• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Shion schreef:
    EINDELIJK Togepi is een Togetic geworden ;D


    Heeeuj gefeliciteerd! *O*

    OT: dus we krijgen drie afleveringen Under the Done vandaag? Niceeee! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Still got no message


    Zo misselijk en buikpijn... whyy!?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, fuck jou dan, 3ds Max.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kut internet! Waarom verdwijn je telkens, ik word het eens zat! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is best laag.

    Laatse drie afl volgens mij van UtD. Weet niet precies maar denk het. Al gezien maar weet niet welle afl het nu is hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't even know what to say right now.
    Ik wil echt vrienden met je blijven, maar dat lukt niet als je mij steeds wegduwt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -zucht heel diep en moe- Waarom, waarom is die API veranderd? Ik ben alleen maar bezig shit aan te passen. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt zinnnnnn in morgen. Weer gewone colleges en lekker ouwehoeren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn broer heeft mijn bh juist omschreven als 'hoerig'. Nou, bedankt. Lekker aardig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit plaatje omschrijft perfect mijn gevoelens nu.


    26 - 02 - '16

    The fck.. Moet pokemon eventjes afsluiten en BAM bijna een uur speel tijd weg -.- God damnit -.- ...
    Nooit mee afsluiten dus..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is alsof ik op dit moment meer verlang naar het idee van een vriendje dan dat ik écht een vriend wil hebben. Ik moet mezelf niet zo voor de gek houden, ik ben nu eenmaal geen wezen om een relatie mee op te bouwen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    He ate my heart. He's a monster.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damnit, hou op met die k**reclames! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)