• In de videoclip voor haar nieuwe single Real And True, een samenwerking met rapper Future, is ze opnieuw naakt te zien in een videoclip. Ze draagt enkel zilverkleurige bodypaint.
    Ik vroeg me af wat jullie er van vinden?
    Persoonlijk vind ik het liedje op niets trekken, het is veel te traag en saai voor mij maar wat de clip betreft, vind ik het niet zo erg zoals vele mensen beweren.
    Ik vind het alvast veel stijlvoller dan haar clip van wrecking ball.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nerveus schreef:
    (...)

    Alsof jullie allemaal zo heilig zijn...
    Dit is mijn mening over Cyrus en die mag ik hebben en als ik haar lelijk, dan mag ik dat vinden. Het is niet zo dat ze het hoort ofzo?


    Ik zeg toch ook helemaal niet dat de rest wel heilig is o.i.d.
    En ja, natuurlijk mag je je mening hebben, maar het is gewoon respectloos om iemand lelijk te noemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind 't persoonlijk best wel een mooie clip en het nummer vind ik ook wel tof, maar ik hou wel van dat soort muziek.


    To infinity and beyond •

    Als eerste ik vind die stem van future echt vreselijk. Ik houd absoluut niet van dat over geautotunde kutzooi.
    Dat Miley naakt is niet erg, want zo zijn er wel meer artietsen (lady gaga, katy perry)

    Oh en het liedje vind ik meer van hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 20:02 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    nerveus schreef:
    (...)

    Alsof jullie allemaal zo heilig zijn...
    Dit is mijn mening over Cyrus en die mag ik hebben en als ik haar lelijk, dan mag ik dat vinden. Het is niet zo dat ze het hoort ofzo?

    Oh, ik vind mezelf niet heilig, hoor, en dat geef ik ook graag toe. En nee, ze hoort het niet, maar ik hoor het ook niet als mensen zeggen dat ze me een lelijk wijf vinden. En toch doe je zoiets niet, of dan zeg je het op een iets respectvollere manier.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Paranymph schreef:
    Ik vind het liedje drie keer niks, maar de clip is, gewoon. Niet wereldschokkend of iets dergelijks. ^^

    Ik heb heel hard geprobeerd het een leuk nummer te vinden, maar het lukte me gewoon niet. Ben na twee minuten gestopt met luisteren.
    De clip zelf vind ik wel meevallen.


    :)

    Ja meid, we hebben je blote reet nu inmiddels wel gezien. <'3


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    Ja meid, we hebben je blote reet nu inmiddels wel gezien. <'3

    Haha, I lol'd.

    En ja, hm, niet mijn soort muzieksmaak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ze het nog bescheiden had gehouden, dan viel het nog mee, maar zo moet echt weer pronken met het feit dat ze naakt is. Ze is echt een skank aan het worden. Best wel jammer. Ik had zowel haar als Demi en Selena wel eens graag live willen zien, maar aan mensen die zich zo verkopen geef ik geen geld uit. Gelukkig weten die andere twee wel hoe ze sexy moeten verkopen zonder te overdrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    E.T. twerk home.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind het nummer persoonlijk niet goed maar de bodypaint vind ik wel mooi so


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Orchard schreef:
    E.T. twerk home.


    HAHAHAHAHAHA.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Lekker rustig nummer, alleen had ik wel iets beter van Future verwacht, het kan beter.

    Ik vind het maar niets.


    Pretty is just a pretty word.