• 2035. De Verenigde Staten zijn er eindelijk in geslaagd om een einde te maken aan de crisis die de hele wereld teisterde. Tijden van armoede, onzekerheid en werkloosheid zijn dan ook ingeruild voor vreugde, hoop en liefde. Op het eerste zicht lijkt er niets meer mis. Amerika is in volle bloei, bedrijven worden met de minuut groter, mensen worden enthousiaster en van armoede lijkt er niets meer te bespeuren. Maar dat is slechts schijn. Diep in het land verschuilen er zich mensen die nog steeds te kampen hebben met diezelfde armoede. Misschien is de situatie zelfs nog erger dan voordien. De rijken hebben namelijk de grootste macht. Zij bepalen alles en hebben de touwtjes in handen. De overheid wil dit veranderen. Ze willen een ommekeer maken en komen dus op te proppen met een splinternieuw programma. Zes jongeren worden uit deze armere klasse uitgekozen om op een reis te gaan. Samen met hun twee begeleiders trekken ze voor een paar maanden rond, op zoek naar wie ze zijn en wat ze nu eigenlijk willen aanvangen met hun leven. Wanneer ze hierachter gekomen zijn, wil de overheid hen dan ook bijstaan. Ze willen hen begeleiden in het hele proces, hen sponsoren als het zelfs moet. Alles om de gelijkheid weer te herstellen.
    De jongeren, met een achtergrond die varieert van (ex)verslaafde, tot wees, tot straatjongere, maken deze tocht. Zo zijn ze op zoek naar zichzelf en naar een toekomst die hen eerst onmogelijk leek.


    Begeleiders (1 mannelijke, 1 vrouwelijke)
    - Clement Hollis | 26 | Begeleider - Cas
    - Jenna-Dianna Collins | 25 | Begeleider - KiliOfDurin

    Jongeren (3 meisjes, 3 jongens - 18 tot 20 jaar):
    - Ace Yarrow Maverick | 19 | Straatjongere - Marlon
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis | 18 |
    - Hunter Faelan Jinxx | 20 | Straatjongere - GhostKing
    - Louise Sharinghs | 19 | Wees - Valli
    - Gereserveerd door Celebration
    - Xarisha Alysse Roberts | 19 | Straatjongere - Lavore

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (minstens 5 regels+foto):
    Karakter (minstens 5 regels):
    Achtergrond/waarom gekozen (minstens 5 regels):




    Rules:
    - At least 350 words.
    - Reservations stay till next Sunday.
    - For now only one character per person, since there's not that many roles.
    - 16+ is allowed, but keep in mind this is not some sort of Jersey Shore.
    - Only Valli or me are allowed to open topics.
    - Be nice to everyone.
    - Keep it realistic.
    - Have fun.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 12:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2013 - 19:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Arendelle went Valli ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dude for me bro


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:
    Dude
    Naam:
    Hunter Faelan Jinxx (Jager - Jonge wolf - onrustzaaier)
    Leeftijd:
    20
    Uiterlijk:
    Hij heeft zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte haar matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief uit en hij draagt vaak een gewoon shirt, een hoodie en een losse broek. Hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid omdat hij al vaker mishandeld is door zijn vader, zijn meest opvallende is op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is. Zijn uitstraling laat hem er alert en gevaarlijk uitzien, waardoor hij zelfs in zijn jongere jaren als probleemkind werd afgestempeld. Ook is hij lenig en wendbaar, zijn snelheid speelt daar ook voor een part in mee. Hij heeft ook zijn moeders sierlijke handen, en lijkt helemaal in geen enkel opzicht op zijn vader. Dit doet zijn vader ook vermoeden dat hij niet echt een zoon van hem is.



    Karakter:
    Faelan is een listig type maar pas zeker op als je op zijn irritatie stuit. Omdat hij een leiderstype is , voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. Hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden. Hij heeft er ook een hekel aan om gecomandeerd te worden en doet meestal de dingen op zijn eigen manier. Hij kleurt ook vaak binnen de lijntjes en is bovenal ook een heel serieus persoon.
    Achtergrond:
    Sinds hij klein was worst hij door zijn vader mishandeld. Hierdoor is zijn leven een grote puinhoop geworden. Je zou denken dat hij door zijn vaders handelingen bang werd, maar hierdoor werd hij gemotiveerd om op zijn vijftiende hard te beginnen trainen. Bij zijn geboorte heeft hij de naam Hunter gekregen van zijn moeder voor ze stierf. Zijn vader echter heeft er daarna Faelan en Jinxx aan toegevoegd. Zijn vader is ook zeer bijgelovig en geloofd dan ook dat Hunter een echte onrustzaaier is. Door deze gedachte van zijn vader heeft Hunter zich gevormd, enkel en alleen om zijn vader op zijn plaats te zetten. Zijn vader vertelde daarom ook nooit de echte achternaam van zijn moeder, Theresa. Hunter heeft hier echter geen acht op genomen en is daarom ook nooit gaan zoeken naar zijn moeders naam en de naam Jinxx blijven aanhouden. In zijn oude leven kwam hij op school ook vaak terecht in relletjes, waar hij dan vaak ook de aanleiding van was. Nu leeft hij op straat, stelend, waar hij zich prima alleen kan redden. Zijn slaapplaats is een oude loods en door het stelen komt hij gemakkelijk aan geld en eten.

    Ik werk er zo verder aan

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 15:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ezreal schreef:
    Dude for me bro


    Komt inorde! ^^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 21:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik weet niet of ik er vandaag nog ga aan werken maar ik hoop hem morgen af te hebben ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik een vrouwelijke jongere?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Die zijn al volzet ^^
    Enkel nog een mannelijke jongere of een begeleider.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valli schreef:
    Die zijn al volzet ^^
    Enkel nog een mannelijke jongere of een begeleider.


    Nee een mannelijke of vrouwelijke begeleider ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Nee een mannelijke of vrouwelijke begeleider ;p

    Oh, dan twijfel ik nog ff..


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    I ie zo goed?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Minimum leeftijd is 18 :3
    En wolf? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valli schreef:
    Minimum leeftijd is 18 :3
    En wolf? :')
    Oops even overgelezen ik pas het snel aan en ja waarom?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Er staat dit:
    "Hunter Faelan Jinxx (Jager - Jonge wolf - onrustzaaier)"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valli schreef:
    Er staat dit:
    "Hunter Faelan Jinxx (Jager - Jonge wolf - onrustzaaier)"
    Ja dat zijn de betekenissen van de namen in volgorde :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ezreal schreef:
    (...)Ja dat zijn de betekenissen van de namen in volgorde :')


    Wilde ik net zeggen ^^
    Ik vind Hunter wel goed zo!


    Rise and rise again until lambs become lions