• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Guinness schreef:
    (...)en waarom niet =) ik leef iin vlaardingen sint maarten is hier niet eens een feest. de laatste keer sloegen ze mijn ruiten zowat in omdat ik geen snoep in huis heb...

    Omdat het kinderen zijn. Het lijkt me sterk dat ze állemaal je ramen in slaan. Maar, goed. Genoeg gezegd. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    haters gonna hate ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    haters gonna hate ˆˆ


    Ik zou het gewoon niet doen als ik jou was, want het is mishandeling. Dan kan je dat wel vrolijk roepen, maar je kan een flinke boete krijgen, onschuldige kinderen een trauma veroorzaken en wie weet wat nog allemaal.


    Your make-up is terrible

    Guinness schreef:
    haters gonna hate ˆˆ
    lol k.


    I live for the applause, you will die for it.

    Even doodgaan dat ik 'm vriend de komende twee maanden niet of maar 1 keer in de week ga zien. Ugh :c

    I need to see Imagine Dragons live or I'm gonna die a slow and painful death. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    I need to see Imagine Dragons live or I'm gonna die a slow and painful death. D:


    Me too :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo blij met mijn vriend, hij is echt een schat :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Keeping up with the Kardashians moet echt vaker op tv komen hehe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij de eerstvolgende kinderen zet ik mijn horrormasker op... ugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk, je wilt nergens over praten tegenwoordig. D:


    Your make-up is terrible

    Ugh zo maak je geen vriendjes hoor. En krijg je ze al helemaal niet terug ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh okay ik ben je echt kwijt. Nee. );


    •*• Lululu •*•

    Ik ben bezitterig. En sadistisch. En jaloers. En impulsief. En schijnheilig. En idioot. En ik kan totaal niet zingen. En ik ben impopulair. En een nerd. En overgevoelig. En een aanstelster. Maar ik ben tenminste eerlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wow. Ik heb een Rusher gevonden die in dezelfde plaats als ik woon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."