• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    BluesSister schreef:
    (Beste andere mensen op dit topic, zullen we er weer wat leven in blazen? Het slaat nogal dood zo :S ......)


    Euhm naja ik heb het druk met mijn verhuizing dus kan niet heel actief reageren. Maar ik zeg we openen de spelen van district 1 tot 4 en district 5 tot 8 enzo want die zijn nu allemaal in the capitol. Dus die dood gaan kunnen we netzogoed dood laten gaan zegmaar :p ben je die al kwijt en daarna die van 9 tot 12, daarna kunnen we met The Ultimate Games beginnen ;)

    Rowan Black || D9
    Jezus, wat is het koud. Ik sta hier echt al veel te lang. Er kwam al een Vredebewaker om te laten weten dat ze er wat langer over deden en dus sta ik hier in de kou. Met alleen een overhemd en broek. Kom op, kom op, denk ik bij mezelf. Eindelijk, daar is Nani, de vrouw uit het Capitool. Ze loopt naar de grote bol en grist er een papiertje uit. Ik verscherp mijn beeld, misschien kan ik er doorheen kijken en zien of ik doodga. Maar hoe dan ook ga ik dood. Ik wil dit leven niet leiden. Ze houdt dat kutpraatje en ik krijg het nog kouder. Dan vouwt ze het briefje eindelijk open. 'Jill Smith!' roept ze. Een twaalfjarig meisje staat op het podium naast haar, huilend. 'Nog vrijwilligers?' vraagt Nani. Voordat ik zelf besef wat ik doe storm ik naar voren. 'Ik bied me aan!' roep ik. Jill kijkt me vol verbazing en dankbaarheid aan. Ik had liever niet zo'n dood, maar straks zou ik veilig bij mijn ouders en Will in de hemel zijn. Die gedachte stelt me gerust en ik ga op het podium staan. 'Rowan Black, 18 jaar,' zeg ik boos in de microfoon. Ik trek er zo'n intimiderend gezicht bij dat ik Nani even zie slikken. Ik zal haar het leven zo veel mogelijk zuur maken, net zoals de andere mensen in het Capitool. Ik haatte ze al, maar nu nog veel meer. Al was het natuurlijk mijn eigen keus. Ik heb die Jill gered. Vanbinnen wordt ik er blij van. Ik heb iemand gered die nog een heel leven voor zich heeft.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }


    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 11:39 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Ik schrijf me uit voor deze RPG. Sorry.]


    :)

    Gilbertson schreef:
    [Ik schrijf me uit voor deze RPG. Sorry.]


    (Ik schrijf me ook uit, sorry ,maar het duurt me ietsje te lang tegen dat de echte spelen beginnen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okay :(


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Kunnen Rowan en Connor bondgenoten worden?)


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    (Kunnen Rowan en Connor bondgenoten worden?)

    (Nee laat maar, ik bedacht me gisteravond dat ik m eigenlijk niet in een bond wil hebben. Connor was toch ook liever op zichzelf? Of heb ik dat verkeerd gelezen?)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    (Nee laat maar, ik bedacht me gisteravond dat ik m eigenlijk niet in een bond wil hebben. Connor was toch ook liever op zichzelf? Of heb ik dat verkeerd gelezen?)

    (oh ja xD )


    I dress to kill, but tastefully

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Euhm naja ik heb het druk met mijn verhuizing dus kan niet heel actief reageren. Maar ik zeg we openen de spelen van district 1 tot 4 en district 5 tot 8 enzo want die zijn nu allemaal in the capitol. Dus die dood gaan kunnen we netzogoed dood laten gaan zegmaar :p ben je die al kwijt en daarna die van 9 tot 12, daarna kunnen we met The Ultimate Games beginnen ;)


    Ehm.. Ik denk dat ik het niet helemaal snap :S


    I dress to kill, but tastefully

    Elessa Irmino D7

    Ik wrijf over mijn hoofd en ga weer liggen. Au, dat deed pijn. Ik rol me op tot een balletje en probeer het allemaal op een rijtje te krijgen.
    Wat zou ik er nu veel voor over hebben om Findulias een knuffel te geven, uit te huilen bij mijn ouders, door het bos lopen met Craig, om alles weer gewoon te maken. Maar nu zit ik vast in deze spelen. Ik kan mijn gevoel nu niet meer uitzetten, het lukt niet meer. Laten er bomen zijn, laten er bomen zijn, smeek ik in mijn hoofd. Ik heb zin om te huilen en niet meer te stoppen. Ik kan nu ook geen zelfmoord plegen. Ik kan alleen als een mak lammetje naar de arena worden gebracht en dan worden vermoord. Nounounou, wat een toekomst. Ik ben nu zo goed als dood. Ik zal nog wat vrolijkheid op moeten brengen voor de parade en het interview, en dan is dat het definitieve eind. Of niet. Dan ga ik nog door naar de ultimate games, en dan leg ik daar het loodje. Ik strek me uit op mijn bed, zonder op de anderen in het coupe te letten. Als ik doodga, dan moet ik een beetje waardig doodgaan en niet een beetje sneu huilend. Ik denk aan een liedje wat Craig vaak op zijn mondharmonica speelt of fluit. Daar word ik vrolijk van. Ik denk aan Findulias die haar haar vlecht. Ik denk aan mijn moeder die een sjaal breit. Ik denk aan mijn vader die het vuur aanmaakt. Herinneringen die ik koester en die ze me niet meer kunnen afnemen. Ik begin het melodietje te fluiten. Always look on the bright side of life, zal ik maar zeggen.

    (Zeg, hoe moet het nou met Joshua, omdat Raccoon zich heeft uitgeschreven :S?)


    I dress to kill, but tastefully

    [ik denk dat we Joshua ehm... ja jongens, wat doen we met Joshua?]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Ik schrijf me ook uit, sorry ,maar het duurt me ietsje te lang tegen dat de echte spelen beginnen)



    Zelfde, maar feel free to play met mijn persoontjes ;)

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Zelfde, maar feel free to play met mijn persoontjes ;)

    (Jammer :(. Nou ja, dan weten we wat we met jouw mensjes aanmoeten...)


    I dress to kill, but tastefully