• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES

    Rollentopic
    JE KAN NOG MEEDOEN!
    Praattopic

    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Drew Matthew Grant

    Ik sta op en kijk Brandon aan. 'Ik ga naar het café van Joseph. Ga je mee?' Vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. 'Nee, ik blijf hier denk ik. Ik heb niet echt veel zin in drukte.' Zegt hij. Ik grijns. 'Het zou jou ook niet zijn als je wel van drukte hield. Ik zou dan kijken of je niet gecloont bent.' Zeg ik, en ik trek mijn jas aan. Fluitend stap ik in mijn auto. Meestal is het wel gezellig bij Joseph, en er hangen waarschijnlijk ook wel een heleboel mooie meiden rond. Ik stap in mijn auto en rij naar Josephs café. Ik loop naar binnen en zie dat er al redelijk wat mensen zijn. Ik kijk rond en loop dan naar Nym en Anna. 'Hey. Weten jullie of er nog iets te beleven is vanavond in de stad?' Vraag ik terwijl ik op een van de stoelen ga zitten.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:01 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het café is van Joseph, niet van Nathan, fyi. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [O haha, ga het aanpassen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ohn srry heb nu nog maar gzn dat er een speeltopic aangemaakt is reageer mrgn als dat goed is?)


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (Ohn srry heb nu nog maar gzn dat er een speeltopic aangemaakt is reageer mrgn als dat goed is?)


    [Is goed hoor!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ik heb ook maar even een praattopic aangemaakt!]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:21 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."



    Goodmorning Upper East Siders!
    Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite

    Het is nog vroeg. De dauw hangt nog boven Central Park, maar de roddelmachine draait alweer op volle toeren en ik ben er om hem een handje te helpen. Fasten your seatbelts, the Gossip Express is taking off!

    Thomas lijkt op het eerste gezicht misschien wel een trouwe Labrador, maar trouw is ie zeker niet. Hij is niet eens trouw aan zijn familie. Hij is gespot in een koffietent wat niet eens leek op het café van zijn broer Joseph. Valt de familie Eastwood uit elkaar? Of ziet Thomas het café van Joseph gewoon als beneden zijn stand? Hoe dan ook, ik sta aan jouw kant Thomas. We wonen niet voor niets aan de Upper East Side, we kunnen ons alleen vertonen in chique tenten om onze reputatie hoog te houden.

    Och jee, heb ik nou al een concurrent? Anna is met een camera om haar nek op straat gespot. Om precies te zijn voor de deur van Nymilia. Zit ze een beetje krap bij kas en heeft ze een bijbaantje als paparazzi? Darling, als je dan toch paparazzi bent, zou ik een foto maken van een celeb. Ik ben bang dat je voor een foto van Nymilia niet genoeg zult vangen.
    Of misschien is ze gewoon zo geobsedeerd door haar vriendin dat ze haar nu gewoon stalkt? In dat geval zou ik het iets minder opvallend doen Anna, neem maar een voorbeeld aan mij.

    Arme Dave, met de nadruk op ‘arm’. Hij is nu al naar het zoveelste sollicitatiegesprek geweest. Wilt niemand hem nou hebben? Ik kan het me amper voorstellen. Zo’n slimme knaap kun je toch niet afwijzen? Het lijkt erop dat Dave het nog maar even moet doen met zijn baantje in het café van onze goede vriend Joseph.

    Volgens mij zie ik vonken over vliegen tussen Rose en Nathan. Is er een nieuw koppel in spe? Het zag er in ieder geval wel erg gezellig uit in het café. Wat zal hun naam toch eens worden? Rothan, Nathose of misschien toch Rosan? Hopelijk krijgen we nog een beetje tijd om er over na te denken, voordat het echt iets wordt tussen die twee. Ik weet één ding in ieder geval zeker, ik zal ze flink in de gaten houden de komende tijd.

    And I saved the best for last.
    Vinny, Vinny, Vinny toch. Heb je zo’n leuke vriendin, zoek je toch nog ‘afleiding’ bij een ander. Zonde. Ik zal natuurlijk niet oordelen over de situatie (sarcasme natuurlijk), maar ik ben toch wel erg benieuwd wat hier achter schuilt. Is er trouble in paradise voor Vinealor? I hope not.

    I’ll keep you posted!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:40 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:



    Goodmorning Upper East Siders!
    Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite

    Het is nog vroeg. De dauw hangt nog boven Central Park, maar de roddelmachine draait alweer op volle toeren en ik ben er om hem een handje te helpen. Fasten your seatbelts, the Gossip Express is taking off!

    Thomas lijkt op het eerste gezicht misschien wel een trouwe Labrador, maar trouw is ie zeker niet. Hij is niet eens trouw aan zijn familie. Hij is gespot in een koffietent wat niet eens leek op het café van zijn broer Joseph. Valt de familie Eastwood uit elkaar? Of ziet Thomas het café van Joseph gewoon als beneden zijn stand? Hoe dan ook, ik sta aan jouw kant Thomas. We wonen niet voor niets aan de Upper East Side, we kunnen ons alleen vertonen in chique tenten om onze reputatie hoog te houden.

    Och jee, heb ik nou al een concurrent? Anna is met een camera om haar nek op straat gespot. Om precies te zijn voor de deur van Nymilia. Zit ze een beetje krap bij kas en heeft ze een bijbaantje als paparazzi? Darling, als je dan toch paparazzi bent, zou ik een foto maken van een celeb. Ik ben bang dat je voor een foto van Nymilia niet genoeg zult vangen.
    Of misschien is ze gewoon zo geobsedeerd door haar vriendin dat ze haar nu gewoon stalkt? In dat geval zou ik het iets minder opvallend doen Anna, neem maar een voorbeeld aan mij.

    Arme Dave, met de nadruk op ‘arm’. Hij is nu al naar het zoveelste sollicitatiegesprek geweest. Wilt niemand hem nou hebben? Ik kan het me amper voorstellen. Zo’n slimme knaap kun je toch niet afwijzen? Het lijkt erop dat Dave het nog maar even moet doen met zijn baantje in het café van onze goede vriend Joseph.

    Volgens mij zie ik vonken over vliegen tussen Rose en Nathan. Is er een nieuw koppel in spe? Het zag er in ieder geval wel erg gezellig uit in het café. Wat zal hun naam toch eens worden? Rothan, Nathose of misschien toch Rosan? Hopelijk krijgen we nog een beetje tijd om er over na te denken, voordat het echt iets wordt tussen die twee. Ik weet één ding in ieder geval zeker, ik zal ze flink in de gaten houden de komende tijd.

    And I saved the best for last.
    Vinny, Vinny, Vinny toch. Heb je zo’n leuke vriendin, zoek je toch nog ‘afleiding’ bij een ander. Zonde. Ik zal natuurlijk niet oordelen over de situatie (sarcasme natuurlijk), maar ik ben toch wel erg benieuwd wat hier achter schuilt. Is er trouble in paradise voor Vinealor? I hope not.

    I’ll keep you posted!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl


    False…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Anna Olivia Valentne

    De deur van het café wordt opengedaan en automatisch draai ik mijn hoofd om te zien wie het is. Drew Grant was degene die het knusse cafétje binnenstapte. Waarschijnlijk had hij Nym en mij al gezien, want hij liep op ons af. Ik knikte even verlegen naar me, waarna ik mijn hoofd wegdraai. 'Hey.' begroette hij ons duidelijk. 'Weten jullie of er iets te doen is vanavond in de stad?' Ik schudde verlegen mijn hoofd als teken dat ik het echt niet wist.
    'Nee.' zei ik, iets zelfverzekerder. 'Moet jij niet naar Brandon?'

    Ashton 'Ash' Nicolas Sky

    Met een enorme klap gooide ik de deur achter me dicht. 'Ashton!' krijste mijn moeder. Ik zuchtte. 'Jaja…' mompel ik, waarna ik op mijn fiets spring en een rondje door mijn straat rijd.
    'Mammie!' roept een zesjarig meisje, dat weg wordt getrokken bij een ijscoman. 'Ik wil een ijsje!' De moeder mompelt iets en trekt het huilende meisje mee. Hm, ijsjes! Ik cross de stoep op en kijk de ijscoman aan. 'Één bolletje chocola alsjeblieft.' lach ik , waarna de ijscoman een bolletje ijs schept en het op een hoorntje kwakt. 'Bedankt.' lach ik en ik fiets weg.
    'Hé! Je moet nog betalen!' roept de ijscoman me na, maar ik fiets rustig verder. 'Ik bel de politie!'
    'Je doet maar!' roep ik nog en daarna lik ik van mijn ijsje.

    [iemand voor Ash?]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:09 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Eleanor Helen Hastings

    Het duurt een tijdje vooraleer de deur opengedaan wordt. Vincent ziet er verschrikkelijk uit. Een walm van alcohol en ander vuile troep sluipt langs hem heen de gang in. 'El,' mompelt hij, vrolijk. Het klinkt echter alsof hij een enorme kater heeft. 'Hoi, lieverd, je ziet er geweldig uit,' zeg ik, heel wat vrolijker dan hij zonet deed. Mijn hand belandt al plagend in zijn haar en ik glimlach mijn tanden voorzichtig bloot. Met een hoog en vreemd stemmetje vraagt Vince me hoe het gaat. Met een zachte stem, aangezien ik echt denk dat hij wat veel gedronken heeft, zeg ik dat alles prima gaat. Met een ruw trekje maak ik de veters in mijn laarzen los, zo ben ik toch weer een stuk kleiner dan Vince. 'Hoe gaat het met jou, Vinny?' Even glimlach ik en dan leg ik mijn handen op zijn schouders, om vervolgens mijn lippen op de zijne te duwen. Bij wijze van deftige begroeting, weet je wel. 'Heb je koffie? Een ontbijt? Hoe gaat het met de deadline?' Ik draai me om en loop de keuken on, druk op een aantal knopjes van een superchiq koffiezetapparaat en schuif te kopjes onder de plek waar de koffie uit de machine stroomt. Dan trek ik de koelkast open, vind een ei en boter, met wat moeite een pan en maak een omelet. Al multitaskend zet ik twee borden en bestek op de tafel die ik eerst met een handdoek heb schoongeveegd. Uiteindelijk staat er een deftig ontbijt op tafel. Mijn gsm trilt. Ik druk op 'OPENEN' en heb een sms'je van een vriendin. Een bijlage flikkert op het scherm. Ik druk op de bijlage. Woorden dansen voor mijn ogen, tot ik Vincents naam zie staan. Mijn ogen worden groot, en dan vullen ze zich met tranen. Ik weet niet wat te zeggen, voel mijn gezicht gloeien en in één veeg ligt heel het ontbijt op de grond. Met mijn voeten slecht in kniekousen gehuld, ren ik zijn appartement uit. Eenmaal ik de lift uitstap en de hall binnenkom, barst ik in tranen uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vincent ''Vinny'' Demir
    ''Hoi lieverd, je ziet er geweldig uit,'' zei ze extreem vrolijk en ik fronsde even. Haar handen namen iets later plaats en woelde door mijn haren en voorzichtig glimlachte ze haar tanden bloot waardoor een zwak grijnsje op mijn gezicht sierde. Na mijn hoge stem had ze geantwoord dat het prima ging, zoals altijd dus. ''Hoe gaat het met jou, Vinny?'' Ze glimlachte nu weer en legde haar handen op mijn schouders en drukte haar lippen op die van mij. Ik glimlachte dit keer verrast en hield haar om haar middel vast. ''Heb je koffie? Een ontbijt? Hoe gaat het met de deadline?'' Een vuur van vragen richtte ze af en ik woelde even kort door mijn haren en nam plaats aan het tafeltje die bij de keuken stond. ''Ik ga nooit meer die deadline redden, ik ben het helemaal zat,'' zei ik en kreunde lichtjes. Eleanor plaatste vervolgens twee borden op het tafeltje en ik bekeek haar kritisch. Ze was er ondanks alles altijd voor me en ik glimlachte zwakjes naar haar. Ik hoor haar gsm trillen en frons even verbaasd. Haar gezicht veranderde in neutraal en ze veegde het onbijt al snel voor me langs op de grond. Ik schoof de stoel hard naar achter en keek haar verbaasd na. Wat had zij nou? Ik liep naar de deur en hoorde de lift dicht gaan en rende er heen om de liftdeuren tegen te houden - tot ik zag dat ze allang dicht waren. Ik kreunde even geïrriteerd en drukte ongeduldig op het knopje, die iets sneller dan verwacht kwam. ''El, wat is er?'' Vroeg ik en zuchtte geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:24 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alana Emy Lendron

    Ik word waker door het geluid van mijn gsm. Waarom moest dat ding ook elke ochtend zo vroeg afgaan. Ik wist ook wel dat ik hem zelf zo vroeg zet maar dat moest van mijn moeder. Zij komt elke dag kijken of ik al wakker ben ze is gewoon overbezorgd hatelijk. Ik sta dan maar op en loop naar de badkamer. Als ik eenmaal klaar ben wandel ik terug naar mijn kamer om mijn gsm te nemen en wat kleren. Dit was weer zo'n typische dag waar alles waarschijnlijk weer hetzelfde zal zijn. Eerst aankleden dan even mijn mails bekijken dan iets doen met vriendinnen, eten en dan gaan slapen. Saai dus. Oh ja en mama komt nog voor de zoveelste keer.


    Do what you love, love what you do

    Joseph Eastwood
    Er waren al hele hordes klanten binnen gekomen en inmiddels was ook al een gedeelte van mijn personeel gearriveerd, waardoor ik het wat rustiger aan kon doen. Ik zat rustig aan een tafeltje koffie te drinken en op mijn laptop allerlei zaken te regelen, als de inkopen en de administratie, toen mijn mobiel begon te trillen. Ik had een berichtje van een goede vriend van hem, het was een nogal vaag bericht, maar er stond een link bij, die leidde naar één of andere site. Het leek een soort blog. Ik fronste mijn wenkbrauwen even. In eerste instantie snapte ik niet helemaal waarom dit me werd doorgestuurd, maar na de site met mijn ogen gescand te hebben, zag ik in mijn naam in dik gedrukte letters staan. Er stond een heel stuk in over mijn broer die gespot zou zijn in een andere tent en dat hij daarom zijn familie niet trouw zou zijn. Ik zuchtte en nam een slok van mijn drinken. Ik las vluchtig de andere stukjes door en legde toen weer mijn mobiel aan de kant. Dat was wel de grootste onzin die ik ooit had gehoord.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Eleanor Helen Hastings

    Vincent heeft me ingehaald. 'El, wat is er?' Ik draai me om. Mijn ogen spuwen vuur, terwijl de tranen opwellen en over mijn wangen rollen. 'Wat er ís? Wat er ís? Durf je dat werkelijk nog vragen? Wat een boertig lef, echt waar,' schreeuw ik. 'Ik hield van je. Oprecht. Ik heb je zó vaak geholpen. Met die stomme modelcarriere van je. Alleen domme, lui mensen komen daarin terecht, omdat ze niets anders willen bereiken. Ze willen hun lui gat niet eens opheffen om hun school af te maken. Maar ik hielp je, omdat ik gevallen was voor je charme en je ogen en die vrijheid in je spreken. Jij zorgde voor de ontspanning die ik zo hard nodig had. Ik dacht dat ik je kon helpen om op het juiste spoor te blijven.' Het huilen is nu niet meer te stoppen en ik schreeuw en huil en snik tegelijkertijd. Het ziet er vast superbelachelijk uit. 'Doe niet alsof je het niet weet, Vincent.' Ik klik de bijlage aan op het scherm van mijn gsm die nog steeds tussen mijn handen geklemd zit. 'Zoek je toch nog afleiding bij een ander.' Ik kijk hem giftig aan. 'Ben ik niet goed genoeg? Had ze een dikkere kont of een gebleekte glimlach? Of was zij wel bereid,' gil ik. Maar ik zwijg, draai me om en ren, nog steeds op kousen, de straat over. Wanneer ik aan het cafeetje toekom, duw ik de deur open. Ik ga aan de bar zitten en begin nogmaals te snikken en te stotteren. 'Geef me maar wat legaal is op dit uur,' mompel ik tegen de barman.

    [Voel je niet aangesproken als je mode ofzo studeert, ik bedoel het zeker zo niet. Eleanor wel, maar ik niet. En de barman is Joseph.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nymilia ‘Nym’ McLean. - de bar.

    Een beetje verveelt speel ik met mijn mobiel als plotseling Anna binnenkomt. Ik begroet haar waarna ze bij me aanschuift. Al snel komt Drew er ook bij zitten. Ik glimlach vrolijk en nip wat van mijn muntthee. ‘Hey. Weten jullie of er iets te doen is vanavond in de stad?' Vraagt hij. ‘Vast wel, ik bedoel dit is the Upper East Side,’ antwoord ik als Anna haar schouders ophaalt. 'Nee. Moet jij niet naar Brandon?' Vraagt ze aan hem. ‘Koffie? Ik betaal.’ Ik sta op voordat ze kunnen antwoorden. Sloffend loop ik naar de bar toe waar ik op een kruk ga zitten. Ik strijk mijn zwarte rokje glad en prop mijn witte blouse er wat netter in, ook mijn kniekousen trek ik wat omhoog. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en krijg een berichtje binnen met een link erin. Nieuwsgierig lees ik de blog. Een frons onstaat op mijn voorhoofd. Waar slaat dit nou op? Zo te zien heeft de barman ook een berichtje. ‘Sta jij er ook in? In dat lulverhaaltje?’ Vraag ik dan. Plotseling rent er een meisje al huilend naar binnen rennen en gaat naast me zitten. 'Geef me maar wat legaal is op dit uur,' mompelt ze. Meelevend kijk ik haar aan. Zo te zien ben ik niet de enige.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 20:27 ]