• Ik heb dit topic aangemaakt omdat een van ons Quizletters is overleden.


    11-11-2013 is Luna Aka MermaidWicht haar profiel staat al een tijdje op inactief overleden.
    Ze heeft het niet gehaald, haar ziekte Leukemie, heeft het van haar gewonnen.
    Het doet mij reuze pijn, omdat ik haar al niet vaak kon spreken.
    Wanneer ik dat wel deed, leek ze altijd weer op te fleuren, alsof er niets aan de hand was.
    Nu kreeg ik van haar beste vriendin, waarmee ze is opgegroeid, te horen dat ze er niet meer is.
    Ze heeft mij een afscheidsbrief geschreven, het moest eigenlijk geen afscheidsbrief zijn.
    Want ze ging er net als ik en vele van haar vrienden/familie vanuit dat ze weer beter zou worden.
    Helaas is haar FB account er nooit gekomen, want die dag stierf ze.
    Hier onder de brief die ze mij geschreven heeft.

    Lieve Shirly,,,
    We hebben elkaar lang niet meer gesproken. haha maar dat maakt niet uit.
    Na dat ik uit het ziekenhuis kunnen we weer via Facebook praten maar dan heb ik een eigen Account.
    Leuk he.
    Maar ik wil je zeggen echt bedankt voor je steun en alles,
    Je ben echt een goede schrijver.
    Dat zou iedereen moeten weten.
    Ik hoop dat je alles snel gaat bereiken misschien word je dan wel schrijver.
    Ik ken je niet echt heel goed maar ik kan wel weten dat je een goed mens bent van binnen en van buiten.
    Ik hou van je ook all ken ik je niet nou ik ken je wel maar niet echt zo van ECHT ECHT haha maar ja nu geef ik dit briefje aan Ana zodat ze dit aan jouw gaat geven.
    Veel liefs,,, Luna R. p.s misschien on
    moeten we elkaar een keer..


    Dit heb ik voor haar geschreven.
    En nu ik dit Topic maak zit ik weer te huilen.
    Haar beste vriendin, waar ik ook mee bevriend ben, zal dit bij haar kist neerleggen.
    Omdat ik niet bij haar afscheid kan wezen.

    Lieve Luna,
    Al ken ik je nog niet zo lang, het spijt me enorm dat ik er niet meer voor je kon zijn.
    Al die tijd had ik gehoopt dat het goed zo komen, dat je lichaam en geest samen zouden werken.
    Jij die stomme rot ziekte kon overwinnen, je was en bent voor mij nog steeds even sterk.
    Altijd je vrolijkheid, en altijd je leuke gezellige gesprekken.
    De korte tijd dat ik je heb leren kennen, aan je ben gaan hechten, en van je bent gaan houden, maakt het verlies alleen nog maar moeilijker.
    Weken/maanden die je in het ziekenhuis gelegen heb, dat je heb proberen aan te sterken.
    Het mocht allemaal niet baten, helaas was je al eerder nodig, en mocht je niet langer hier op aarde blijven.
    We zullen altijd aan je denken, en altijd van je blijven houden.
    We zullen je nooit vergeten, en ik zal de woorden van je inprenten.
    Ik weet dat je altijd bij ons bent, ook al is je lichaam er niet meer, je geest, en aanwezigheid zullen we altijd opmerken.
    Onze beschermengel, en boven op al onze stralende engel.
    Nooit liet jij merken dat je zo vermoeid was dat je even geen zin had of je niet meer kon, je zette door.
    Nu zullen wij voor jou verder gaan zetten, wij zullen je nooit vergeten.
    Bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, je vriendin mocht zijn, al was het maar voor zo'n korte tijd.
    Gelieve had ik je nog 80 jaar bij me gehad, maar god wilde dat niet.
    Ik keek er iedere keer naar uit om je weer even te mogen spreken, maar de laatste tijd begon ik steeds meer te twijfelen, te twijfelen of ik echt wel zo'n goede vriendin voor je was.
    ik kon je niet bellen/mailen of iets, en voelde mij soms best wel alleen, maar altijd wanneer ik je weer even gesproken had, beurde je mij weer helemaal op.
    Alsof de tijd er niet toe deed, alsof we gewoon een dag geleden nog met elkaar gesproken hadden.
    Maar nu kan ik nooit meer met je praten, je stem horen, je vrolijkheid voelen. Nu moet ik het zelf doen.
    Echt mega bedankt.
    Heel erg veel liefs, en rust zacht.
    Lieve kleine Luna.



    Ik heb besloten om het verhaal wat ik met Luna schreef toch af te maken.
    Al is het maar iets om haar toch nog een beetje bij mij te houden.
    Voor de mensen die Luna gekend hebben sorry het jullie zo te laten weten.
    Het spijt mij, maar ik moest dit even kwijt.
    Vond het belangrijk.

    Voor de mensen die Luna's Account wil bekijken:
    http://www.quizlet.nl/users/MermaidWicht/

    XxX

    Sonyara

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:00 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik heb alles even vluchtig doorgelezen en nou snap ik er echt geen bal meer van. Maar ja, dat zal wel aan mij liggen. In ieder geval denk ik dat je, zoals Nikki al zei, slachtoffer bent van een faker.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Troll schreef:
    Ik zie dat iedereen hier twijfelt of het wel waar is en hierdoor ga ik ook twijfelen. Daarmee wil ik niet wegnemen dat het gewoon hartstikke pijnlijk en verdrietig is als dit verhaal wel waar is, maar ik weet op het moment even niet wat ik moet geloven.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 19:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heftig zeg. Sterkte en gecondoleerd.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    thfkdlf schreef:
    Weet je, ik geloofde het, tot ik het vorige topic zag en daar had jij ook opgereageerd en heel toevallig heet ze Luna? Ja doei.


    Inderdaad


    ©1998

    Bedankt alle voor jullie reacties, uiteraard snap ik jullie allemaal.
    Sorry voor de spelfouten, ik kan niet goed schrijven, haat aan dislektie
    Vandaag heb ik naja eigen donderdag weinig gehuild, mijn neefje en nichtje hebben mij erg goed afgeleid half vermoord
    En nu ik dit allemaal terug lees doet het mij nog steeds pijn en voel ik mij schuldig dat ik plezier gemaakt heb.
    Ik zal nooit over zoiets liegen, en als ik inderdaad in de maling genomen wordt snap ik haar ouders en beste vriendin niet.
    Want haar ouders zouden daar niet om gaan liegen.
    Je wenst je kind of een kind niet dood, en al helemaal niet aan die klote ... ziekte...
    Ik ben heel erg boos op die ziekte, en ik duim nog steeds iedere dag dat die ziekte noooooooit meer zal bestaan.
    Alsnog alle mega bedankt, en vooral voor jullie steun en begrip, en zorgen..

    XxX
    Shirly


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Bedankt alle voor jullie reacties, uiteraard snap ik jullie allemaal.
    Sorry voor de spelfouten, ik kan niet goed schrijven, haat aan dislektie
    Vandaag heb ik naja eigen donderdag weinig gehuild, mijn neefje en nichtje hebben mij erg goed afgeleid half vermoord
    En nu ik dit allemaal terug lees doet het mij nog steeds pijn en voel ik mij schuldig dat ik plezier gemaakt heb.
    Ik zal nooit over zoiets liegen, en als ik inderdaad in de maling genomen wordt snap ik haar ouders en beste vriendin niet.
    Want haar ouders zouden daar niet om gaan liegen.
    Je wenst je kind of een kind niet dood, en al helemaal niet aan die klote ... ziekte...
    Ik ben heel erg boos op die ziekte, en ik duim nog steeds iedere dag dat die ziekte noooooooit meer zal bestaan.
    Alsnog alle mega bedankt, en vooral voor jullie steun en begrip, en zorgen..

    XxX
    Shirly


    Ik weet hoe je je voelt als je iemand verliest.
    Ik heb mijn oma twee jaar geleden verloren aan pancreas kanker en mijn nichtje aan een hart operatie. Allemaal in hetzelfde jaar.
    Mijn nichtje was 7 maanden. Heel de familie was er kapot van wanneer ze beide stierven.
    Ik heb mijn ouders gehaat voor een paar weken, omdat ze pas vijf dagen na het overlijden van mijn oma tegen mij hadden gezegd dat ze was overleden.
    Ik weet hoe je je voelt en het is niet leuk. xx


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Laat ik maar gewoon gecondoleerd zeggen. Ik hoop voor je dat je niet in de zeik bent genomen, want dat is echt een kutstreek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik snap best dat je je vreselijk rot voelt, Shirley, maar vind je het verhaal niet een tikkeltje verdacht? Zelf geloof ik er niet meer in, nadat ik de reacties uit dat topic gezien heb. Wat ik ook een beetje raar vind, is dat jij daarin dat zogezegde nichtje van die Luna vergeeft omdat ze had gelogen over de leukemie, maar Luna wel longkanker had. Waarom is ze nu dan overleden aan leukemie die ze niet heeft? Waarom loog dat nichtje überhaupt over die leukemie? Wat is daar het nut van? Ik bedoel maar, ik kan ook liegen dat ik astma heb, terwijl ik eigenlijk diabetes heb. Wat is daar zo 'leuk' aan als beide ziektes even erg zijn?
    Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het echt is en je geen slachtoffer bent van een faker. Dat je nu niet zit te huilen voor iemand die achter z'n computerschermpje zit te lachen om iets wat hij als een reuzeleuke grap ziet. Zelf vind ik het veel te verdacht en zou ik eens de historie van die MermaidWicht willen bekijken, maar voor het geval dat het allemaal echt is: gecondoleerd en in ieder geval veel sterkte met het verwerken van je verdriet, want dat blijf je hebben, of dit alles nou echt is of niet.
    - Moest mijn tekst heel raar klinken of vol fouten zitten: sorry, ik zit op mijn gsm en dan is het wel lastig om zo'n lange tekst te typen. -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 10:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sonyara schreef:
    Bedankt alle voor jullie reacties, uiteraard snap ik jullie allemaal.
    Sorry voor de spelfouten, ik kan niet goed schrijven, haat aan dislektie
    Vandaag heb ik naja eigen donderdag weinig gehuild, mijn neefje en nichtje hebben mij erg goed afgeleid half vermoord
    En nu ik dit allemaal terug lees doet het mij nog steeds pijn en voel ik mij schuldig dat ik plezier gemaakt heb.
    Ik zal nooit over zoiets liegen, en als ik inderdaad in de maling genomen wordt snap ik haar ouders en beste vriendin niet.
    Want haar ouders zouden daar niet om gaan liegen.
    Je wenst je kind of een kind niet dood, en al helemaal niet aan die klote ... ziekte...
    Ik ben heel erg boos op die ziekte, en ik duim nog steeds iedere dag dat die ziekte noooooooit meer zal bestaan.
    Alsnog alle mega bedankt, en vooral voor jullie steun en begrip, en zorgen..

    XxX
    Shirly


    Lijkt me een nare ziekte dislektie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Laat ik maar gewoon gecondoleerd zeggen. Ik hoop voor je dat je niet in de zeik bent genomen, want dat is echt een kutstreek.

    + Als je naar dat account gaat, staat er dat die persoon 16 uur geleden online was geweest...?
    Het gaat toch om MermaidWicht? Of begrijp ik het nou verkeerd?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 10:51 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    (...)
    + Als je naar dat account gaat, staat er dat die persoon 16 uur geleden online was geweest...?
    Het gaat toch om MermaidWicht? Of begrijp ik het nou verkeerd?


    Haar zus heeft hem weer op actief gezet.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Donaghy schreef:
    (...)
    + Als je naar dat account gaat, staat er dat die persoon 16 uur geleden online was geweest...?
    Het gaat toch om MermaidWicht? Of begrijp ik het nou verkeerd?

    Wacht eens even, je hebt gelijk. :o
    En het is inderdaad MermaidWicht. Okee, nu geloof ik er gewoon niks meer van, sorry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zozo, ik heb even de historie van die MermaidWicht bekeken. Nou geloof ik er echt niks meer van.
    Bij het lezen van dit topic begon ik al serieuze twijfels over de echtheid van het verhaal te krijgen, maar dit topic .. sorry, maar het is duidelijk dat het een faker is, vooral omdat dat haar enige topics zijn die ze heeft opgestart en er verder alleen een topic voor een zangwedstrijd in haar historie zit. Shirley, als het een troost voor je mag zijn: er is helemaal geen Luna doodgegaan aan leukemie of aan longkanker of aan wat dan ook. Ik betwijfel het of dat meisje überhaupt wel Luna heet.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Zozo, ik heb even de historie van die MermaidWicht bekeken. Nou geloof ik er echt niks meer van.
    Bij het lezen van dit topic begon ik al serieuze twijfels aan de echtheid van het verhaal te krijgen, maar dit topic .. sorry, maar het is duidelijk dat het een faker is, vooral omdat dat haar enige topics zijn die ze heeft opgestart en er verder alleen een topic voor een zangwedstrijd in haar historie zit. Shirley, als het een troost voor je mag zijn: er is helemaal geen Luna doodgegaan aan leukemie of aan longkanker of aan wat dan ook. Ik betwijfel het of dat meisje überhaupt wel Luna heet.


    Ik hoop dat ze niet dood is...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Facts schreef:
    Zozo, ik heb even de historie van die MermaidWicht bekeken. Nou geloof ik er echt niks meer van.
    Bij het lezen van dit topic begon ik al serieuze twijfels aan de echtheid van het verhaal te krijgen, maar dit topic .. sorry, maar het is duidelijk dat het een faker is, vooral omdat dat haar enige topics zijn die ze heeft opgestart en er verder alleen een topic voor een zangwedstrijd in haar historie zit. Shirley, als het een troost voor je mag zijn: er is helemaal geen Luna doodgegaan aan leukemie of aan longkanker of aan wat dan ook. Ik betwijfel het of dat meisje überhaupt wel Luna heet.


    comfort in c h a o s