• Ik heb dit topic aangemaakt omdat een van ons Quizletters is overleden.


    11-11-2013 is Luna Aka MermaidWicht haar profiel staat al een tijdje op inactief overleden.
    Ze heeft het niet gehaald, haar ziekte Leukemie, heeft het van haar gewonnen.
    Het doet mij reuze pijn, omdat ik haar al niet vaak kon spreken.
    Wanneer ik dat wel deed, leek ze altijd weer op te fleuren, alsof er niets aan de hand was.
    Nu kreeg ik van haar beste vriendin, waarmee ze is opgegroeid, te horen dat ze er niet meer is.
    Ze heeft mij een afscheidsbrief geschreven, het moest eigenlijk geen afscheidsbrief zijn.
    Want ze ging er net als ik en vele van haar vrienden/familie vanuit dat ze weer beter zou worden.
    Helaas is haar FB account er nooit gekomen, want die dag stierf ze.
    Hier onder de brief die ze mij geschreven heeft.

    Lieve Shirly,,,
    We hebben elkaar lang niet meer gesproken. haha maar dat maakt niet uit.
    Na dat ik uit het ziekenhuis kunnen we weer via Facebook praten maar dan heb ik een eigen Account.
    Leuk he.
    Maar ik wil je zeggen echt bedankt voor je steun en alles,
    Je ben echt een goede schrijver.
    Dat zou iedereen moeten weten.
    Ik hoop dat je alles snel gaat bereiken misschien word je dan wel schrijver.
    Ik ken je niet echt heel goed maar ik kan wel weten dat je een goed mens bent van binnen en van buiten.
    Ik hou van je ook all ken ik je niet nou ik ken je wel maar niet echt zo van ECHT ECHT haha maar ja nu geef ik dit briefje aan Ana zodat ze dit aan jouw gaat geven.
    Veel liefs,,, Luna R. p.s misschien on
    moeten we elkaar een keer..


    Dit heb ik voor haar geschreven.
    En nu ik dit Topic maak zit ik weer te huilen.
    Haar beste vriendin, waar ik ook mee bevriend ben, zal dit bij haar kist neerleggen.
    Omdat ik niet bij haar afscheid kan wezen.

    Lieve Luna,
    Al ken ik je nog niet zo lang, het spijt me enorm dat ik er niet meer voor je kon zijn.
    Al die tijd had ik gehoopt dat het goed zo komen, dat je lichaam en geest samen zouden werken.
    Jij die stomme rot ziekte kon overwinnen, je was en bent voor mij nog steeds even sterk.
    Altijd je vrolijkheid, en altijd je leuke gezellige gesprekken.
    De korte tijd dat ik je heb leren kennen, aan je ben gaan hechten, en van je bent gaan houden, maakt het verlies alleen nog maar moeilijker.
    Weken/maanden die je in het ziekenhuis gelegen heb, dat je heb proberen aan te sterken.
    Het mocht allemaal niet baten, helaas was je al eerder nodig, en mocht je niet langer hier op aarde blijven.
    We zullen altijd aan je denken, en altijd van je blijven houden.
    We zullen je nooit vergeten, en ik zal de woorden van je inprenten.
    Ik weet dat je altijd bij ons bent, ook al is je lichaam er niet meer, je geest, en aanwezigheid zullen we altijd opmerken.
    Onze beschermengel, en boven op al onze stralende engel.
    Nooit liet jij merken dat je zo vermoeid was dat je even geen zin had of je niet meer kon, je zette door.
    Nu zullen wij voor jou verder gaan zetten, wij zullen je nooit vergeten.
    Bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, je vriendin mocht zijn, al was het maar voor zo'n korte tijd.
    Gelieve had ik je nog 80 jaar bij me gehad, maar god wilde dat niet.
    Ik keek er iedere keer naar uit om je weer even te mogen spreken, maar de laatste tijd begon ik steeds meer te twijfelen, te twijfelen of ik echt wel zo'n goede vriendin voor je was.
    ik kon je niet bellen/mailen of iets, en voelde mij soms best wel alleen, maar altijd wanneer ik je weer even gesproken had, beurde je mij weer helemaal op.
    Alsof de tijd er niet toe deed, alsof we gewoon een dag geleden nog met elkaar gesproken hadden.
    Maar nu kan ik nooit meer met je praten, je stem horen, je vrolijkheid voelen. Nu moet ik het zelf doen.
    Echt mega bedankt.
    Heel erg veel liefs, en rust zacht.
    Lieve kleine Luna.



    Ik heb besloten om het verhaal wat ik met Luna schreef toch af te maken.
    Al is het maar iets om haar toch nog een beetje bij mij te houden.
    Voor de mensen die Luna gekend hebben sorry het jullie zo te laten weten.
    Het spijt mij, maar ik moest dit even kwijt.
    Vond het belangrijk.

    Voor de mensen die Luna's Account wil bekijken:
    http://www.quizlet.nl/users/MermaidWicht/

    XxX

    Sonyara

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:00 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Bedankt alle voor jullie reacties, uiteraard snap ik jullie allemaal.
    Sorry voor de spelfouten, ik kan niet goed schrijven, haat aan dislektie
    Vandaag heb ik naja eigen donderdag weinig gehuild, mijn neefje en nichtje hebben mij erg goed afgeleid half vermoord
    En nu ik dit allemaal terug lees doet het mij nog steeds pijn en voel ik mij schuldig dat ik plezier gemaakt heb.
    Ik zal nooit over zoiets liegen, en als ik inderdaad in de maling genomen wordt snap ik haar ouders en beste vriendin niet.
    Want haar ouders zouden daar niet om gaan liegen.
    Je wenst je kind of een kind niet dood, en al helemaal niet aan die klote ... ziekte...
    Ik ben heel erg boos op die ziekte, en ik duim nog steeds iedere dag dat die ziekte noooooooit meer zal bestaan.
    Alsnog alle mega bedankt, en vooral voor jullie steun en begrip, en zorgen..

    XxX
    Shirly


    Dyslectie? Meid, de enige fout die ik nu kan vinden is dislektie en 'naja' waarvan ik eigenlijk ook niet weet welke woord het moet voorstellen. Iemand met dyslectie maakt andere fouten.

    Ik vertrouw deze verhaal ook voor geen meter. Door de redeneringen van andere quizletters, ik heb blijkbaar een mei en juni onder een steen gelegen.


    @ Sonyara hoe heb je met haar ouders gesproken?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    KlausDamon schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ze niet dood is...

    Neen, ze is niet dood, want ze heeft nooit bestaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 12:31 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    KlausDamon schreef:
    (...)

    Maar ze heeft ook een verhaal ect.

    Hoezo? Het ging er net om dat het hele verhaal niet bestaat, omdat ze het verzonnen heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 12:30 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    KlausDamon schreef:
    (...)

    O sorry, maar kinderen krijgen geen longkanker wat in zo topic was gezet. En als ze het al had en aan een zangwedstrijd wou mee doen...

    ... Uhm, volgens mij kan iedereen longkanker krijgen. :'D
    Ik zeg toch net dat er hoogstwaarschijnlijk helemaal niks klopt van dat verhaal? Die Luna had longkanker noch leukemie en is er al helemaal niet aan gestorven.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 12:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hee Shirly,

    Je dode vriendinnetje Mermaidwicht was 16 uur geleden nog online. :')

    /fail of epic proportions


    ars moriendi

    Serious....
    *leaves topic*


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Oke ik wou gaan zeggen dat het best erg is dat mensen zo reageren en dat het een vreselijke ziekte is. maar als je inderdaad ziet dat ze 16 uur geleden online is geweest vind ik dit heel erg laf. Er zijn mensen bij wie het echt gebeurd, en straks maakt iemand een topic aan omdat een vriendin/broer/zus/nicht/neef/ whatever wel overlijd en dan word deze niet gelooft omdat er mensen zijn die faken dat is laag, heel erg laag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap ook niet waarom iemand dit zou faken, ik hoop dat diegene nu inziet dat het niet grappig of leuk is en zich enorm schuldig voelt. Hopelijk snapt diegene hoe erg dit is...


    Your make-up is terrible

    Ik vind het vooral heel erg sneu dat je op deze manier om aandacht schreeuwt. Je zegt wel zo mooi in mijn gastenboek "ja je hebt gelijk, kanker is een verschrikkelijke ziekte", maar het is duidelijk dat je geen idee hebt. Want jij spot er mee, en dat is heel ernstig.

    Zoals hierboven al wordt gezegd, straks overlijdt er echt een keer een Quizletter of een familielid, en dan is iedereen meteen achterdochtig. En weet je? Dat komt allemaal door types zoals jij. Bah, beter ga je gewoon weg hier ofzo.


    ars moriendi

    Dit moest vreselijk voor je zijn, maar heel veel sterkte, ook met de andere quizletters die haar gekend hebben.


    Vampire + Servant = Servamp

    Na alles gelezen te hebben ben ik overgegaan naar een frons en iets later toen ik die andere topics las woede. Ik raad je aan om verlopig geen contact met me te zoeken.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 13:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb eigenlijk geen woorden hiervoor. Het enige wat ik nu echt ben is woedend. Jij... Serieus. Dat je met zoiets spot. In het begin had ik echt medelijden met 'Luna'. Aangezien ik zelf weet hoe vreselijk zo een gevecht is. Maar na al die reacties hier ben ik echt kwaad geworden. Het liefst zet ik hier allemaal dingen neer maar ik zal mij rustig houden en het hier niet neer zetten.
    Owja en over die longkanker. Iedereen kan gewoon kanker krijgen. Het is niet dat alleen kinderen alleen maar leukemie kunnen krijgen omdat dat het meeste voorkomt. Elk soort kanker kan voorkomen bij elke leeftijd. Bij kinderen komt vaker Leukemie voor. En bij ouderen bijv, longkanker.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Robbery schreef:
    Ik vind het vooral heel erg sneu dat je op deze manier om aandacht schreeuwt. Je zegt wel zo mooi in mijn gastenboek "ja je hebt gelijk, kanker is een verschrikkelijke ziekte", maar het is duidelijk dat je geen idee hebt. Want jij spot er mee, en dat is heel ernstig.

    Zoals hierboven al wordt gezegd, straks overlijdt er echt een keer een Quizletter of een familielid, en dan is iedereen meteen achterdochtig. En weet je? Dat komt allemaal door types zoals jij. Bah, beter ga je gewoon weg hier ofzo.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~