maar de sprookjesfiguren hebben toch wel nep herinneren? of zeg ik dat fout? want als dat zo is kan het zijn dat het gewoon een nep herinnering van haar is? of zeg ik nou iets wat niet kan? ;p


    Ik zit al in seizoen 3, maar ik kan mij herinneren uit 1 dat ze zich niks herinneren van het verleden. Dat Henry dat Emma laat zien/verteld...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    Ik zit al in seizoen 3, maar ik kan mij herinneren uit 1 dat ze zich niks herinneren van het verleden. Dat Henry dat Emma laat zien/verteld...


    Ze hebben gewoon een gemaakt verleden in Storybrooke, daardoor kan ze die herinnering wel hebben, ook al is het nooit echt gebeurd.

    David herinnerde zich uiteindelijk ook zijn neppe vrouw terwijl dat niet waar was? Dat wat Henry weet was niet in Storybrooke.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ow okay ;p


    Maaruhm als iemand nog een mannelijke personage wilt aanmaken... dan mag je dat doen dan beginnen de mannen en de vrouwen een beetje gelijk te worden ghehe. ;p

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:14 ]

    Ik laat Ariel vallen, maar wil de rol van Peter Pan wel op me nemen? (:
    Ik vul ze beiden straks in, morgen maak ik ze af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:58 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Michonne schreef:
    (...)

    Ze hebben gewoon een gemaakt verleden in Storybrooke, daardoor kan ze die herinnering wel hebben, ook al is het nooit echt gebeurd.

    David herinnerde zich uiteindelijk ook zijn neppe vrouw terwijl dat niet waar was? Dat wat Henry weet was niet in Storybrooke.


    Hmmm, ik dacht dat ze niks van andere leeftijden herinnerden. Alleen hoe het nu is, wie ze zijn. Niks over het opgroeien in Storybrooke en dergelijke en dat die herinneringen van David alleen door Regina waren gegeven, omdat het erop begon te lijken dat Snow en Charming bij elkaar zouden komen in Storybrooke, maar dat zal ik dan wel mis hebben. Het is ook al een hele tijd geleden dat ik seizoen 1 heb gezien.


    Happy Birthday my Potter!

    Pebble schreef:
    Ik laat Ariel vallen, maar wil de rol van Peter Pan wel op me nemen? (:
    Ik vul ze beiden straks in, morgen maak ik ze af.



    Dat is goed.

    In hoeverre gaan we door op de serie? Is het de bedoeling dat ik een dorppersonage voor Hook bedenk en dat hij ook niks weet van de vloek?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    In hoeverre gaan we door op de serie? Is het de bedoeling dat ik een dorppersonage voor Hook bedenk en dat hij ook niks weet van de vloek?


    Het is wel handig als het een dorpspersoon is aangezien ik verder niet weet hoeveel mensen ook personages willen spelen in Neverland en Enchanted Forest dus ben dan bang dat we dan in beide te weinig personages hebben...
    Maar op zich mag Hook wel al zijn herinneringen hebben en ik heb daar dan ook weer zo mijn redenen voor, die ik ook wel wil vertellen maar ik weet niet hoe ver je in de serie bent?

    Ik volg hem via de tv , s.2 ep. 7 straks.
    Dus waarschijnlijk heb je daar (nog) niet veel aan. Ik laat dan wel geleidelijk zijn herinneringen terugkomen ofzo ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Ik volg hem via de tv , s.2 ep. 7 straks.
    Dus waarschijnlijk heb je daar (nog) niet veel aan. Ik laat dan wel geleidelijk zijn herinneringen terugkomen ofzo ;p


    Ik ben iets verder maar als je het geleidelijk laat terug komen is ook goed. ;p

    Haaay ik wil graaag mee doen en ik volg de serie met us mee dus ben bij seizoen 3 :D much love voor Hook

    in seizoen 3 is hook echt anders dan jn seizoen 2...


    Euhm dan neem ik dips op hans van hans en grietje en dan wil ik eigenlijk ook grietje ^^ als dat mag gezien er stop is op females....
    En anders neem ik Hans en the Huntsman :)

    WenseKronik schreef:
    Haaay ik wil graaag mee doen en ik volg de serie met us mee dus ben bij seizoen 3 :D much love voor Hook
    in seizoen 3 is hook echt anders dan jn seizoen 2...


    Euhm dan neem ik dips op hans van hans en grietje en dan wil ik eigenlijk ook grietje ^^ als dat mag gezien er stop is op females....
    En anders neem ik Hans en the Huntsman :)



    Ik ben nog bij seizoen 2 ;P but i love hook to^^ ;P

    Maaruhm liever nu alleen hans en the huntsman want we hebben nu echt te veel aan vrouwelijke en zolang we nog niet genoeg mannelijke hebben wil ik ook niet meer vrouwen erbij ;P

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 10:18 ]