• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben zo opgelucht. :'D Dit leest een stuk sneller dan ik had verwacht. Het is net crackfic.
    "Leg deeze tegenstrijdigheid van mijn hart uit, zo gij kunt - of noem het dwaasheid - maar ik gevoel dat ik haar minder beminnen zou, zo zij mij thans gelukkiger maakte, en echter komt mijne geheele ziel tegen haare wreedheid op." Hij weet ook niet wat hij wil. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En toen had ik plotseling een geweldig idee voor een story. Midden in de nacht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kut griet, nee geen commentaar geven op hoe ik mijn vriend behandel. Als ik kwaad op hem word, is dat met een goede reden. Dus je hoeft niet te subtweeten over mij, zeg het gewoon in mijn gezicht. En dan nog, geen enkele reden dat jij commentaar moet geven want jij weet niets over mijn relatie. Jezus, houd je bek en ga slapen. Snotneus


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Gaan we weer zo beginnen ja? Fine ... moet jij weten, maar verwacht niet dat ik binnenkort nog normaal tegen je ga doen ... Ik ben dit gezever echt kotsbeu!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 1:16 ]


    16 - 09 - '17

    Wat is er mis met mijn klasgenoten?! Blijkt dat ze met z'n tweeën vannacht zo'n tweeduizend berichten naar me hebben gestuurd >.<

    Dalijk naar het ziekenhuis voor de hersenscans.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ah, gatverdamme. Die dude van The Wanted met z'n Donald Duck kop is zo lelijk (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I am going to kill someone.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kut weekend gehad... had het niet erg gevonden om vanmorgen uit te kunnen slapen.. maar dat is onmogelijk als je 2 uur moet reizen om ergens te komen zucht....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Koffieeeeeeeeeeee!!!!!!!!


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ziekenhuizen ruiken altijd zo raar...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het voelt echt alsof het zondag is vandaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha de herinneringen dat Tokio Hotel me door het ene jaar dat ik duits heb gehad gesleept heeft xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pfffff, nog 2.5 uur. Wat als de foto's niet blijven plakken??


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Het is komkommertijd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it