• Ik heb dit topic aangemaakt omdat een van ons Quizletters is overleden.


    11-11-2013 is Luna Aka MermaidWicht haar profiel staat al een tijdje op inactief overleden.
    Ze heeft het niet gehaald, haar ziekte Leukemie, heeft het van haar gewonnen.
    Het doet mij reuze pijn, omdat ik haar al niet vaak kon spreken.
    Wanneer ik dat wel deed, leek ze altijd weer op te fleuren, alsof er niets aan de hand was.
    Nu kreeg ik van haar beste vriendin, waarmee ze is opgegroeid, te horen dat ze er niet meer is.
    Ze heeft mij een afscheidsbrief geschreven, het moest eigenlijk geen afscheidsbrief zijn.
    Want ze ging er net als ik en vele van haar vrienden/familie vanuit dat ze weer beter zou worden.
    Helaas is haar FB account er nooit gekomen, want die dag stierf ze.
    Hier onder de brief die ze mij geschreven heeft.

    Lieve Shirly,,,
    We hebben elkaar lang niet meer gesproken. haha maar dat maakt niet uit.
    Na dat ik uit het ziekenhuis kunnen we weer via Facebook praten maar dan heb ik een eigen Account.
    Leuk he.
    Maar ik wil je zeggen echt bedankt voor je steun en alles,
    Je ben echt een goede schrijver.
    Dat zou iedereen moeten weten.
    Ik hoop dat je alles snel gaat bereiken misschien word je dan wel schrijver.
    Ik ken je niet echt heel goed maar ik kan wel weten dat je een goed mens bent van binnen en van buiten.
    Ik hou van je ook all ken ik je niet nou ik ken je wel maar niet echt zo van ECHT ECHT haha maar ja nu geef ik dit briefje aan Ana zodat ze dit aan jouw gaat geven.
    Veel liefs,,, Luna R. p.s misschien on
    moeten we elkaar een keer..


    Dit heb ik voor haar geschreven.
    En nu ik dit Topic maak zit ik weer te huilen.
    Haar beste vriendin, waar ik ook mee bevriend ben, zal dit bij haar kist neerleggen.
    Omdat ik niet bij haar afscheid kan wezen.

    Lieve Luna,
    Al ken ik je nog niet zo lang, het spijt me enorm dat ik er niet meer voor je kon zijn.
    Al die tijd had ik gehoopt dat het goed zo komen, dat je lichaam en geest samen zouden werken.
    Jij die stomme rot ziekte kon overwinnen, je was en bent voor mij nog steeds even sterk.
    Altijd je vrolijkheid, en altijd je leuke gezellige gesprekken.
    De korte tijd dat ik je heb leren kennen, aan je ben gaan hechten, en van je bent gaan houden, maakt het verlies alleen nog maar moeilijker.
    Weken/maanden die je in het ziekenhuis gelegen heb, dat je heb proberen aan te sterken.
    Het mocht allemaal niet baten, helaas was je al eerder nodig, en mocht je niet langer hier op aarde blijven.
    We zullen altijd aan je denken, en altijd van je blijven houden.
    We zullen je nooit vergeten, en ik zal de woorden van je inprenten.
    Ik weet dat je altijd bij ons bent, ook al is je lichaam er niet meer, je geest, en aanwezigheid zullen we altijd opmerken.
    Onze beschermengel, en boven op al onze stralende engel.
    Nooit liet jij merken dat je zo vermoeid was dat je even geen zin had of je niet meer kon, je zette door.
    Nu zullen wij voor jou verder gaan zetten, wij zullen je nooit vergeten.
    Bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, je vriendin mocht zijn, al was het maar voor zo'n korte tijd.
    Gelieve had ik je nog 80 jaar bij me gehad, maar god wilde dat niet.
    Ik keek er iedere keer naar uit om je weer even te mogen spreken, maar de laatste tijd begon ik steeds meer te twijfelen, te twijfelen of ik echt wel zo'n goede vriendin voor je was.
    ik kon je niet bellen/mailen of iets, en voelde mij soms best wel alleen, maar altijd wanneer ik je weer even gesproken had, beurde je mij weer helemaal op.
    Alsof de tijd er niet toe deed, alsof we gewoon een dag geleden nog met elkaar gesproken hadden.
    Maar nu kan ik nooit meer met je praten, je stem horen, je vrolijkheid voelen. Nu moet ik het zelf doen.
    Echt mega bedankt.
    Heel erg veel liefs, en rust zacht.
    Lieve kleine Luna.



    Ik heb besloten om het verhaal wat ik met Luna schreef toch af te maken.
    Al is het maar iets om haar toch nog een beetje bij mij te houden.
    Voor de mensen die Luna gekend hebben sorry het jullie zo te laten weten.
    Het spijt mij, maar ik moest dit even kwijt.
    Vond het belangrijk.

    Voor de mensen die Luna's Account wil bekijken:
    http://www.quizlet.nl/users/MermaidWicht/

    XxX

    Sonyara

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:00 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik heb alle reacties doorgelezen, en het is echt rot voor degene en voor een ander (ik ga er verder niet mee bemoeien, maar dit moest er gewoon uit)
    Als iedereen denkt dat dit verhaal niet waar is, mogen julllie het gewoon zo geloven, maar het is toch ook niet leuk om te horen, als iemand bij jou ongekomen is (om even wat bot over te komen, sorry daarvoor) zeggen of het nep is of niet.

    Daarbij kan ik degene die deze topic heeft gemaakt ook echt begrijpen dat hij of zij gewoon even niet meer weet wat hij of zij moet doen.

    Dit is gewoon een vorm van gemis, en dat wil hij of zij gewoon kwijt.

    (daarbij laat ik het hierbij en ik ben nu echt niet partijdig, maar ik wilde het gewoon kwijt, voor de rest laat ik me er gewoon buiten.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Bah. Nou hoop ik dat "Luna" dit topic ziet en ziet dat wij weten dat ze - als het geen hij is - en faker is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan het niet zijn dat er een familielid op haar account was geweest?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    Kan het niet zijn dat er een familielid op haar account was geweest?

    Daar dacht ik dus ook aan, maar goed, who knows.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte de komende tijd (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Disparato schreef:
    Kan het niet zijn dat er een familielid op haar account was geweest?


    jah, maar ik denk dat het er meer om gaat dat 'luna' zelf heeft toegegeven dat ze geen leukemie heeft maar er nu wel ineens aan overleden is, dat loopt een beetje langs elkaar heen


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik heb alles zo'n beetje doorgelezen en ik vind het erg bijzonder. Daarom laat ik mijn mening hier maar even buiten. Ik geloof Sonyara echter wel, ongeacht of Luna nou echt bestaan heeft of niet. Misschien was het een bijzonder wrede grap en was Sonyara hier een van de slachtoffers van.
    Als het een grap was, dan is dat gewoon triest.


    Tijd voor koffie.

    Vind het knap dat die Luna nog online kon komen terwijl ze overleden hoort te zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vorarephilia schreef:
    Vind het knap dat die Luna nog online kon komen terwijl ze overleden hoort te zijn.

    Inderdaad, ze was een uur geleden nog online.

    Als het een familielid zal zijn die op Luna's account online is gekomen, moet die ook zeggen dat ze daadwerkelijk is overleden.
    Of je pakt de ballen en zeg dat je alles gelogen hebt.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Misschien is ze een geest en spookt ze op Q.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Dus je was bevriend met haar via Quizlet of wat? Ik geloof niet dat iemand, een 24-jarige bovendien, zo naief kan zijn. Maar goed, voor het geval dit vage verhaal toch echt blijkt te zijn: gecondoleerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Even voor de duidelijkheid.

    Ik heb Ana de beste vriendin, ook wel soort van zus van Luna gevraagd of zij kan kijken om Luna haar account online kan krijgen. Zodat we haar zo kunnen herdenken, ze zou wanneer ze tijd heeft, haar profiel iets wat veranderen. Als dat allemaal lukt.
    Luna is overleden, en dat is wat mij verteld is. Daar blijf ik ook bij, ik was op dat moment met DamonLove op Skype en zij heeft alles meegekregen. Zij heeft mij zelfs in huilen zien uitbarsten, terwijl ik altijd mijn tranen wegstop en eigenlijk alles opkrop, dus ook bijna niks uit.
    Heb ik mij toch -laten gaan op skype- en dit topic aangemaakt, omdat ik vond dat jullie recht hadden op te weten van Luna haar overleiden.
    Mocht dit een -grap- wezen ben ik beet genomen, en zal ik die genen ook niet snel vergeven.
    Ik weet hoe erg K is, en heb daar zelf al heel wat mensen aan zien sterven, waaronder mijn opa voelen sterven - zijn laatste adem gevoeld in mijn nek-.
    Dus ik weet dat je met die ziekte niet MAG/KAN spotten, dat die Ziekte gewoon haast niet te overwinnen is.
    Ik heb jullie verteld wat mij verteld is, en heb eigenlijk nooit aan de andere verhalen meer gedacht, omdat ik verder leef, en niet terug kijk.
    Misschien erg stom, maar zo ben ik, en ja een 24 jarige kan zich misschien ooit vergissen, of ergens intuinen.
    Niet iedereen heeft het IQ van HAVO+, om het maar even zo te zeggen.
    Voor de gene die hier meer van weten, dus bijvo haar ook echt in levende lijven gezien hebben weet hoe Luna is.
    Ik heb haar enkel alleen via FB gesproken, niet heel erg vaak maar dat was ook wel logisch omdat ik - ervan uit ging- dacht/denk dat ze het wel zelf is, en heb vaak ook met video gedaan.
    Dus voor de gene die mij niet geloven, sorry daarvoor, maar ik blijf bij mijn verhaal.
    Zodoende dus dat Luna haar account weer ACTIEF is.
    Omdat ik vond dat ze toch ergens een plekje verdiende om herdacht te worden!!

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Even voor de duidelijkheid.

    Ik heb Ana de beste vriendin, ook wel soort van zus van Luna gevraagd of zij kan kijken om Luna haar account online kan krijgen. Zodat we haar zo kunnen herdenken, ze zou wanneer ze tijd heeft, haar profiel iets wat veranderen. Als dat allemaal lukt.
    Luna is overleden, en dat is wat mij verteld is. Daar blijf ik ook bij, ik was op dat moment met DamonLove op Skype en zij heeft alles meegekregen. Zij heeft mij zelfs in huilen zien uitbarsten, terwijl ik altijd mijn tranen wegstop en eigenlijk alles opkrop, dus ook bijna niks uit.
    Heb ik mij toch -laten gaan op skype- en dit topic aangemaakt, omdat ik vond dat jullie recht hadden op te weten van Luna haar overleiden.
    Mocht dit een -grap- wezen ben ik beet genomen, en zal ik die genen ook niet snel vergeven.
    Ik weet hoe erg K is, en heb daar zelf al heel wat mensen aan zien sterven, waaronder mijn opa voelen sterven - zijn laatste adem gevoeld in mijn nek-.
    Dus ik weet dat je met die ziekte niet MAG/KAN spotten, dat die Ziekte gewoon haast niet te overwinnen is.
    Ik heb jullie verteld wat mij verteld is, en heb eigenlijk nooit aan de andere verhalen meer gedacht, omdat ik verder leef, en niet terug kijk.
    Misschien erg stom, maar zo ben ik, en ja een 24 jarige kan zich misschien ooit vergissen, of ergens intuinen.
    Niet iedereen heeft het IQ van HAVO+, om het maar even zo te zeggen.
    Voor de gene die hier meer van weten, dus bijvo haar ook echt in levende lijven gezien hebben weet hoe Luna is.
    Ik heb haar enkel alleen via FB gesproken, niet heel erg vaak maar dat was ook wel logisch omdat ik - ervan uit ging- dacht/denk dat ze het wel zelf is, en heb vaak ook met video gedaan.
    Dus voor de gene die mij niet geloven, sorry daarvoor, maar ik blijf bij mijn verhaal.
    Zodoende dus dat Luna haar account weer ACTIEF is.
    Omdat ik vond dat ze toch ergens een plekje verdiende om herdacht te worden!!

    XxX


    RESPECHT


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ze had toch geen FB?
    Anyways, mocht het waar zijn, gecondoleerd. Alleen een vraagje: waarom schrijf je K, in plaats van kanker?


    There is nothing more badass than being yourself