• Oke, geen idee of dit al is voorgesteld, so don't shoot me.

    Gisteren was ik bezig met een nieuw hoofdstukje op Q zelf en ik had meer dan 500 woorden. Ik was ondertussen ook iets anders aan het doen maar het begon laat te worden, dus zonder er bij na te denken sloot ik alle tabbladen - waaronder mijn halve hoofdstuk, dat ik dus was vergeten om op te slaan. Ontzettend stom en heel vervelend, aangezien het schrijven al zo moeizaam gaat.

    Ja, ik weet het, ik moet het via word doen, maar aangezien ik ook een tijdje zonder heb gezeten, is dit niet altijd mogelijk. Mijn idee was dus dat Q het automatisch opslaat als je bezig bent met een concept, zodat alles dus niet ineens verloren is - mits het programmeerbaar is, natuurlijk.

    Is mijn uitleg een beetje te begrijpen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm, quoten is nu inderdaad een probleem, maar daar kan ik iets tegen doen. Jullie weten dat het de bedoeling is dat je reactie wordt opgeslagen he? Het verdwijnt pas als je post, dat is het hele punt van deze suggestie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hmm, quoten is nu inderdaad een probleem, maar daar kan ik iets tegen doen. Jullie weten dat het de bedoeling is dat je reactie wordt opgeslagen he? Het verdwijnt pas als je post, dat is het hele punt van deze suggestie.


    Het probleem is dat hij niet verdwijnt bij dat topic. Het blijft gewoon staan.


    Your make-up is terrible

    Ik post nu een comment, maar daarna staat deze tekst nog steeds.

    Als in, dit;

    Draculea schreef:
    Ik post nu een comment, maar daarna staat deze tekst nog steeds.

    Ik heb daar dus totaal geen last van en kan het ook niet reproduceren. Bij mij wordt het weg gehaald zodra ik iets plaats.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wait... volgens mij is het gefixed.
    Jep, het is opgelost. :'D
    Alleen opslaan met de story werkt dus niet meer.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:07 ]

    Het quote probleem heb ik opgelost en het nieuwe script heb ik naar Rutger gestuurd. Ipv. alles te vervangen wordt het gewoon achter de quote tekst gezet.

    EDIT: ik weet alleen niet hoe handig dit is. Als je meerdere mensen gaat quoten, kun je quotes met quotes en nog meer quotes krijgen. Ik zal later wel even nadenken over een betere implementatie.

    EDIT2: heb het story probleem trouwens door gegeven. :Y)

    EDIT3:: als er meer problemen zijn hoor ik het graag en zal ik het proberen te fixen. Nu ga ik eerst even sporten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stories opslaan werkt inmiddels weer. En als het goed is zou quoten nu ook weer moeten werken.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Stories opslaan werkt inmiddels weer. En als het goed is zou quoten nu ook weer moeten werken.

    Aah, goed om te horen :Y) Gaat lekker vandaag, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij komt de quote nu gewoon erbij te staan. Dus alles blijft staan van mijn vorige reactie en de quote die ik wil komt er gewoon boven. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bij mij komt de quote nu gewoon erbij te staan. Dus alles blijft staan van mijn vorige reactie en de quote die ik wil komt er gewoon boven. D:

    Het doet dus precies dat wat ik zei dat het zou doen. De quote komt eerst en daarna de opgeslagen tekst. Of hebben jullie liever dat dat helemaal niet gebeurd en dat, als je iets quote, je opgeslagen bericht niet wordt toegevoegd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het doet dus precies dat wat ik zei dat het zou doen. De quote komt eerst en daarna de opgeslagen tekst. Of hebben jullie liever dat dat helemaal niet gebeurd en dat, als je iets quote, je opgeslagen bericht niet wordt toegevoegd?

    Dat lijkt me wel handiger, denk ik...

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel handiger, denk ik...

    Dan doe ik dat toch? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, veranderd. Ik heb trouwens ook een knopje toegevoegd waarmee je opgeslagen tekst kunt verwijderen (voor als er iets mis gaat tijdens het posten van het bericht en de opgeslagen tekst niet verwijderd wordt). Nu is het wachten op Rutger :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.