• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb medelijden met Sam en Dean :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heb je toevallig yoghurt voor me? - Nee. - Vandaag niet? Nop. - Wel Danoontje, misschien? - Ook niet. - Pudding? Dat hebben we wel. Maar dan alleen aardbeiensmaak. - Is goed, geef maar. Oke! *draait zich om* *doet het weer* Oh sorry, het is ook op. Straks hebben we wel meer, hoor. Kom je morgen weer terug? - Ja, misschien. *zucht en wegloopt*

    Wel, kut.


    Some people are art and do art at the same time

    positief verrast door mensen <3 dat klaart mn dag op!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    WRAAAAAH ik haat jou echt, ik haat je! GRRRR.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kutschool. Zitten ze iedereen vet te pushen om naar de beroepenvoorlichting te gaan, plannen ze de herkansing in voor die dag er na +.+
    Bluugh, stelletje hersenloze sukkels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omdat we eerder weg mochten van Gre uit het olc ben ik nu half zes thuis ipv half zeven! :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tonto schreef:
    Ik heb medelijden met Sam en Dean :c


    En Cas. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is koud en ik heb geen zin in huiswerk maken. Ik wil op de bank hangen en een filmpje zien.. Of schrijven.


    :)

    Morgen school. Huilen. :(


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Volgende keer mag je het ook wel even zeggen als je "even" weg bent, zit ik tenminste niet tegen je aan te praten terwijl je er helemaal niet bent.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    (...)

    En Cas. D:


    daar ben ik nog niet! :o Ben pas bij seizoen 2


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, ik ben zo verveeld. Ik weet geen boek om te lezen, er is niks te doen op de pc.Bah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oke ik ga nu heel erg zeuren of klagen.
    KUT MENSEN, KUT SCHOOL KUT, FAKE BITCHES, KUT TOETSWEEK, KUT WOONGROEP, KUT OUDERS, KUT LEVEN, KUT LICHAAM,KUT KOP DIE IK HEB!!
    just like I can't do anithing right. en het is ijskoud hier, en ik mis mijn hondje. hij is zo lief, hij is echt mijn alles.
    ik wil echt al die kut trutten een keertje in elkaar slaan. zodat ze helemaal niks meer kunnen!

    Jeeej vandaag een complimentje op mijn haar gehad. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hahaha oh god,,, oude stories terug lezen is idd niet goed voor je.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]