• And suddenly...



    Birdo is een personage uit de computerspellen rond Super Mario. Zij is een dinosaurusachtig wezen dat lijkt op Yoshi. In sommige spellen is Birdo de vijand van Mario, terwijl zij vooral als vriendelijk bekendstaat.
    Danku wikipedia

    + Wat ik na mijn usernameverandering las:

    Het is onzeker of Birdo een man of een vrouw is. Volgens de handleiding van Super Mario Bros. 2 is Birdo een man die graag een vrouw wil zijn. Later wordt ze als vrouw vermeld. In Mario Strikers Charged voor de Wii wordt Birdo opnieuw een man genoemd, terwijl Popple in Mario & Luigi: Superstar Saga Birdo omschrijft als een “dame”. in Mario Slam Basketball maakt Birdo een mannelijk geluid. Het gerucht gaat dan ook dat Birdo rond de jaarwisseling van 1997 zichzelf heeft laten ombouwen. Yoshi wil hier echter niets van weten.


    What do you guys think?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I like it!
    Birdo is awesome


    26 - 02 - '16

    Haha zo leuk ^^

    Me gusta!
    En dat maakt niks uit, zolang hij/zij maar gelukkig is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, lol. I liked Bronze more, maar Birdo is ook leuk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een transseksueel Mario personage? Dat is best wel gaaf. :'D
    Al ben ik wel teleurgesteld in Yoshi. Bij Mario Kart Wii was je altijd mijn favoriet, Yoshi, maar dit is geen manier om met vrienden om te gaan. Je hoort haar te steunen. (cat)

    Anyway, ik vind het een leuke username. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die's leuk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ow god Birdo:'D Ik weet nog dat ik een tijd bang voor haar was en hellemaal kwaad was dat Yoshi toen bij een spelletje bij haar bleef :') Voor mijn gevoel is het net een soort miss Piggy. Gewoon een raar wijf met een verschrikkelijke mannenstem :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 18:15 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    likey likey =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio