• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Niet weten hoe het verder moet en aan het denken gezet worden door een liedje ( Kelly Clarkson - breakaway )
    Hele dag al niet me zelf en kan mijn concentratie niet eens bij Wiskunde houden ....
    Engels presentatie verpest omdat ik door de stress en zenuwen ging voorlezen in plaats uit me hoofd.
    dit is echt mijn dag niet today .....
    Need someone how understand my ...

    Jezus. Waarom komt die film op zo'n laat tijdstip. -_-


    "I shut my eyes in order to see.'

    Minnesota897 schreef:
    Niet weten hoe het verder moet en aan het denken gezet worden door een liedje ( Kelly Clarkson - breakaway )
    Hele dag al niet me zelf en kan mijn concentratie niet eens bij Wiskunde houden ....
    Engels presentatie verpest omdat ik door de stress en zenuwen ging voorlezen in plaats uit me hoofd.
    dit is echt mijn dag niet today .....
    Need someone how understand my ...


    Als je geen Engels kan, spreek het dan ook niet. Het irriteert me echt.

    OT: Gisteravond was echt een topavond geweest! Als deze avond ook zo gaat worden, ben ik tevreden over mijn leven. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    This made my day.

    Mijn duits docente mag mij ofzo.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik kan niet kiezen. D:


    •*• Lululu •*•

    Fuck

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ehh, erg leuk dat ik 3 tatoeages voor je mag ontwerpen, maar ik heb eigenlijk geen enkel fucking idee..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb van m'n leven niet genoeg van koffie. :9~

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Ehh, erg leuk dat ik 3 tatoeages voor je mag ontwerpen, maar ik heb eigenlijk geen enkel fucking idee..


    A renflower :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Piltover schreef:
    This made my day.

    Mijn duits docente mag mij ofzo.

    Eerste wat ik zie is geen hoofdletter aan het begin van een zin. Daarbij vind ik sommige dingen een beetje scheef, maar goed, dat komt vast omdat ik al zolang Duits lees ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Eerste wat ik zie is geen hoofdletter aan het begin van een zin. Daarbij vind ik sommige dingen een beetje scheef, maar goed, dat komt vast omdat ik al zolang Duits lees ;p


    Volgens de instructies van de brief begin je de na de aanhef met een kleine letter. xD


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Mijn concentratie is op. Kloteschool, geef ons ook gewoon vakantie verdomme.


    Deep inside, I've never felt alive

    Taka schreef:
    (...)

    A renflower :D

    Hahaha, erg leuk hoor, maar het is voor een gozer. En hij heeft al twee dingen wat 'ie wilt en de ander mag ik zelf verzinnen. Denk niet dat die renflower bij hem past. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schijnheilig doen is echt niks voor mij, maar als je alleen op deze manier tegen me praat, zal het wel moeten..

    Piltover schreef:
    (...)

    Volgens de instructies van de brief begin je de na de aanhef met een kleine letter. xD

    Whut? Sinds wanneer is dat nou weer, dat is echt idioot!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.