• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb mijn Office toets wel goed gemaakt, maar welke malloot heeft bedacht dat we Office 2010 toets met Windows XP verkenner moeten maken, terwijl bijna iedereen 2013 gebruikt en Windows 8 verplicht is? Dit was echt bullcrap.


    Your make-up is terrible

    31/60 voor Latijn, door een black-out. Een moeder die zeikt dat je niet genoeg gestudeerd hebt terwijl je elke dag hard geleerd hebt. Vrienden die geen vrienden zijn. Boze leerkrachten die vinden dat je te weinig aandacht aan hun vak besteedt.
    Meer heb je niet nodig om m'n dag te verpesten. I need a hug, again.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 16:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een jaar is best veel hoor (:


    Some people are art and do art at the same time

    Halfuur gewacht bij de huisarts voor iets dat in 2 minuten klaar is, voelt als zoveel tijdverspilling.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zo'n honger. Ik heb nog helemaal niks gegeten! ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er een hekel aan als mensen dingen van te voren afspreken, zo is het écht niet leuk voor anderen. Maar als ik er weer wat van zeg heb ik het gedaan en hang ik de bitch uit. Stik erin, ik speel niet meer met jullie in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    LALALA IK HOOR JE NIET.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat normale mensen horen: "You catch it."
    Wat ik hoor: "Eat cat shit."


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben nu mijn aller eerste RPG aan het teruglezen. Wauw, mijn schrijfels. Ik moet gewoon bijna lachen van hoe slecht het is.


    Stenenlikker

    Oh, dus omdat mijn rapport één keer wat minder is, terwijl ik nog steeds meer heb dan jij ooit hebt gehad, ben ik opeens dom?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 16:57 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had dat echt niet moeten teruglezen, nu voel ik me gelijk klote. Nu realiseer ik me dat het altijd mijn schuld is, met alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil zo hard gaan gillen en huilen, totdat ik geen stem en/of tranen meer over heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hongeerrrrr! :'D

    En dan moet ik straks ook nog naar de postbus lopen vóór 6 uur. I'm fucked.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik jaag iedereen weg van wie ik hou. Waarom? Omdat ik een stomme sukkel ben...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beetje vertrouwen hebben mag wel. Jeez.


    You are beautiful, you are love.