• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES

    Rollentopic
    JE KAN NOG MEEDOEN!
    Praattopic

    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joseph Eastwood
    Terwijl het gesprek over Gossip Girl, maakte ik voor Albert een koffie, voor Anna een cappuccino en voor Drew een Whiskey. Één voor één zette ik het voor ze op de bar. "Ik zou eigenlijk niet weten door wie ze betaald zou moeten worden," bracht ik in het gesprek, "alleen door advertenties op haar blog, maar ik vraag me af of ze daar wel genoeg mee verdient om er blij mee te zijn." Ik schonk voor mezelf een glas water in en nam een slok. "Maar misschien wordt ze ook wel betaald door iemand die graag ons leven overhoop wilt halen. Een soort van vijand van ons allemaal. Maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk." Ik lachte even en keek de groep rond.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Anna Olivia Valentine

    'G-G-Gossip Girl.' stottert de jongen die er ook bij staat. Eh… Hoe heet hij ook alweer…? A - A… Al, dan maar. Ik heb hem wel eens over straat zien lopen en Nym kent hem, dus zo weet ik zijn naam. Een beetje. 'O.' zucht ik. 'Gossip Girl.'
    'Sta jij er ook in?' vraagt Al. Ik knik. 'Maar ik stalk Nym echt niet!' verdedig ik mezelf. Ik speel met het plukje haar dat aan de onderkant van mijn vlecht omhoog piekt. 'Het is zo lullig… Stomme roddels.'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:53 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Albert 'Al Matthew

    'Ik zou eigenlijk niet weten door wie ze betaald zou worden.' Brengt Joseph in het gesprek. Nu ik erover nadenk weet ik dat ook niet. Ik bedoel; ik word gewoon betaald als ik een paar goede roddels naar haar toe stuur, en ik probeer dan wel te zorgen dat die roddels redelijk waar zijn. 'Alleen door advertenties op haar blog, masr ik vraag me af of dat genoeg is om blij mee te zijn.' Zegt Joseph. Ik haal mijn schouders op. 'Wie zegt dat die Gossip girl niets anders doet dan mensen te stalken. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand in dit cafe.' Zeg ik. Ach, wat maakt het toch uit. 'Maar misschien wordt ze ook betaald door iemand die onze levens overhoop wilt halen.' Zegt Joseph weer. Ik lach even. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat zou doen. 'Maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlik.' Zegt Joseph. Ik knik. Erg onwaarschijnlijk. 'Maar ik stalk Nym echt niet!' Zegt Anna snel. 'Het is zo lullig... Stomme roddels.' Zegt ze. Ik knik. 'Denk je dat veel mensen haar blog lezen?' Vraag ik. Ik hoop echt van niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Patholoog schreef:
    Rose Black
    'Is er wat?' vroeg Nathan. Oeps, hij had het gemerkt. Moest ik het hem laten zien? Zou het overkomen alsof ik wilde dat het waar was? Nee. Ik wilde het juist niet. Met alle respect, Nathan was een hele aardige jongen, maar ik zag absoluut niets in hem. Goed, ik zou het hem laten zien. Ik haalde mijn mobiel weer tevoorschijn en haalde de pagina naar voren. Voorzichtig, maar zeker, schoof ik de mobiel naar hem toe. 'Dat is er,' antwoordde ik en keek naar de bar. Er zaten al mensen aan de alcohol. Die stonden zeker ook in de blog.


    Nathan Fields
    ''Dat is er,'' zei ze en ze wendde haar gezicht van mij af. Ik keek naar haar mobiel die ze dichter naar me had toegeschoven en las het bericht aandachtig tot ik mijn naam zag staan en kreunde geïrriteerd. Dit meende ze niet, ik zou nooit op Rose vallen. Niet omdat ze niet mooi was, of niet lief maar omdat ze een meisje was. Ik schudde even mijn hoofd en keek haar aan. ''Excuseer me,'' zei ik en liep naar de bar toe. Iedereen was al aan de alcohol en dit was een mooi moment om alles weg te drinken. ''Mag ik een biertje?'' Riep ik tegen dezelfde jongen als daarnet en gooide wat geld op de bar, ik keek naar Rose en gebaarde dat ik er zo aan kwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eleanor Helen Hastings

    Nadat ik me stil heb gehouden en gewoon naar het gesprek geluisterd heb, word ik compleet genegeerd. Mijn gsm ligt te dobberen in de gootsteen, Vincent heeft een ander, ik mis de workshops op de universiteiten en nog voor de middag heb ik een glas drank met een onmogelijk hoog alcoholpercentage naar binnen gespeeld. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen. Mijn kaken voelen onaangenaam plakkerig aan, mijn ogen staan hoogstwaarschijnlijk rood en gezwollen. Een belletje gaat. Aangezien dat wilt zeggen dat er iemand binnengekomen is, draai ik me om, om te zien wie exact het is. Vervolgens wens ik dat ik dat niet gedaan had. De reden daarvoor is simpelweg het feit dat Vincent degene is die in de deuropening staat. Iets in mijn moet lachen omdat hij mijn laarzen bijheeft. Toch draai ik me weer om en drink mijn glas leeg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anna Olivia Valentine

    'Denk je dat veel mensen haar blog lezen?' vraagt Al. Ik hoop van niet. Zometeen wil ik een vriendschap met iemand beginnen, denken ze dat ik hem of haar ga stalken, net zoals dat ze zeggen dat ik Nym stalk. Uit mijn ooghoeken kijk ik naar Nym. Zij denkt toch niet dat ik haar stalk? Dat zou onze hele vriendschap verpesten. 'Ik kijk even.' meld ik en alweer haal ik mijn telefoon van de stand-by. 10334 keer bekeken.
    NEEEEEE!!!!!!!! Ik begin heel hard te gillen en ik laat het scherm zien. Dit kan niet! Echt niet! Dit is zó vreselijk!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 8:11 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rose Black
    Hij stond op en liep naar de bar. Ik hoorde hem nog een biertje bestellen. Met een zucht wilde ik de pagina wegduwen toen ik zag dat Vinny er erger aan toe was. Ik besloot hem een smsje te sturen. "Hee, you ok?"

    (ok, kort, maar ik zit op mijn mob op school..)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 9:31 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vincent ''Vinny'' Demir
    Mijn ogen richtten zich op de bar en ik spotte Eleanor. Ik zuchtte even diep, ik had haar schoenen tenslotte mee. Ik wreef met beide handen losjes door mijn haren. Net op het moment dat ik een stap richting haar toe wou zetten, trilde mijn mobiel. Ik opende het berichtje van Rose en rolde met mijn ogen. Hee, you ok? Stond er en ik staarde onbewust. Sure, ik vertel je later.. Typte ik waarbij ik me weer op Eleanor richtte. De schoenen hield ik in mijn ene hand vast en met de ander pakte ik haar arm. ''Waar ben je mee bezig?'' Vroeg ik en probeerde de mensen om ons heen weg te denken, ik wist dat Eleanor niet van bekvechten in het openbaar hield maar kon me niet inhouden. ''Zit je nu al aan de drank?'' Vroeg ik daarna verbaasd en keek fronsend naar het glas alcohol voor haar neus - iets wat ik niet van haar had verwacht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rose Black
    "Sure, ik vertel je later.." kreeg ik terug van hem. Ach. Ik dronk een slokje van mijn water. De tijd ging langzaam voorbij en ik dronk de rest van mijn glas leeg. Ik had mezelf altijd aangeleerd zelf de glazen terug te brengen naar de bar. Ik had wel eens van een vriendin gehoord dat het vervelend was als mensen hun glazen lieten staan. Langzaam stond ik op en liep naar de -nu drukbezette- bar. Met stijl zette ik het glas op de bar en gebaarde aan Nathan dat het tijd was om naar de studio te gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eleanor Helen Hastings

          'Waar ben je mee bezig?' Brandons stem is spottend en meer dan verwonderd. 'Ik probeer me in te beelden hoe jij je voelde, toen je die scheve schaats reed, Brandon.' Tranen branden alweer achter mijn ogen, maar ik slik ze weg en haal mijn neus op. 'Geef het dan toch toe, meneer de modeontwerper, dat ik blijkbaar niet goed genoeg meer ben.

    [De rest komt.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28