• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hoofdpijn... Zo maar naar bed.


    Your make-up is terrible

    -.- jahjah altijd wat met jou! ik bel je gewoon niet meer.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:13 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik spring zo van een klif af, ffs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grbmlll. Waarom sproeit die zalf uit mijn ogen tegen m'n bril? I do not like this. Vooral als dit morgen tijdens school gaat gebeuren, kan ik mooi twintigduizend brillendoekjes meenemen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Als jullie nou eens stoppen met mij aan te vallen als er iets tussen jullie gebeurd... ik ben geen goeroe of helderziende die alles weet of kan ruiken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    't Liefst had ik gewoon willen vragen wat en of er wat scheelt, maar dan ben ik bang dat je 't verwijtend op gaat vatten, just like last time. Wat dat betreft ben je d'r eentje met een handleiding. Dus hou ik m'n kop maar dicht, maar het maakt er niet minder frustrerend om. Want als er iets is waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb, is het wel dat soort onverschilligheid dat uit 't niks lijkt te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me echt af of het je ook maar iets uit zou maken als we geen vrienden meer zouden zijn. Je hebt toch genoeg anderen en dat wordt steeds duidelijker. Waarschijnlijk zou je mij niet eens missen als ik weg zou zijn

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn bedje voelt zo goed na zo een slopende dag.. aaahhh slapen..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hou godverdomme op met zo zielig te doen, stomme egoïst. D: Je denkt enkel en alleen maar aan jezelf, hou het dan gewoon allemaal voor je.


    Your make-up is terrible

    Mijn kop begint pijn te doen van al die bull hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom Hart van Nederland, waarom? D: Geef me gewoon de finale van UtD, oké?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als de misselijkheid weg zou gaan is het wel makkelijker om te slapen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn beurt om te lachen karma is een bitch


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Michonne schreef:
    Hou godverdomme op met zo zielig te doen, stomme egoïst. D: Je denkt enkel en alleen maar aan jezelf, hou het dan gewoon allemaal voor je.


    Nikki boos? O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hou je bek over m'n diabetes. Je weet niet hoeveel pijn dat doet en hoe erg ik eronder lijd. Hou gewoon je bek voor twee seconden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it