• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Jezus, doe gewoon normaal. JIJ bent hier degene die niet netjes is en dat weet je zelf ook wel. Maar als iemand ook maar iets zegt heeft iedereen het gedaan behalve jij.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 17:31 ]


    Your make-up is terrible

    Waar is de pauzeknop van het leven? Ctrl+Z zou soms ook heel handig zijn. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sommige mensen moeten eens leren tegen kritiek te kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een keertjte naar huis gegaan met een heerlijk gevoel. Morgen primark en overmorgen kapper. Ik heb er zin in! :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik heb heel veel te vertellen maar ik denk niet dat ik het wil of zal vertellen zonder dat het voor de rest prive is :3

    Hi fucking feelings, it's not good to see you back. Waarom ben ik zoals ik ben? Ik ben verschrikkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alle vakken van de eerste periode gehaald! ;D


    Valar Morghulis.

    Square schreef:
    Waar is de pauzeknop van het leven? Ctrl+Z zou soms ook heel handig zijn. (no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Het regent, het regent - de pannetjes worden nat! ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm dit topic moet vol.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hm, ik heb een zwak voor je.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Meh. ;c
    Ik denk weer eens teveel na over dingen. Ik wou dat ik mn gedachten uit kon zetten, maar ja...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Zeg nou gewoon wat er is >.< Je bent al twee dagen boos op me en ik weet niet wat ik fout heb gedaan?! Als je hem leuk vindt, kan je dat ook gewoon zeggen hoor.

    IK moet zo maar eens gaan


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ... Er komt echt niks nuttigs uit bij jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.