• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Enface schreef:
    (Ik vindt van wel! Patholoog zou jij willen met Anna Sharp willen reageren op Yune, als Yune nu op Melody reageer loopt de chronologie een beetje vreemd)


    [Sam Davis was eerst. Ik wacht nog op hem. Dus jullie lopen eigenlijk voor.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ah sorry, daar heb je gelijk in)

    Dena Fields
    Hunter duwde me naar onderen met een bedoeling. Oh lieverd, dat had je beter niet kunnen doen. Met mijn handen kneedde ik zijn geslacht totdat het hard was terwijl ik kleine kusjes gaf rond zijn schaambeen. Toen hij naar mijn mening opgewonden genoeg was verplaatste ik mijn kusjes naar zijn eikel. Speels bleef ik daar terwijl ik nog steeds met mijn handen zijn geslacht kneedde. Mijn mond en handen waren nu als één team bezig om de vijand te bevredigen. Als ik het al vijand zou kunnen noemen. Het was eerder een onontkomelijke symbiose.

    Rose Black
    Tyler pakte mijn hand vast, maar liet hem daarna weer los. 'We're going on adventure,' riep hij bij uit. Ik greep zijn hand weer vast en trok hem de twee trappen af, naar de begane grond. De ene deur die open stond was de woonkamer, die hadden we al gezien. Daarnaast meende ik dat de eetkamer was. Ik deed de deur op een kiertje en keek naar binnen. Ja, daar zaten zeker mensen te eten, maar daarachter was de keuken. Ik trok Tyler mee de keuken in. 'Hongerig?' vroeg ik hem speels.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Iemand voor Lizzy??)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte trots naar haar. Ze begon het door te krijgen. Ik keek naar de letters en toen naar Abby. Ik kon nu wel. "Je krijgt het al door." zei ik trots. Ik haalde vier stenen van mijn plankje en legde aan de T van haar laatste woord tAXUS. "Sorry, maar zo kom ik van mijn X af." zei ik zacht. Ik pakte 4 nieuwe stenen. Het was fijn om weer een onschuldig spelletje te doen. Ik was geen onschuldige jongen, maar soms was het fijn om het toch even te zijn. Ik knoopte nog een knoopje van mijn bloes open en liet mijn ogen kalm op het speelbord rusten.


    Bowties were never Cooler

    John Hunter Bell
    Dat was een erg goede keus geweest. Haar handen raakten precies de goede plekjes en al snel begon ze me weer flink op te winden. Ja, de pijn was er nog wel, maar de opwinding duwde deze naar de achtergrond. Langzaam maar zeker kreeg ze mijn geslacht weer omhoog. Toen ze haar eerste kusje op mijn eikel drukte rolde er een zachte kreun over mijn lippen. Mijn handen verplaatste ik naar haar haren en vlocht ze daardoor terwijl ik genoot van haar handelingen. Zachte kreunen bleven over mijn lippen rollen. Ze was echt heel goed. Het was een risico geweest om haar zoveel macht in handen te geven na net, maar wat voelde het geweldig. Ik kauwde op mijn lip om het kreunen wat te stoppen, maar het werkte niet echt. Ze bleven komen. Met mijn handen oefende ik lichte druk uit op haar achterhoofd om haar wat te sturen. Ik wist niet of ze het zou doen, sommige meiden weigerden het namelijk. Maar dan had ik nog genoeg andere keus, toch? Als je begrijpt wat ik bedoel.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields
    Hunter's reactie was precies zoals ik had verwacht. Geen enkele jongen waarbij ik dit had gedaan was hier immuun voor geweest en het had me verbaasd als Hunter dat wel was geweest. Hij was zoals iedere jongen: geil. Zijn handen duwden op mijn hoofd om mij aan te sporen, maar ook dat had ik al meermaals meegemaakt. Ik moest hem dan pijpen en nadien verdween hij weer zonder een 'dankje' en mij vergetend. Dit ging ik niet weer doen. Bovendien drukte het een teken van dominantie uit, waar ik het helemaal niet mee eens was. Ik liet zijn geslacht een in mijn mond glijden en ging toen weer omhoog. Als hij het hier niet mee eens was, kon hij zich beter wegscheren hier, want dan had hij mij achter zich aan. Ik liet mij niet disrespectvol behandelen door wie dan ook. Misschien zou ik het na een paar keer doen, als ik er zeker van was dat hij niet alleen aan zich zelf dacht. Ik zag het als een cadeautje. Dat was het.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Ik zie hoe Loki zijn woord neerlegt en 4 nieuwe stenen pakt waarna ik zelf, voor de zoveelste keer naar mijn eigen stenen kijk en de O E en R van het plankje afhaal en ze om de X neerleg die Loki net had neergelegt. OxER. Ik kijk hem glimlachend aan en pak zelf 3 nieuwe stenen voor op mijn plankje. Ik begon het spelletje al wat meer door te krijgen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black
    "Ik had niet echt verwacht dat die motor van jou zou zijn." zei Yune.
    "Moet ik dat opvatten als een compliment?"
    Ze ging bij Sharp naar binnen en er stonden meer mensen. Yune zei: "Sorry, ik hoop dat ik niet stoor maar ik eh ben net aan gekomen en ik vroeg me af waar ik slaap."
    Ik bleef in de deuropening staan, leunend tegen de zijkant. Sharp was eigenlijk ook niet zo heel lelijk. Als ik McEwan niet schattig had gevonden, had ik gevonden dat ze best een leuk stelletje zouden zijn geweest.

    James Yaser
    "Zolang hij niet weet dat ik hier ben wel ja." mompelde Denise zachtjes. Ik knikte begrijpelijk.
    "Echt?" reageerde ze, toen ik zei dat ik haar wilde beschermen.
    "Natuurlijk. Ik vind het onrechtvaardig als die man achter jou aan gaat terwijl jij niets gedaan hebt. Ik vind dat jij mijn bescherming verdient hebt, in hoeverre ik jou kan beschermen."
    Plotseling voelde ik een rommelende maag en ik vroeg: "Heb je al iets te gegeten?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lol, ik dacht dat alleen honden kwijlden :')
    Katten blijkbaar dus ook x'D
    Spettertje kwijlt enorm als ie weer in een lieve bui is x'D
    Pete Mikaelson
    Mijn ademhaling schokt lichtelijk als Laurinda plots enkel in een handdoek de badkamer uit stapt. Ik heb nog nooit een meisje zo dichtbij naakt zijn gezien. En het is raar.. Als ze dan zegt dat ik aan de beurt ben slik ik wat moeilijk en gooi er een knikje achteraan waarna ik me de badkamer in snel. Niet snel als in rennen, maar gewoon op rustig tempo, maar dan toch wel zo snel mogelijk..
    "God.." mompel ik zacht als ik in de badkamer sta en de deur op slot draai. Probeerde ze me nou te verleiden ofzo? Ze deed het vast allemaal expres ofzo.. mompelt een stem in mijn hoofd zuchtend. Dan zal ze nu wel teleurgesteld zijn.
    Ik trek snel mijn shirt uit en gooi deze in de wasmand waarna ik de douche aan zet zodat het water kan opwarmen om vervolgens mijn schoenen, sokken, broek, en onderbroek ook uit te doen. Met een diepe zucht ga ik onder de warme stralen staan om me vervolgens maar te wassen met de shampoo die er staat, die van Laurinda. Gelukkig ruikt deze niet ál te bloemig en ik hoop niet dat het zometeen erg te ruiken is.. Dan is mijn 'ik ben geen homo' dekmantel er helemaal af..

    Tyler Devoné
    Rose pakt mijn hand weer vast en trekt me de twee trappen af, naar beneden toe. Ik zie hoe ze daar een paar kamers in kijkt om vervolgens richting, wat volgens mij de keuken is te lopen.
    Als ze me vraagt of ik honger heb knik ik grinnikend.
    "Best wel ja" zeg ik tegen haar waarna ik haar in de keuken trek.
    "Volgens mij heeft iemand een voedselgevecht gehouden" mompel ik dan met een zachte grinnik als ik de keuken zie. Het is één grote bende aan eieren, slagroom en volgens mij cacao poeder.
    "Of ze konden niet vinden wat ze wilden" vervolg ik dan weer grinnikend.


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Ik zie Pete slikken en knikken waarna hij snel de badkamer inloopt. Zodra ik de deur op het slot hoor gaan durf ik weer adem te halen en haal snel een setje lingerie uit mijn tas dat ik aantrek waarna ik mijn kleding erover heen trek. Wat moest hij wel niet denken?
    Kansen verkloot Laurinda, kansen verkloot.
    Ik dacht juist in ieder geval een vriend te hebben gevonden, en misschien wel meer. Maar dit? Dit verpestte natuurlijk alles. Met een zucht laat ik me neervallen op bed waarna ik mijn knieën optrek en mijn kin erop leg.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Even gaf ze toe en een luide grom vulde de kamer toen ze mijn geslacht in haar mond nam, maar al snel was ze weer weg. Ik opende mijn ogen en trok een wenkbrauw op. Ik keek haar aan en veegde een plukje haar uit haar ogen. "Nu al klaar, popje? Of wil je verder met wat anders?" zei ik speels, maar met nogsteeds dezelfde gevaarlijke ondertoon. Mooi niet dat ze me nu zo ging achterlaten. Ze widle me misschien laten smeken, nou echt niet meer na dat knietje. Dan zou ik nog eerder mijn laptop opstartten en mezelf aftrekken. echtwaar. Ik ging toch echt niet smeken, zeker niet omdat ik wist dat zij droop en me gewoon niets gaf. Het wond me gigantisch op, maar deed me ook het smeken afzweren. Zij zou namelijk ook kunnen breken en als zij mij niets wilde geven deed ik dat bij haar ook niet. Mijn handen liet ik vanuit haar haren afzakken naar haar onderrug en trok haar dicht tegen me aan waardoor mijn geslacht in haar lies prikte. Ze kwam hier niet zomaar mee weg.

    Loki Laufeyson
    Ik keek naar het woord en glimlachte. "Zie je wel. Je kan het wel, Abs." moedigde ik haar aan. Nu kon ik alleen niet meer. Ik pakte de zak en haalde er een steen uit. Ik zuchtte. Q. ik had ook echt pech vandaag. het waren wel letters voor veel punten, maar niet lekker om makkelijk woorden mee te maken. Daarbij had ik geen klinkers. Dat werd dus nog gezellig... niet. Nouja, ze mocht ook wel winnen, deze keer, gewoon om haar zelfverzekerdheid omhoog te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Gregory McEwan
    (Weet niet meer waar we waren :p)
    Ik liep naar boven , naar de kamer en zag Anna op bed zitten, ze keek alsof er haar iets dwarszat.
    "Is er iets? Er is trouwens een nieuwe aangekomen denk ik, ze zal hier zo wel binnenkomen." peinsde ik, Anna knikte.
    "Okay Annabel Sharp, vertel me wat er is of je sterft de kieteldood." ik was zo slecht in dreigen...

    Delilah Gerson.
    Ik zat rustig op mijn bed, ik vroeg me af waar Lizzy was, en of ze geen trauma had overgehouden aan de sneeuwstorm, zachtjes begon ik te zingen, niemand moest weten dat ik dat graag deed.
    "I've become so numb." zong ik Mike van Linking park na terwijl ik verder begon te lezen in mijn boek.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Abigail Pierce
    Ik hoor Loki zijn aanmoedigende woorden en knik waarna ik hem een steen zie pakken zonder een woord op het bord te leggen. Zelf pak ik een dubbel A en een P die ik aan de R van Oxer leg, rAAP. En ik pak drie nieuwe stenen op het bordje waarna ik hem aankijk nieuwsgierig naar wat hij neerleggen gaat.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ze begon het echt te snappen. Ik vond het echt leuk. Ik keek naar de letters. Aan de A legde ik KRaS. Ik pakte 3 letters. Daar waren de klinkers. Ik legde ze op mijn plankje en glimlachte. Buiten was het al lang donker. Ik sprong even op, stootte mijn hoofd en kliep al wrijvend aan mijn hoofd naar het raam. Ik trok de gordijnen dicht en ging weer op het bed zitten. "Auw!" mompelde ik weer. Waarom was dit bed zo laag? Dit was echt niet leuk. Nu had ik al twee deuken in mijn voorhoofd. Ik ging terug in kleermakerszit zitten en keek naar Abby.


    Bowties were never Cooler