• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Elessa Irmino- D7

    Als ik zo op mijn bed lig, ga ik in mijn hoofd nog de -steeds langer wordende- lijst mensen om wie ik geef nog af.
    Zou Findulias het zelfde doen als normaal? Zou ze huilen? Zou ze troost zoeken bij mijn ouders.
    Mijn ouders. Ik knipper de opkomende tranen weg. Ze hebben me getroost als ik verdrietig was, als ik in de put zat, als ik ziek was, als ik ruzie had, als ik uit een boom was gevallen, altijd waren ze er voor me. Nu zijn ze er voor Findulias. En Craig. Craig, met wie ik zo vaak heb gelachen en door het bos gelopen heb. Craig, mijn vriend, partner bij het werk. Ik ga met mijn hand onder mijn jurk en ik voel het zilveren blad. Ik zal het dragen tot het einde. Maar ik moet ophouden met depri zijn. Ik moet een strategie uitdenken. Janken gaat me niet helpen in de arena. Goed, ik kan lang zonder voedsel en ik kans schieten met mijn slinger, die ik van touw of leer kan maken. Alsjeblieft, laten er bomen zijn, laat het een bos zijn. Bij een stad, bergen of water leg ik in no time het lootje.


    I dress to kill, but tastefully

    (Btw ik ben van mening, je mag wel met andere personages schrijven maar houd de mogelijke antwoorden die ze kunne geven normaal, zonder drastische dingen te doen. Maar gewoon een vraag van, mooie dag he? Waarop de andere kam reageren, ja klopt. Weetje zo iets mag toch wel ?)

    Schrijf morgen een stukje, btw in wat voor arena komt deze ploeg ?

    (De Arena staat bij de beginpost ^_^
    Het zwarte is de Hoorn
    Het donkerblauwe water
    Het lichtblauwe besneeuwde bergen
    Donkergroen is bos
    Grijs is rotsen
    Lichtgroen is gras
    Lichtgeel is zand)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 11:09 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    { Jeeej die Arena heb gemaakt ! :) }


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    { Jeeej die Arena heb gemaakt ! :) }

    [Idd! ;)]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wanneer gaan ze precies de arena in?


    nothing is true, everything is permitted.

    (Zeg moeten we niet een soort checkpoint maken dat iedereen met schrijven bij de interviews is of zo en dan gaan we weer met z'n allen verder zodat we weer gelijk lopen? Ik zeg maar wat hoor :Y) )


    I dress to kill, but tastefully

    Madeline Johnson ~ District 7

    Door sterke, koude handen wordt ik een coupé in gedrukt. Ik wordt verder begeleid door een mevrouw met een typisch uiterlijk; groot, roze en overdreven.
    'Zo, dit is je coupé.' Zegt ze met zo'n grote lach op haar gezicht dat ik haar tandvlees kan zien. 'Prachtig, is het niet?' Ik kijk om mij heen. Ik moet toegeven, het is een schitterende coupé. In het midden van de coupé staat een glimmende zwarte tafel, met daarboven een kroonluchter. Links van mij staat een zijdezachte bank met handgestikte kussens waarop het teken van ons disctrict is afgebeeld. Er staat ook een grote tafel met kleine tussendoortjes erop. In de hoek staan twee hemelbedden, met warme, blauwe lakens. 'Ja...' mompel ik, in gedachten verzonken. 'Hier zal je verblijven, samen met Elessa Irmino.' Elessa Irmino... Is dat niet dat meisje dat veel omgaat met Craig, een jongen uit mijn klas? Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door een deur die open gaat. Elessa wordt door de mevrouw de trein in gedouwd, ze kijkt nogal pissig. 'Elessa, dit is Madeline Johnson.' Zegt ze blijmoedig. 'Hé.' Zeg ik. 'Maken jullie maar even kennis, dan zie ik jullie later nog wel!' Ze verliet de coupé. Ik liep naar de bank toe en ging er op zitten, leunend op een kussen. 'Waren die mannen je broers?' vraagt Elessa aan mij. 'Niet bot bedoeld' voegt ze er snel aan toe.'Ja klopt...' zeg ik. 'Ik vond het lief dat ze het voor me wilden opnemen, maar nu zitten ze zelf aardig in de problemen...' zeg ik bedroefd om mijn broers. 'En wij zelf trouwens ook.' zeg ik. 'Daar heb je helemaal gelijk in' zegt ze. Ze loopt naar één van de bedden toe en gaat daar zitten. Ik loop naar het andere bed toe. 'Is het goed als ik hier slaap?' vraag ik. 'Oh, ja hoor.' zegt ze terug. Ik laat me vallen op mijn bed en krul me op tot een balletje. Ik probeer alle gebeurtenissen van het afgelopen kwartier te verwerken, maar het lukt me gewoon niet. Mijn broers kunnen nu wel dood zijn, ik ga waarschijnlijk binnenkort ook dood en mijn ouders hebben het al zo moeilijk met het geldtekort. Een traan rolt over mijn wang. Langzaam doe ik mijn ogen dicht, en probeer mezelf te dwingen om aan positieve dingen te denken.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:25 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (Mag ik Joshua naar Madeline en Elessa sturen ? :x anders kan ik niet veel met hem doen....)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ja is goed :) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Joshua Blake Haynes || District 7

    Nadenkend staarde ik uit het raam, alles raasde voorbij en mijn ogen konden niet eens genieten van het mooie uitzicht. Mijn vingers hadden trillend mijn aandenken vast. Ik keek even naar het kleine kettinkje die in mijn handen lag. Ik was nooit gelovig geweest,hij had mijn moeder van me afgenomen en sleurt me mee in deze hel. Maar...Ik sloot mijn hand en sloot even kort mijn ogen, voor deze keer geloofde ik wel in hem en had ik hem erg hard nodig. Ik deed mijn kettinkje weer aan en stond op. Deze luxe was overbodig voor mij, ondanks dat het eten er zowel verrukkelijk als nep uitzag. Ik besloot naar de coupé naast deze te gaan en ik merkte dat twee van mijn district genoten daar ook zaten met elkaar te praten. Madeline en Elessa als ik me niet vergiste. Blijkbaar was dit één van de slaapkamers. "Euhm, sorry ik dacht dat dit een andere kamer was." zeg ik verontschuldigend tegen de twee meisjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Haha, welcome to the club, Joshua! Leuk stukje :) )


    I dress to kill, but tastefully

    Felicity Jones
    Ik stapte de trein in. We kregen allemaal een kamer aangewezen, en een kamergenoot. Ik moest met Jill in een kamer, een meisje uit District 6. Ik keek in de kast, onderzocht het bed, en de badkamer. Allemaal veel te technisch, en veel te veel kleren. Nog meer dan onze vader dagelijks verkoopt in de fabriek. Hij had een redelijke baan, dus hoeften we ons niet in te schrijven voor bonnen. Percy had vier bonnen, víér. Waarom werd hij getrokken? Maar ik heb het mezelf aangedaan. Ik heb me aangeboden. Maar ik had het mezelf nooit vergeven als ik daar was blijven staan, zonder iets te doen. Dus laat ik me op het bed zakken en begin na te denken. We gaan straks kijken naar de Boetes van de andere Districten. Dan ga ik meteen kijken wie ik als bondgenoot wil.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Madeline Johnson ~ District 7

    Aan het einde van de coupé hoor ik een deur opengaan. Ik veeg snel mijn traan weg en ga rechtop zitten. Een jongen met bruin haar en blauwe ogen stapt verward de coupé in. Volgensmij heet hij Joshua, ik weet nog goed dat één van mijn vriendinnen hem superleuk vond. Er gingen geen drie seconden voorbij of ze had het alweer over hem. Hij leek mij wel aardig. 'Euhm, sorry ik dacht dat dit een andere kamer was.' zei hij. 'Oh, maakt niet uit hoor.' zeg ik, een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Wil je er bij komen zitten? Dat is leuker dan in een lege coupé zijn, toch?' vraag ik. 'Vind je dat ook goed, Elessa?'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:32 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Heather Lucy Reed ~ District 3

    Nadat ik afscheid had genomen van mijn familie en mijn beste vriendin gingen we naar de trein. Ik was de trein ingestapt en wow wat ene luxe is het hier nu al. Hoe zou het dan zijn in het Capitool? Ik nam plaats in één van de stoelen en staarde gewoon recht voor me uit. Beetee, Wiress en Nymphadora kwamen de coupé binnen. Ze gingen alle drie over ons vier zitten. Beetee was de eerste dat begon te praatten: "Wat kunnen jullie goed?"
    "Ik ben wel goed met messen, denk ik" zeiGinny de andere tribute van D3. "Ik ben goed met de drietand en een zwaard. Ik weet ook wel veel van planten af." Beetee en Wiress keken mij goedkeurend aan, omdat ik weet wat ik kan. De jongens zeiden ook wat ze konden en Nymphadora begon te ratelen dat we gingen eten om zes uur. Ik liep samen met Ginny naar onze coupé. Ze ging op haar bed zitten en begon hard te huilen, ach hoe kan het ook anders ze is nog maar 13. Ik gaf haar een knuffel, we zaten hier zeker al een uur. We stonden op om te gaan eten, het is namelijk al zes uur. Ik ging aan de tafel zitten en schepte zoveel ik kon op men bord. We zaten allemaal in stilte te eten en gingen één voor één naar onze coupé, behalve ik. Ik ging in de zetel zitten en kijken naar de spelen. De spelen waar mijn broertje vermoord is.

    (Ik ben het Sofie aka Hayffie. Dit is mijn tweede account waar ik al mijn rpg's en verhalen op ga zetten. Mijn ander account word een beetje vol gespamd met rpg's en everything. Dus verander de username van Hayffie en mijn oudere Amaretto maar naar Diaries)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:40 ]


    Never grow up.