• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES

    Rollentopic
    JE KAN NOG MEEDOEN!
    Praattopic

    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    MT!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT Ik kan vanavond niet meer reageren want moet leren :(

    Misschien als het beter gaat dan verwacht kan ik nog wel komen ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn topics


    Everything is illuminated by the light of our past.

    - MT. Hoe beginnen we?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:56 ]

    • Mt. •


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    - MT -

    Joseph Eastwood
    De deur van mijn café ging met een piepend geluid open en ik stapte naar binnen. Binnen was het lekker warm, in tegenstelling tot buiten. Ik zette alle stoelen op de grond, en haalde de barkrukken van de bar en zette een kopje koffie voor mezelf. Ik pakte een bierviltje en schreef daar met hanenpoten op dat de scharnieren van de deur gesmeerd moesten worden. Het bierviltje prikte ik aan het prikbord. Leunend tegen het aanrecht nam ik een slok van mijn koffie en keek ik mijn café eens rond. Ik vond het altijd leuk als het helemaal vol zat hier, maar het was ook wel eens kalmerend als er gewoon helemaal niemand was. Dan hoorde je al het lawaai van buiten, de pratende mensen, voorbij scheurende auto’s en allerlei sirenes nauwelijks. Een soort van oase van rust, midden in de stad. Het café was echt een beetje een droom die was uitgekomen. Ik wou altijd al eigen baas zijn en door dit café had ik ook nog eens een heleboel leuke mensen ontmoet en bijzondere verhalen gehoord.

    Thomas Eastwood
    Ik bekeek mezelf nog een laatste keer in de spiegel voordat ik de deur uitging en deed mijn haar wat beter in model. Ik wou er altijd wel goed uitzien. Op zich zou ik het geen ramp vinden als ik er een keer niet leuk uit zou zien, maar ik deed wel mijn best om het te verkomen, je wist tenslotte maar nooit wie je tegen zou komen. Het zonnetje scheen buiten, maar het was nog wel fris. Ik stak mijn handen in de zakken van mijn jas en liep richting een klein koffietentje. Ze hadden er de lekkerste koffie en het was nog dichtbij ook. Ik verkoos dat tentje altijd boven het café van mijn broer. Ik vond het maar niets dat hij dat café was begonnen. Hij liet daarmee eigenlijk het bedrijf van onze vader in de steek en ik vond dat hij het niet kon maken. Onze ouders waren er ook niet al te blij mee, maar ze hadden het weten te accepteren. Alleen Josh leek er dolgelukkig mee te zijn, toegegeven, ik wist het daardoor ook wat meer te accepteren. Het was tenslotte wel mijn broer.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [mon topicaz]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nymilia ‘Nym’ McLean.

    Vermoeid open ik mijn ogen terwijl het gezang van Ed Sheeran door mijn kamer klinkt. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, waarna ik met veel moeite opsta. In plaats van de wekker uit te drukken loop ik al zingend naar de badkamer, waar ik me snel omkleed. Sinds kort heb ik dit appartementje. Als ik me heb aangekleed loop ik huppelend terug naar de woonkamer. Eigenlijk is mijn appartement een grote zooi. Mijn bed staat in de woonkamer, en mijn badkamer grenst er meteen aan. Klein en knus. De slaapkamer is mijn schilderkamer geworden. Ik grijns en maak een ontbijtje klaar voor mezelf. Ik zet de grote mok koffie op de vensterbank en ga in een kleermakerszit zitten. Het antieke witte bord plaats ik voor me en genietend neem ik een hap van mijn tosti. Ik staar naar het gebouw tegenover me. Normaal zou ik meteen een kamer inkijken maar aangezien het rolgordijn dicht zit zie ik niks. Ik neem een slok van mijn koffie en pak een boek erbij om te lezen.

    - Iemand voor Nymilia? -

    Rosealie anna wayden

    "yeah baby, vanavond gaan we los" riep mijn best vriendin hard door de telefoon. Ik kreunde niet alweer, ik.vond het geen probleem hoor een avondje los te gaan en lekker te drinken alleen gisteravond hadden we nog tot laat met wat oudere jongens staan dansen die ons maar al te graag mee zouden nemen naar hun slaapkamer of appartement, hoe je het ook maar wou noemen. Maar als je haar nu zo plannen.hoorde maken zouden we vanavond echt met zijn allen in bed belanden. Niet dat het een probleem was alleen zouden sophie en ik vanavond mama verassen met een diner. dat moest dan maar wachten tot morgen want we zouden eerst samen gaan dineren en indrinken dan gaan we los, om de bewoording van mijn lieve vriendin te gebruiken.

    [Anna kan wel naar haar toe komen!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    [Anna kan wel naar haar toe komen!]


    - Is goed :3

    Nathan Fields
    Ik draaide me om naar de wekker en zag dat het vroeger was dan dat ik had verwacht. Ik gaapte even overdreven, ik had echt niks om me over zorgen te maken behalve me seksuele geaardheid maar dat vergat ik graag. Ik stond op om me aan te kleden en tipte me haar aan met wat gel om zo vervolgens de deur uit te gaan en op de drukke straat te belandde. En dat zelfs op z'n vroege ochtend. Mijn jas had ik goed om me zelf heen geslagen en liep vervolgens naar het dichtstbijzijnde café. Eten maken zat er bij mij niet in. Ik opende de deuren en er kwam een piepend geluid vrij waarbij ik even mijn hoofd schudde en naar binnen liep. ''Goedemorgen,'' zei ik in de open ruimte hopend dat er iemand zou antwoorden.

    Vincent ''Vinny'' Demir
    Ik opende mijn ogen langzaam en besefte dat het weer ochtend was. Ik walgde ervan, ik bleef nog een half uur liggen en besloot toen pas op te staan. Met moeite. Mijn apartement was leeg en koud, en ik had koppijn van gisteravond. De deadline van mijn ontwerp was al over twee dagen en ik had er totaal geen zin in. Ik sloeg een warme deken om me heen en hield mijn hoofd onder de kraan om wakker te worden maar het zorgde ervoor dat mijn haar er vreselijk uit kwam te zien. Na er een handdoek om heen geslagen te hebben opende ik de koelkast om te zien of ik wat kon eten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Joseph Eastwood
    Ik dronk mijn kopje koffie leeg en begon al wat voorbereidingen te treffen voordat er gasten kwamen. Zo stak ik kaarsjes aan die op de tafeltjes stonden en haalde ik een doekje over de tafels en de bar. De deur maakte weer het piepende geluid en er kwam een jongen binnen gelopen. "Goedemorgen," zei hij. "Goedemorgen," zei ik. Ik sloeg het doekje over mijn schouder en liep terug naar de bar. "Kan ik iets voor je inschenken?" Ik pakte mijn lege kopje, waar net nog koffie in had gezeten en maakte hem schoon, vervolgens droog ik hem af en zette ik hem weer netjes terug.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Nathan Fields
    ''Goedemorgen,'' zei een jongen die naar de bar toeliep waar ik zojuist was gaan zitten. Hij sloeg het doekje over zijn schouder en ik keek hem daarna even kort aan. ''Kan ik iets voor je inschenken?'' Vroeg hij terwijl hij een kopje droog maakte. ''Doe maar een cappucino,'' zei ik en graaide in mijn zak voor wat geld. Het was fijn om te leven met het idee dat je geld genoeg had, je had altijd wel één zorg minder. ''Hier,'' zei ik en legde een briefje van tien. Hij had die fooi waarschijnlijk niet eens nodig, meestal zat het hier zo vol als wat.


    Everything is illuminated by the light of our past.