• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Echt hoor... hoe mensen zo lang over iets door kunnen blijven gaan. Wss omdat ze ermee zitten of zo. Ik niet lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik hou van je schat" "oke" -.- well fy 2. No nevermind that is probably what you want. ...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    School maakt me depressief, ugh.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    suuuuuure -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    /me dies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buh, ik moet meer in het nu leven ipv me zo druk te maken over de toekomst.


    You are beautiful, you are love.

    I knew it!
    I just did.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I am gonna make it burn burn burn burn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    alle jezus... is er tegenwoordig niemand die gewoon meer iets voor lief neemt en het accepteert. moet altijd alles een discussie en een strijd worden -.- ik word zo moe van dat soort mensen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    alle jezus... is er tegenwoordig niemand die gewoon meer iets voor lief neemt en het accepteert. moet altijd alles een discussie en een strijd worden -.- ik word zo moe van dat soort mensen.

    You're not the only one, girl.. Ik ben d'r ondertussen ook wel moe van geworden hoor. Word een beetje ongeduldig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guinness schreef:
    alle jezus... is er tegenwoordig niemand die gewoon meer iets voor lief neemt en het accepteert. moet altijd alles een discussie en een strijd worden -.- ik word zo moe van dat soort mensen.

    Oh ja, verschrikkelijk. Zeker als ze moraliserend gaan doen. Of als ze iedere daad van je bekritiseren. Zo was ik onlangs op kamp aan tafel. Mijn suiker was te hoog en dan is het aangeraden om veel water te drinken. Ik had mijn glas al op en toen iemand terugkwam met de kan, schonk ik meteen een glas in omdat ik superveel dorst had. Meteen een "Lotta, er zijn ook anderen die dorst hebben en jij hebt net water gedronken" naat mijn hoofd geslingerd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Oh ja, verschrikkelijk. Zeker als ze moraliserend gaan doen. Of als ze iedere daad van je bekritiseren. Zo was ik onlangs op kamp aan tafel. Mijn suiker was te hoog en dan is het aangeraden om veel water te drinken. Ik had mijn glas al op en toen iemand terugkwam met de kan, schonk ik meteen een glas in omdat ik superveel dorst had. Meteen een "Lotta, er zijn ook anderen die dorst hebben en jij hebt net water gedronken" naat mijn hoofd geslingerd.
    dit dus ja, sommige mensen zien ook enkel hun eigen kant en denken niet na over anderen. reflectie krijgen we tegenwoordig ook niet meer mee in de opvoeding lijkt wel.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I hate my insecurity.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik verdien zo weinig van wat op mij af komt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I give up. Dit wordt een slapeloze nacht. Again -.-
    Hoe moet t morgen wel niet gaan als ik doodop ben voor die gesprek met mentor en -oh dear- mijn moeder.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -