• Ik heb dit topic aangemaakt omdat een van ons Quizletters is overleden.


    11-11-2013 is Luna Aka MermaidWicht haar profiel staat al een tijdje op inactief overleden.
    Ze heeft het niet gehaald, haar ziekte Leukemie, heeft het van haar gewonnen.
    Het doet mij reuze pijn, omdat ik haar al niet vaak kon spreken.
    Wanneer ik dat wel deed, leek ze altijd weer op te fleuren, alsof er niets aan de hand was.
    Nu kreeg ik van haar beste vriendin, waarmee ze is opgegroeid, te horen dat ze er niet meer is.
    Ze heeft mij een afscheidsbrief geschreven, het moest eigenlijk geen afscheidsbrief zijn.
    Want ze ging er net als ik en vele van haar vrienden/familie vanuit dat ze weer beter zou worden.
    Helaas is haar FB account er nooit gekomen, want die dag stierf ze.
    Hier onder de brief die ze mij geschreven heeft.

    Lieve Shirly,,,
    We hebben elkaar lang niet meer gesproken. haha maar dat maakt niet uit.
    Na dat ik uit het ziekenhuis kunnen we weer via Facebook praten maar dan heb ik een eigen Account.
    Leuk he.
    Maar ik wil je zeggen echt bedankt voor je steun en alles,
    Je ben echt een goede schrijver.
    Dat zou iedereen moeten weten.
    Ik hoop dat je alles snel gaat bereiken misschien word je dan wel schrijver.
    Ik ken je niet echt heel goed maar ik kan wel weten dat je een goed mens bent van binnen en van buiten.
    Ik hou van je ook all ken ik je niet nou ik ken je wel maar niet echt zo van ECHT ECHT haha maar ja nu geef ik dit briefje aan Ana zodat ze dit aan jouw gaat geven.
    Veel liefs,,, Luna R. p.s misschien on
    moeten we elkaar een keer..


    Dit heb ik voor haar geschreven.
    En nu ik dit Topic maak zit ik weer te huilen.
    Haar beste vriendin, waar ik ook mee bevriend ben, zal dit bij haar kist neerleggen.
    Omdat ik niet bij haar afscheid kan wezen.

    Lieve Luna,
    Al ken ik je nog niet zo lang, het spijt me enorm dat ik er niet meer voor je kon zijn.
    Al die tijd had ik gehoopt dat het goed zo komen, dat je lichaam en geest samen zouden werken.
    Jij die stomme rot ziekte kon overwinnen, je was en bent voor mij nog steeds even sterk.
    Altijd je vrolijkheid, en altijd je leuke gezellige gesprekken.
    De korte tijd dat ik je heb leren kennen, aan je ben gaan hechten, en van je bent gaan houden, maakt het verlies alleen nog maar moeilijker.
    Weken/maanden die je in het ziekenhuis gelegen heb, dat je heb proberen aan te sterken.
    Het mocht allemaal niet baten, helaas was je al eerder nodig, en mocht je niet langer hier op aarde blijven.
    We zullen altijd aan je denken, en altijd van je blijven houden.
    We zullen je nooit vergeten, en ik zal de woorden van je inprenten.
    Ik weet dat je altijd bij ons bent, ook al is je lichaam er niet meer, je geest, en aanwezigheid zullen we altijd opmerken.
    Onze beschermengel, en boven op al onze stralende engel.
    Nooit liet jij merken dat je zo vermoeid was dat je even geen zin had of je niet meer kon, je zette door.
    Nu zullen wij voor jou verder gaan zetten, wij zullen je nooit vergeten.
    Bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, je vriendin mocht zijn, al was het maar voor zo'n korte tijd.
    Gelieve had ik je nog 80 jaar bij me gehad, maar god wilde dat niet.
    Ik keek er iedere keer naar uit om je weer even te mogen spreken, maar de laatste tijd begon ik steeds meer te twijfelen, te twijfelen of ik echt wel zo'n goede vriendin voor je was.
    ik kon je niet bellen/mailen of iets, en voelde mij soms best wel alleen, maar altijd wanneer ik je weer even gesproken had, beurde je mij weer helemaal op.
    Alsof de tijd er niet toe deed, alsof we gewoon een dag geleden nog met elkaar gesproken hadden.
    Maar nu kan ik nooit meer met je praten, je stem horen, je vrolijkheid voelen. Nu moet ik het zelf doen.
    Echt mega bedankt.
    Heel erg veel liefs, en rust zacht.
    Lieve kleine Luna.



    Ik heb besloten om het verhaal wat ik met Luna schreef toch af te maken.
    Al is het maar iets om haar toch nog een beetje bij mij te houden.
    Voor de mensen die Luna gekend hebben sorry het jullie zo te laten weten.
    Het spijt mij, maar ik moest dit even kwijt.
    Vond het belangrijk.

    Voor de mensen die Luna's Account wil bekijken:
    http://www.quizlet.nl/users/MermaidWicht/

    XxX

    Sonyara

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:00 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Newt schreef:
    Ik ben bereid het te geloven zodra je dit uitlegt:
    1) Hoe kan ze sterven aan Leukemie als er eerder werd gezegd dat ze geen Leukemie had, maar longkanker?
    2) Hoe kan je met haar praten via Facebook als ze geen Facebook aanmaakt?
    3) Hoe heb je het dan van haar ouders gehoord? Want via de telefoon kan ik ook zeggen dat ik de moeder ben van bijvoorbeeld Facts, maar dat hoeft niet zo te zijn.


    Weet je, ik vind dat iedereen zo 'streng' is. Misschien heeft ze in haar post vele keren 'Skype' en 'Facebook' getypt dat ze daardoor in de war kwam ofzo, is mij ook vaak overkomen. En nu niet denkejn dat ik haar verdedig ofzo, want ik verdedig helemaal niemand. Ik geloof beide partijen niet, om het zo te zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 23:39 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    Het spijt me dit te horen en ik wens jou en iedereen die haar goed kende sterkte toe.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Newt schreef:
    Ik ben bereid het te geloven zodra je dit uitlegt:
    1) Hoe kan ze sterven aan Leukemie als er eerder werd gezegd dat ze geen Leukemie had, maar longkanker?
    2) Hoe kan je met haar praten via Facebook als ze geen Facebook aanmaakt?
    3) Hoe heb je het dan van haar ouders gehoord? Want via de telefoon kan ik ook zeggen dat ik de moeder ben van bijvoorbeeld Facts, maar dat hoeft niet zo te zijn.

    This.
    En hallo, moeder. :'D Zie je, zo gemakkelijk is faken.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 0:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    KlausDamon schreef:
    (...)


    Shirly opende dit topic omdat ze gehoord had dat Luna dood was gegaan. Ze had dit als aandenken, zij kan er niks aan doen... Iedereen weet dat Kanker niet leuk is...


    En waarom type je die ziekte met een hoofdletter? Sorry hoor, maar die ziekte is geen god of zo. We vinden er vast ooit wel een goed medicijn op. Net als bij de pest vroeger, dat wordt nu eenvoudig opgelost met antibiotica. Wie weet dat we over een jaar of honderd wel een medicijn hebben. Misschien klink ik nu bot, maar ik vind het gewoon dom als mensen ziektes met hoofdletters typen.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    En waarom type je die ziekte met een hoofdletter? Sorry hoor, maar die ziekte is geen god of zo. We vinden er vast ooit wel een goed medicijn op. Net als bij de pest vroeger, dat wordt nu eenvoudig opgelost met antibiotica. Wie weet dat we over een jaar of honderd wel een medicijn hebben. Misschien klink ik nu bot, maar ik vind het gewoon dom als mensen ziektes met hoofdletters typen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Troll schreef:
    (...)

    En waarom type je die ziekte met een hoofdletter? Sorry hoor, maar die ziekte is geen god of zo. We vinden er vast ooit wel een goed medicijn op. Net als bij de pest vroeger, dat wordt nu eenvoudig opgelost met antibiotica. Wie weet dat we over een jaar of honderd wel een medicijn hebben. Misschien klink ik nu bot, maar ik vind het gewoon dom als mensen ziektes met hoofdletters typen.


    Ik geloof geen eens in god en iedereen kan daar weleens een fout in maken.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Heel veel sterkte gewenst.


    Bad decisions make good stories.

    Op het punt na dat ik dit hele verhaal een beetje "apart" vind. Heb ik een vraag:

    Je zegt dit topic geopend te hebben om ons in te lichten of het overleiden van Luna. Vanwaar dat die brieven? Dat lijkt me iets persoonlijks en stel dat ze wel echt is overleden lijkt me toch dat je dit niet op het internet zit, dit maakt het juist extra ongeloofwaardig naar mijn mening.


    ©1998

    Is het iemand opgevallen dat in al die topics, de persoon die het schreef iedere zin op een nieuwe regel begint? Inclusief spellingfouten, wat zou wijzen op die dyslexie waar over gesproken werd. Dit lijkt me dan ook allemaal hetzelfde persoon.
    Ik weet verder ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik krijg hier zeker zo mijn twijfels bij.

    Maar als het waar is wens ik je natuurlijk heel veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:13 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Is het iemand opgevallen dat in al die topics, de persoon die het schreef iedere zin op een nieuwe regel begint? Inclusief spellingfouten, wat zou wijzen op die dyslexie waar over gesproken werd. Dit lijkt me dan ook allemaal hetzelfde persoon.
    Ik weet verder ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik krijg hier zeker zo mijn twijfels bij.

    Maar als het waar is wens ik je natuurlijk heel veel sterkte.


    die Luna is gister ook nog online geweest...

    Ik dacht eerst "Oh god wat vreselijk, heel veel sterkte" en toen nam ik een kijkje op dat profiel en het wordt allemaal steeds ongeloofwaardiger enz enz


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh wat stom, lees net dat het waarschijnlijk niet echt is :O
    Waarom zou je over zoiets liegen, dat is toch niet goed...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dit valt gewoon niet meer te geloven.. Zelfs al zou je het willen, ik geloof dat iedereen wel in kan zien dat dit zo gefaked is als iets.
    Vind het erg vervelend voor je dat je zo voorgelogen bent, hopelijk krijg je dat zelf ook uiteindelijk door.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is erg als iemand overlijd aan kanker, ik heb het zelf meegemaakt bij mijn oma, die had botkanker, en leukemie is ook zo erg.

    Maar als iemand dat fake't spoort niet en is ziek in zijn hoofd als iemand dat fake't! Maar das mijn mening.

    Sterkte Shir!


    Blijf lachen

    Het ergste van al is dat mensen op Quizlet die wél kanker hebben/zwanger zijn/iets anders hebben dat vaak gefaket wordt nu hoogstwaarschijnlijk met grote achterdocht behandeld zullen worden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Het ergste van al is dat mensen op Quizlet die wél kanker hebben/zwanger zijn/iets anders hebben dat vaak gefaket wordt nu hoogstwaarschijnlijk met grote achterdocht behandeld zullen worden.


    Inderdaad, enkel vind ik een zwangerschap faken tegenover vreemden niet zo'n probleem. Het is leuk als het waar is en anders tja, beetje triest maar moeten ze zelf weten. (Als ik nodig moet plassen in de stad verzin ik altijd dat ik zwanger ben en geen losgeld heb, ze laten me altijd door. :'D)
    Ik vind inderdaad met ziekten spotten te erg voor woorden, het is niet leuk om zoiets te hebben, spot er dan ook niet mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3