• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte naar haar. "Komt goed. Ik zal je helpen waar nodig." Ik speelde altijd erg technisch, net als bij poker of zelfs sparren met mijn broer of anderen. Velen noemden het valsspelen, ik noemde het nadenken. Ik grabbelde zelf 7 stenen en legde ze op mijn plankje. Ik knikte naar haar als teken dat zij mocht beginnen. Ik kon genoeg. Ik zou het vandaag wel bij simpele woorden houden om haar niet te veel tegen te zitten. Ik ging met een vrije hand door mijn door de wind warrige zwarte haren en probeerde ze zo goed mogelijk weer achterover te krijgen. Al dat losse haar in mijn ogen was maar niets.

    John Hunter Bell
    Ja, ik was vrij rap met het verwijderen van kleren, maar ach, waarom ook niet. We wisten bijden hoe dit in elkaar stak en we hadden elkaar net al lopen opwinden. Ik zag er dus eigenlijk geen reden voor om nu rustig te doen. Daarbij was alleen gedeeltelijk tot helemaal naakt staan nou ook niet het meest prettige wat er was, vond ik. Toen we beiden naakt waren legde ik mijn handen op haar schouders en keek haar recht aan. Haar houding verraadde wat van dominantie, maar toch bleef ze best onderdanig. "Wat denk je zelf, popje?" Ik duwde zacht op haar schouders om haar nog een hint te geven. Eens kijken of haar mond ook andere dingen kon dan alleen grote monden geven. De scheve grijns hing nogsteeds om mijn lippen. Ik was nogsteeds in staat mijn kleren weer aan te doen en met een ander het bed in te duiken, al was dat nu al wel een stuk minder voor de hand liggend. Ze leek namelijk nu eindelijk in te zien dat ook zij dit graag wilde en ik niet de enige was in dit huis die aan z'n trekken wilde komen op dit gebied.


    Bowties were never Cooler

    (MT)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    laurinda Pearl..

    Shit shit shit shit shit..... Ik wikkel de handdoek om me heen voor de kou en maak hem losjes vast waarna ik eerst maar eens begin met mijn haren te borstelen. Toen ik 100 procent zeker was dat mijn blonde lokken weer klit vrij en BLOND waren inplaats van bruin leg ik de borstel weg... En nu?
    Normaal was het niet zo erg maar er zat in mijn kamer nu een jongen te wachten op de badkamer, en ik had geen kleding! Ik bedek mijn lichaam een keer opnieuw, en nu beter met de handdoek en zie dat hij mijn borsten bedekt en tot net onder mijn kont komt. Pff... kiele kiele... Met een zucht open ik de badkamer deur en stap mijn kamer in zonder hem aan te kijken. "Jou beurt"


    ik ben nog steeds aan het denken hoe ik abby aan de scrabble krijgen ga.... vind het lastig schrijven ik ben zelf namelijk een ramp in scrabble x'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 20:08 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Als kan Loki misschien voor het eerst in jaren iets liefs doen...]


    Bowties were never Cooler

    Ik zal eens een poging schrijven wagen.

    abigail pierce
    Ik kijk peinsend naar mijn bordje waar lettertjes op staan en dan naar het speelbord en slaak een zucht. Nogmaals kijk ik naar de lettertjes op mijn bordje V L A Vla. Ik reken het goed. Ik leg de lettertjes op het bord neer en kijk hem lachend aan. "Ik ben een ramp" grinnik ik. Mijn hand steek ik in het zakje en ik haal er 3 steentjes uit waardoor mijn aantal op het bordje niet langer meer 4 is maar weer aangevuld naar 7 stenen.



    Waarom vla? Ik heb geen flauw idee... ik zat net in de bus en toen kwam ik langs een reclame bord voor vla..

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 8:12 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik keek hoe ze zocht en uiteindelijk vla neerlegde. Ik trok een wenkbrauw op en zuchtte bij haar woorden. "Laat eens kijken, Abs." Ik keek over haar plankje heen. "Je kan die NGE erachter leggen. Dat zijn toch meer punten." zei ik rustig. Ik ging terugzitten en dacht even na over mijn letters. Hmm... Interesant. Ik pakte er een paar op en legde aan de A Appel. Zo, ook weer wat letters kwijt. Ik haalde 4 nieuwe letters uit het zakje en keek opnieuw wat mijn opties waren. Zij kon namelijk maar een bepaald aantal dingen blokkeren, maar de X die ik had zorgde ervoor dat ik maar 6 letters had waar ik nu iets aan had. De X kon straks wel, maar nu nog niet.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki zucht een keer en kijkt achter mijn plankje waarna hij me iets verteld over nge erachter leggen om daarna zelf wat neer te leggen. Appel. "ik zei toch dat ik een ramp was..." en ik leg de letters die Loki me had aangewezen achter mijn voorheen gelegde woord en pak 3 nieuwe letters uit het zakje waarna ik hem aankijk. Vlagen, lag er nu...Hmm.. Hij was hier duidelijk beter in dan ik.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:22 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ligt het aan mij of krijg je VLANGE als je NGE achter VLA legt? Sorry, het viel me een beetje op)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:44 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [ mij ook al x'D maar ze schreef het met loki ik denk nouja het zal wel x'D
    Abi is gewoon niet zo slim ^^ die legt die dingen gewoon neer als het der verteld word of het nou een woord is of neit x'D problem opgelost]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:50 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Andere volgorde: Vlagen]


    Bowties were never Cooler

    [ aangepast x'D sorry ben blond $$ Is dat een geldig excuus?^^)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ik vindt van wel! Patholoog zou jij willen met Anna Sharp willen reageren op Yune, als Yune nu op Melody reageer loopt de chronologie een beetje vreemd)

    Enface schreef:
    (Ik vindt van wel! Patholoog zou jij willen met Anna Sharp willen reageren op Yune, als Yune nu op Melody reageer loopt de chronologie een beetje vreemd)


    Inderdaad!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte naar haar en schudde mijn hoofd. "Dat ben je niet, maar ik heb het gevoel dat je het gewoon niet zo vaak hebt gespeeld." Ik keek nu naar het bord. Hmmm... Ik keek nog eens naar het bord en legde Koe aan de E van vlaggen. Meer kon ik ook niet. Ik pakte twee letters en ging toen in kleermakerszit zitten om af te wachten wat Abby van plan was nu dit zo op het spelbord lag. Als ze eht echt lastig vond zou ik haar nog wel wat helpen, maar het zou ook leuk voor haar zijn om op eigen krachten te winnen.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Klopt" ik had inderdaad niet heel vaak scrabble gespeeld, ik kende de basis van het spel, maar met de moeilijke woorden moest je bij mij ook niet aankomen. Ik kijk even naar het bord en dan naar mijn letters waarna ik Last neerleg bij de L van Appel en 3 letters pak die ik weer op mijn plankje neerzet en naar Loki kijk. "We komen er wel" grijns ik


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign