• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vanmiddag ben ik uitgemaakt voor man
    Sinds wanneer lopen mannen op hakken en hebben ze een paardenstaart?
    Het was echt tegen mij, er was verder niemand


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yes, I wrote a lot, me is happy.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hehehehe. Dit is leuk :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begin me nu toch wel af te vragen waar iedereen is..

    Titan schreef:
    (...)
    Door jou moest ik toch maar weer een foto van je opzoeken (is trouwens heel erg moeilijk, omdat je foto's van jezelf verwijderd), maar zover ik kan ben jij niet dik hoor :'D Ik zie geen onderkin, geen bolle vet wangen, niks wat erop zou wijzen dat je dik bent.

    OT: God SHA1-hash, how do you hash?

    Hehe, ik tref voorzorgsmaatregelen. Niet iedereen hoeft mijn foto('s) te zien. :Y)
    Nee, ik ben niet dik, maar ook zeker niet slank. Ik heb erg stevige benen, wat sommige mensen dus opvatten als dik. Mja. Gewoon er een beetje tussenin.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom beland ik altijd bij Disney stuff als ik druk ben..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kak! Voetbal gaat niet door..


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Captain Hook, seriously? BE A MAN! No Emma. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt gaan slapen nu, anders ben ik morgen echt niet te genieten
    Want weinig slaap +tijd van de maand+ werken +kou= geen goede combinatie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weer twee afleveringen gekeken van Once Upon A Time. :Y) Yaaaaay. Straks nog Brisingr uitlezen en dan is mijn dag compleet. Het was alleen wel een heeeeele lange dag, met maar vier uurtjes slaap in totaal. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WAT. Wat was dat nou weer voor kinderfilm? Ik ben zwaar getraumatiseerd. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onze stagiair voor Nederlands is echt een nachtmerrie. D:
    Niet alleen slikt hij zijn woorden in en schrijft-ie verschrikkelijk lelijk, hij lijkt gewoon heel slecht in Nederlands te zijn. Maar waarom geeft hij ons dan in 's hemelsnaam Nederlands? --'


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Buh, ik heb er een hekel aan om alleen achter te blijven.


    Your make-up is terrible

    Jij bent op daten uit, ik niet.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Waarom doen we dit spel? o.O Dit vraagt gewoon om awkwardness.