• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zoveel pijn door jullie. Hou een keer op met het pijn doen van mij. Elke dag voel ik die pijn door jullie.

    Ik denk niet dat dit zo'n goed idee is, maar helaas heb ik er vrij weinig over te zeggen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je zei tot zo, maar toen je terug kwam zei je geen woord meer tegen me.
    Ik denk dat ik maar weer gewoon beste vriendjes word met mijn series, dat is makkelijker.


    Your make-up is terrible

    Soms heb ik echt zin om te schrijven en dan maak ik zo 10 pagina's vol, en andere dagen is het echt shit.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    damn ik mis je zo erg .. D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    En dan gaat mijn aflevering ook haperen... Thanks for letting me know. D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    En dan gaat mijn aflevering ook haperen... Thanks for letting me know. D:

    Aaawh!



    OT: Gaat lekker zo. Met wat geluk heb ik mijn werk morgen af en ben ik weer heel wat rijken :'D Heb ik meteen de kosten van mijn nieuwe telefoon terug!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aah, het schiet maar niet op. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voel me zo misselijk.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vriendje to-be.. Dit is ronduit het meest vreemde gesprek ooit..
    "Wanneer krijgen we iets?"
    "Na de bios in ieder geval, denk ik? Misschien daarvoor?"

    Wat alcohol en sigaretten, misschien komt er dan nog wat nuttigs uit mijn vingers.


    Your make-up is terrible

    En toen toch maar weer eten besteld. Whoeps.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent echt geen bedreiging haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil mezelf gewoon opkrullen en de rest van mijn leven slapen.


    Your make-up is terrible

    I feel like crying. But I refuse to let more years fall, cuz those bitches really don't deserve my tears. But yet that's all I feel like doing. I wish you can just erase the pain and memory forever.


    -