• 2035. De Verenigde Staten zijn er eindelijk in geslaagd om een einde te maken aan de crisis die de hele wereld teisterde. Tijden van armoede, onzekerheid en werkloosheid zijn dan ook ingeruild voor vreugde, hoop en liefde. Op het eerste zicht lijkt er niets meer mis. Amerika is in volle bloei, bedrijven worden met de minuut groter, mensen worden enthousiaster en van armoede lijkt er niets meer te bespeuren. Maar dat is slechts schijn. Diep in het land verschuilen er zich mensen die nog steeds te kampen hebben met diezelfde armoede. Misschien is de situatie zelfs nog erger dan voordien. De rijken hebben namelijk de grootste macht. Zij bepalen alles en hebben de touwtjes in handen. De overheid wil dit veranderen. Ze willen een ommekeer maken en komen dus op te proppen met een splinternieuw programma. Zes jongeren worden uit deze armere klasse uitgekozen om op een reis te gaan. Samen met hun twee begeleiders trekken ze voor een paar maanden rond, op zoek naar wie ze zijn en wat ze nu eigenlijk willen aanvangen met hun leven. Wanneer ze hierachter gekomen zijn, wil de overheid hen dan ook bijstaan. Ze willen hen begeleiden in het hele proces, hen sponsoren als het zelfs moet. Alles om de gelijkheid weer te herstellen.
    De jongeren, met een achtergrond die varieert van (ex)verslaafde, tot wees, tot straatjongere, maken deze tocht. Zo zijn ze op zoek naar zichzelf en naar een toekomst die hen eerst onmogelijk leek.


    Begeleiders (1 mannelijke, 1 vrouwelijke)
    - Clement Hollis | 26 | Begeleider - Cas
    - Jenna-Dianna Collins | 25 | Begeleider - KiliOfDurin

    Jongeren (3 meisjes, 3 jongens - 18 tot 20 jaar):
    - Ace Yarrow Maverick | 19 | Straatjongere - Marlon
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis | 18 |
    - Hunter Faelan Jinxx | 20 | Straatjongere - GhostKing
    - Louise Sharinghs | 19 | Wees - Valli
    - Gereserveerd door Celebration
    - Xarisha Alysse Roberts | 19 | Straatjongere - Lavore

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (minstens 5 regels+foto):
    Karakter (minstens 5 regels):
    Achtergrond/waarom gekozen (minstens 5 regels):




    Rules:
    - At least 350 words.
    - Reservations stay till next Sunday.
    - For now only one character per person, since there's not that many roles.
    - 16+ is allowed, but keep in mind this is not some sort of Jersey Shore.
    - Only Valli or me are allowed to open topics.
    - Be nice to everyone.
    - Keep it realistic.
    - Have fun.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 12:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2013 - 19:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Wilde ik net zeggen ^^
    Ik vind Hunter wel goed zo!
    Yay ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shit, sorry, ik schrijf me uit vanwege problemen thuis en op school.

    Het klinkt echt leuk en een begeleider lijkt me ook wel leuk... Pfft, man of vrouw?


    Your make-up is terrible

    Oef, ik hoopte stiekem al dat je zou meedoen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eecht? Dat is echt lief, hihi. ;3
    Maar ik kan nog steeds niet kiezen...


    Your make-up is terrible

    Nooou, ik kan niet voor je kiezen he :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is waar. Doe toch maar een man dan.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat is waar. Doe toch maar een man dan.


    Staat erbij! (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kan ik een vrouwelijke jongere reserveren? c:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Kan ik een vrouwelijke jongere reserveren? c:


    Tuurlijk. Staat erbij ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Zitten er nog bepaalde regels vast aan een begeleider? Moet hij rijk zijn, of een bepaalde leeftijd?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Zitten er nog bepaalde regels vast aan een begeleider? Moet hij rijk zijn, of een bepaalde leeftijd?


    Ik zou zeggen dat ze toch een bepaalde band moeten hebben met de regering, en ietwat kennis van psychologische zaken, of begeleiding van zulke jongeren ^^
    Leeftijd mag je kiezen, als het maar wat realistisch is, dus niet 19 ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Begeleider
    Naam: Clement Hollis, al wilt hij absoluut niet Clement genoemd worden, maar gewoon Clem. Hoewel hij dat alsnog een meisjesnaam vind, klinkt het toch beter.
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Clement is niet bijzonder groot met zijn 1,85, hoewel hij vaak wel net iets groter is dan anderen. Toch valt hij hiermee niet zo heel erg op. Hij heeft een licht getinte huidskleur en word in de zon ook erg snel bruin. Zijn huid is egaal, hij heeft zelfs bijna geen moedervlekken, enkel wat vage littekens uit zijn kindertijd omdat hij af en toe wel eens onhandig viel. Hij is wel redelijk breed en gespierd, omdat hij wel geeft om zijn lichamelijke conditie. Hij geeft er veel om om sterk en gezond te zijn. Voordat hij aan deze reis begon heeft hij nog wat extra getraind zodat hij tenminste alles zou kunnen, mocht het nodig zijn. Hij houd ook wel van sporten, elke ochtend gaat hij sowieso een stuk hardlopen.
    Verder heeft Clem een nonchalante houding. Hij is niet ijdel en geeft niet zo heel veel om zijn uiterlijk wat wel te zien is. Hij sport dan ook niet om er goed uit te zien, maar een gezond lichaam helpt bij een gezonde geest vind hij. Meestal draagt hij simpele kleding, jeans met sportschoenen en een shirt. Echt moeite doet hij maar zelden. Dit valt ook wel te zien aan zijn warrige haar en eeuwige stoppels op zijn kin. Hij heeft ook nogal de neiging om zijn hand vaak door zijn haar heen te halen of als hij luistert of nadenkt met zijn hand over zijn stoppels heen te wrijven.
    Clem heeft geen donkere uitstraling, hoewel hij een tintje heeft en zijn haar en ogen ook donker van kleur zijn. Zijn haar is een donkerbruine warboel van krullen die misschien toch wel te lang worden, dezelfde kleur als zijn wenkbrauwen en stoppels. Zijn ogen zijn echter een andere kleur. Van veraf een saai bruin, maar als je dichterbij komt kan je de gouden spikkeltjes erin zien. Als het licht erin schijnt lijken zijn ogen wel een vloeibare hazelnootkleur te hebben. Aan zijn ogen kan je bijna alles zien, zijn gevoelens, maar ook zijn expressie, samen met zijn mond. Hij heeft donkerroze lippen, zijn onderlip iets voller dan zijn bovenlip. Hij heeft witte tanden, maar ze zijn niet helemaal recht, met name zijn hoektanden. Zijn neus is iets te breed aan de onderkant.
    Karakter: Clement heeft behoorlijk wat karakter en veel verschillende eigenschappen. Zo kan hij erg serieus zijn, is hij een goede luisteraar en honderd procent te vertrouwen. Ook mede door zijn werk, maar daarbuiten kan je hem ook alles vertellen en zal hij niks doorvertellen. Hij is goed in advies en raad geven, maar kan hier nog wel eens in doordraven. Soms neemt hij alles een tikkeltje te serieus en zit hij veel te serieus raad te geven terwijl iemand enkel een schouder of een begrijpend gezicht nodig heeft. Dat komt ook een beetje omdat hij er erg vaak mee bezig is en zich er goed voor inzet. Hij geeft veel om de mensen die zijn hulp nodig hebben.
    Daarbij is hij ook een erg sociaal persoon. Hij kan veel praten, maar naast dat hij soms erg serieus doet kan je ook erg met hem lachen, als je van zijn soort humor houd dan. Hij haalt graag grapjes uit en kan zich soms erg kinderlijk gedragen, waarbij hij veel energie heeft en van alles uithaalt. Soms word het zelfs echt erg kinderachtig en luidruchtig. Hij heeft redelijk wat vrienden, altijd mensen om zich heen omdat hij slecht alleen kan zijn, hoewel hij zo af en toe ook wel momentjes voor zichzelf nodig heeft. Hij spreekt ook redelijk vaak met ze af, maar heel erg gehecht aan ze is hij niet. Hij blijft vaak maar oppervlakkig bevriend met ze, een echt vaste vriendengroep heeft hij dan ook niet. Hij is niet bepaald trouw aan vrienden.
    Hij is geduldig, maar niet echt streng en ook geen goede leider. Hij vind het moeilijk om te zeggen wat anderen moeten doen, maar wilt ze ook niet aan hun lot overlaten. Hij is wel erg intelligent en kan snel oplossingen bedenken, tenzij er heel erg veel druk is, want daar kan hij niet zo goed mee omgaan omdat hij zijn concentratie kwijtraakt. Als mensen hem dan gaan pushen kan hij flink uit zijn vel springen, terwijl hij normaal helemaal niet agressief is. Hij is juist een kalme man als het op zulk soort dingen aankomt. Hij kan af en toe wel enorm koppig en eigenwijs zijn, maar luistert ook naar andermans meningen. Maar dit betekent nog niet dat hij deze ook zal accepteren. Snel humeurig maak je deze vrolijke man ook niet.
    Achtergrond/waarom gekozen: Clem heeft een goed leven achter de rug. Hij is opgegroeid zonder ook maar iets tekort te komen en omdat hij een slimme jongen is, kon hij naar de universiteit na zijn middelbare school. Hij heeft psychologie gestudeerd en heeft stage gelopen bij een overheidspraktijk voor jongeren. Hierna was hij er ook niet meer weg te slaan, na zijn schooldag werkte hij er vrijwillig en daarna is hij er uiteindelijk komen werken als een psycholoog toen hij zijn diploma op zak had. Voor hem is dit een nieuwe uitdaging voor mensen die hem nodig hebben.


    Your make-up is terrible

    Oh my, me gusta ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeej. :3


    Your make-up is terrible