• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Elessa Irmino

    'Huh?Wat?' zeg ik als ik met een ruk overeind schiet en mijn hoofd stoot tegen de boekenplank boven mijn bed.
    'Oh ja, ik vind het wel goed hoor.' zeg ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Au.
    'Mooi.' zegt Joshua. Hij ploft op het laatste bed neer.
    Er viel een vrij ongemakkelijke stilte.
    Madeline en Joshua, waarom zijn ze alletwee zo aardig? Als ze gemeen en stom waren zou ik het iets minder erg vinden om ze te zien sterven. Nou, capitool, je word bedankt.


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Elessa Irmino

    'Huh?Wat?' zeg ik als ik met een ruk overeind schiet en mijn hoofd stoot tegen de boekenplank boven mijn bed.
    'Oh ja, ik vind het wel goed hoor.' zeg ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Au.
    'Mooi.' zegt Joshua. Hij ploft op het laatste bed neer.
    Er viel een vrij ongemakkelijke stilte.
    Madeline en Joshua, waarom zijn ze alletwee zo aardig? Als ze gemeen en stom waren zou ik het iets minder erg vinden om ze te zien sterven. Nou, capitool, je word bedankt.


    (Wil je aub mijn personage niet bespelen :x )

    Joshua Blake Haynes || District 7

    'Oh, maakt niet uit hoor.' zei het meisje met bruine lange lokken, dat volgens mij Madeline was. 'Wil je er bij komen zitten? Dat is leuker dan in een lege coupé zijn, toch?' vroeg ze dan en ik glimlach licht en knik dan. "Dat is inderdaad waar." zei ik ietsje opgelucht. Ik was erg blij dat ik hun niet gestoord had of boos had gemaakt door zomaar binnen te vallen. 'Vind je dat ook goed, Elessa?' vroeg ze aan het blonde meisje Elessa die in gedachten verzonken leek te zijn.'Huh?Wat?' hoorde ik haar nog mompelen, voordat ze overeind schiet en met haar hoofd tegen het boekenplankje boven haar botste. 'Oh ja, ik vind het wel goed hoor.' zei ze dan uiteindelijk na te beseffen wat Madeline haar vroeg. "Dankje" zei ik met een licht glimlachje en ik zet me op één van de bedden. "Ik hoopte eigenlijk onze mentor te vinden." zei ik met een zucht. Hij had zich nog niet eens vertoont. De enige kans dat ik het zou overleven zijn tips die ik wilde weten, maar helaas hij was nergens te bespeuren. "Weten jullie wat af van overleven in het bos ofzo?" vroeg ik de meisjes dan hoopvol, maar de kans zou wel erg klein zijn. Ik wist wel wat af van planten, maar ik had geen idee hoe je vuur moest maken of water moest vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adrienna Woods || District 6

    Ik lag op mijn bed. Als je het überhaupt al een bed kon noemen, want het had meer weg van een schip. Maar toch was het een bed. Een tweepersoonsbed om precies te zijn. Éen: het was te groot voor mij alleen. Twéé: Ik had niemand om de nacht mee door te brengen of de liefde te bedrijven, waar dit bed echt uitstekend goed voor zou kunnen dienen. Als ik had gewonnen zou ik samen met mijn vriend hiernaartoe terug gaan. Dat zou echt de beste ervaring ooit zijn. Ik stapte uit mijn 'schip' en liep naar het balkon. Op het balkon stond een reuze nep plaatje. er was gewoon een levensechte muur gebouwd met dit uitzicht erop. Zeker om de viezigheden van de Capitoolse buitensteden te verdoezelen. Ik besloot om een tochtje naar de wc te wagen. Tijdens het wandelen naar de wc kwam ik een vrouw tegen. Ze stelde zichzelf voor als Claudia Flickerman. Ze zei: 'A wat fijn om je te zien, liefje!' Ik mompelde een korte begroeting. Claudia vertelde me dat ze de dochter en opvolger was van Claudius. Claudius was gestopt door ouderdom en ziekte. Fijn om zulke ellendige mensen ziek te zien. Ja, dat mocht ik vinden. Niemand in het capitool is ooit aardig geweest. Het zijn stuk voor stuk geldminnende lafaards. En ook in namen verzinnen waren de Capitoolbewoners niet zulke sterke mensen. Claudia vervolgde met dat ze overmorgen met de interviews beginnen. Ik moest de beste jurk aandoen die mijn stylisten me konden aantrekken. 'Nee,' zei ik ineens. 'NEE!' herhaalde ik nog een keer. 'Ten eerste moet ik al meedoen met jullie achterlijke spel, en nu nog een jurk aan ook?' Dood konden ze me nog niet eens in een jurk krijgen. Ik verachtte jurken. Met een jurk was je een veels te makkelijke mannelijke prooi. 'Ik doe een broek, shirt en misschien een sieraad om. Meer kun je vergeten,' gaf ik haar duidelijk mee. Claudia schrok van mijn heftige reactie. 'Liefje, maa-' Ik onderbrak haar. 'Niks te 'maar-en' en ik weet al dat ik mijn sponsors dan kan vergeten.' Sponsors interesseerde me niet. Je kon ze misschien nodig hebben, maar als ik iets heb geleerd is dat zeker dat je toch altijd alles alleen zou moeten doen. Claudia knikte naar me en zei: 'Ik spreek je, Woods.' Ik gunde haar geen blik en liep naar de wc. Eenmaal op de wc barstte ik in tranen uit en een hoop scheldwoorden kwamen uit mijn mond. Ik had het echt helemaal gehad hier. Alles hier was stom. Nogal logisch. Eenmaal op mijn kamer pakte ik de dvd van de vorige hongerspelen. Ik keek naar hoe de mensen uit mijn district vermoordt werden door de beroeps uit district één en twee. Dit jaar zal dat anders zijn. Ik wilde ze een poepie laten ruiken. Ook keek ik naar de winnaar van de spelen. Ruela een meisje met knalblauwe ogen en een spierwitte huid en helemaal niet sterk. Ik lachte. Wie niet sterk is moet slim zijn. En slim was ik. Sterk niet. Maar onderschat nooit een vrouw met de passie om te strijden voor wat haar lief is. Ik zette de tv uit en ging ik bed liggen. 'May the odds be ever in ONLY MY favour' Met die arrogante gedachte, viel ik in een diepe slaap. Klaar voor de strijd. Of nouja. Eerst het interview. *


    [LANG]


    nothing is true, everything is permitted.

    BluesSister schreef:
    Elessa Irmino

    'Huh?Wat?' zeg ik als ik met een ruk overeind schiet en mijn hoofd stoot tegen de boekenplank boven mijn bed.
    'Oh ja, ik vind het wel goed hoor.' zeg ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Au.
    'Mooi.' zegt Joshua. Hij ploft op het laatste bed neer.
    Er viel een vrij ongemakkelijke stilte.
    Madeline en Joshua, waarom zijn ze alletwee zo aardig? Als ze gemeen en stom waren zou ik het iets minder erg vinden om ze te zien sterven. Nou, capitool, je word bedankt.

    (Anne, ik heb je nu n keer gewaarschuwd, GEEN andere mensen besturen)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (nou sorry hoor ik zal niets meer schrijven als jullie daar gelukkig van worden)


    I dress to kill, but tastefully

    (Dat moet je nou ook niet doen :I , het is gewoon dat je er een beetje op moet letten om anderen niet te besturen. Ik kan namelijk zeer slecht schrijven als je iets in mijn personages plaats schrijft. Snap je? ^^ je kunt altijd leren van deze kritiek :3 , ik heb ook al vaak kritiek gehad op dingen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Annie pannie, het is niet erg dat je nu 2 x met een ander personage hebt geschreven, maar gewoon niet nog n x doen okaay? Ik snap hoe verleidelijk het is, maar probeer het niet te doen xx)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Angela gaat dood :(

    BluesSister schreef:
    (Zeg moeten we niet een soort checkpoint maken dat iedereen met schrijven bij de interviews is of zo en dan gaan we weer met z'n allen verder zodat we weer gelijk lopen? Ik zeg maar wat hoor :Y) )

    Mutiny schreef:
    Adrienna Woods || District 6

    Ik lag op mijn bed. Als je het überhaupt al een bed kon noemen, want het had meer weg van een schip. Maar toch was het een bed. Een tweepersoonsbed om precies te zijn. Éen: het was te groot voor mij alleen. Twéé: Ik had niemand om de nacht mee door te brengen of de liefde te bedrijven, waar dit bed echt uitstekend goed voor zou kunnen dienen. Als ik had gewonnen zou ik samen met mijn vriend hiernaartoe terug gaan. Dat zou echt de beste ervaring ooit zijn. Ik stapte uit mijn 'schip' en liep naar het balkon. Op het balkon stond een reuze nep plaatje. er was gewoon een levensechte muur gebouwd met dit uitzicht erop. Zeker om de viezigheden van de Capitoolse buitensteden te verdoezelen. Ik besloot om een tochtje naar de wc te wagen. Tijdens het wandelen naar de wc kwam ik een vrouw tegen. Ze stelde zichzelf voor als Claudia Flickerman. Ze zei: 'A wat fijn om je te zien, liefje!' Ik mompelde een korte begroeting. Claudia vertelde me dat ze de dochter en opvolger was van Claudius. Claudius was gestopt door ouderdom en ziekte. Fijn om zulke ellendige mensen ziek te zien. Ja, dat mocht ik vinden. Niemand in het capitool is ooit aardig geweest. Het zijn stuk voor stuk geldminnende lafaards. En ook in namen verzinnen waren de Capitoolbewoners niet zulke sterke mensen. Claudia vervolgde met dat ze overmorgen met de interviews beginnen. Ik moest de beste jurk aandoen die mijn stylisten me konden aantrekken. 'Nee,' zei ik ineens. 'NEE!' herhaalde ik nog een keer. 'Ten eerste moet ik al meedoen met jullie achterlijke spel, en nu nog een jurk aan ook?' Dood konden ze me nog niet eens in een jurk krijgen. Ik verachtte jurken. Met een jurk was je een veels te makkelijke mannelijke prooi. 'Ik doe een broek, shirt en misschien een sieraad om. Meer kun je vergeten,' gaf ik haar duidelijk mee. Claudia schrok van mijn heftige reactie. 'Liefje, maa-' Ik onderbrak haar. 'Niks te 'maar-en' en ik weet al dat ik mijn sponsors dan kan vergeten.' Sponsors interesseerde me niet. Je kon ze misschien nodig hebben, maar als ik iets heb geleerd is dat zeker dat je toch altijd alles alleen zou moeten doen. Claudia knikte naar me en zei: 'Ik spreek je, Woods.' Ik gunde haar geen blik en liep naar de wc. Eenmaal op de wc barstte ik in tranen uit en een hoop scheldwoorden kwamen uit mijn mond. Ik had het echt helemaal gehad hier. Alles hier was stom. Nogal logisch. Eenmaal op mijn kamer pakte ik de dvd van de vorige hongerspelen. Ik keek naar hoe de mensen uit mijn district vermoordt werden door de beroeps uit district één en twee. Dit jaar zal dat anders zijn. Ik wilde ze een poepie laten ruiken. Ook keek ik naar de winnaar van de spelen. Ruela een meisje met knalblauwe ogen en een spierwitte huid en helemaal niet sterk. Ik lachte. Wie niet sterk is moet slim zijn. En slim was ik. Sterk niet. Maar onderschat nooit een vrouw met de passie om te strijden voor wat haar lief is. Ik zette de tv uit en ging ik bed liggen. 'May the odds be ever in ONLY MY favour' Met die arrogante gedachte, viel ik in een diepe slaap. Klaar voor de strijd. Of nouja. Eerst het interview. *


    [LANG]


    Leuk stuk maar zou je - gezien het nu een hele lap tekst is - de prologen even duidelijker maken:

    'Meer kun je vergeten,' gaf ik haar duidelijk mee. Claudia schrok van mijn heftige reactie.
    'Liefje, maa-' ik onderbrak haar.
    'Niks te 'maar-en' en ik weet al dat ik mijn sponsors dan kan vergeten.' Claudia knikte naar mij,
    'Ik spreek je, Woods,' Zei ze.

    Dat leest wat fijner, zeg maar netzoals in boeken ;)


    -
    Ik heb naar je karakterbeschrijving gekeken van Chance en zo antwoord gegeven zoals het in haar beschrijving staat ;) als het niet goed is pas ik het aan! Lunalovesit

    Nick Guiliotte || Mentor district 8 || Boete

    Nick zuchtte, nam een slok van zijn whiskey en keek de vier tributen strak aan.
    'Andrew, jij bent goed met?'
    'Stokvechten, kan ik redelijk goed dat de-,'
    'Genoeg, zwaardvechten dus. Pak een zwaard en ga daar staan.' Nick wees op een stip die op de vloer stond.
    'Anna?' Nick haalde zijn wenkbrauw op, dit meisje zou nog geen dag overleven 'Probeer jij je maar te richten op iets...' Nick zweeg even, hij dacht na. 'iets, als vallen maken.' Ze knikte, Nick keek naar Chance en Castel. 'En voor jullie twee, wat kun jij goed Chance?' Ze speelde met haar haren terwijl ze nadacht.
    'Ik kan goed met een dolk omgaan en een bijl,'
    'Bijl, dat klinkt goed en verder nog punten want je lijkt lenig is dat ook zo.' Chance knikte en maakte een spagaat. 'Oke, daar kun je ook wat mee. Verder op in zaal zijn klimwanden, probeer daar eens wat met een dolk.' Nick nam een slok van zijn whiskey. 'En voor jou Castel?'
    'Ik kan goed overleven, vuurmaken, vallen en ik kan goed overweg met een speer.'
    'Oke, oke. Dan kun jij samen gaan trainen met Andrew. Speer tegen zwaard, ben benieuwd.' Castel keek Nick aan. 'Is er iets?'
    'Waarom moeten we tegen elkaar vechten? Dat zullen we toch ook niet in het echt doen...' Nick lachte, arm schaap dacht hij.
    'Oefening baart kunst meneer Underwood.'

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 15:43 ]

    (Is helemaal goed hoor WenseKronik!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Even een mededeling!
    Ik vind zeker niet dat jullie slecht schrijven en daar gaat het dan ook zeker niet om, maar ik wil graag met dit idee ook een verhaal gaan schrijven! Vinden jullie dat goed?)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    LIEVE MENSEN!!!!!!
    Ik open NU de derde spelen, zodat we weer wat leven in de brouwerij krijgen!
    VEEL PLEZIER!!!!!
    Lunalovesit


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (Even een mededeling!
    Ik vind zeker niet dat jullie slecht schrijven en daar gaat het dan ook zeker niet om, maar ik wil graag met dit idee ook een verhaal gaan schrijven! Vinden jullie dat goed?)


    Waarom zou dat niet mogen?

    Chance Reeva Heavenless || D5 || 15
    Ik plofte naast Anna aan tafel, waar Andrew, Castle en Nick, die een slok van een smerig ruikende vloeistof nam, al zaten. Nick keek ons strak aan. 'Andrew, waar ben jij goed mee?' vroeg hij. 'Stokvechten, kan ik redelijk goed dat de-' begon Andrew maar Nick onderbrak hem. 'Genoeg, zwaardvechten dus. Pak een zwaard en ga daar staan.' Hij wees op een stip die op de vloer stond. 'Anna? Probeer jij je maar te richten op iets... Iets als vallen maken,' Ze knikte schuw. Hij richtte zich tot ons. 'En voor jullie twee, wat kun jij goed Chance?' vroeg hij. Ik haalde een hand door mijn rode haar, denkend aan zijn opmerking, en bedenkend dat ik een goede indruk moest maken. Maar ik moest wel eerlijk zijn. 'Ik kan goed met een dolk en een bijl omgaan,' zeg ik. Hij kijkt goedkeurend. 'Bijl, dat klinkt goed. En verder nog punten? Want je lijkt lenig, is dat ook zo?' zegt hij. Ik knik en demonstreer hem een spagaat. 'Oke, daar kun je ook wat mee. Verderop in de zaal zijn klimwanden, probeer daar eens wat met een dolk.' Ik knikte en vertrok. Ik rende meteen naar het dolkenonderdeel. Met twee van deze dingen, één in elke hand, rende ik naar de klimwanden. Ze waren prachtig nagemaakt, net echte bomen en lianen. Ook de structuur leek hetzelfde. Ik greep mijn dolken stevig vast en zette ze in het hout van de boom. Ik zocht steun voor mijn voeten en begon te klimmen.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }