• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    abigail pierce
    Loki legt een nieuw woord aan en staat op waarbij hij zijn hoofd stoot. Ondanks dat het er zielig uitziet en uiteraard pijn zal doen kan ik het niet laten om een kort grinnikje te maken. Hij doet de gordijnen dicht en komt weer bij me zitten. "Auw" en ik grinnik opnieuw als hij voor de tweede keer zijn hoofd gestoten heeft en weer in kleermakerszit gaat zitten. Ik aai grinnikend een keer over zijn hoofd heen, "Komt wel goed schatje" praat ik de roos vicee reclame na waarna ik sOEP neerleg en drie nieuwe stenen pak.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Denise Parks
    James zegt dat hij vind dat ik zijn bescherming verdient heb. Een klein glimlachje siert mijn lippen.
    "Dankje" zeg ik zachtjes.
    Als hij dan vraagt of ik honger heb schud ik mijn hoofd "Niet echt" zeg ik schouder ophalend "Jij wel?" vraag ik hem dan met een zachte grinnik. Hij zag er uit alsof hij wel honger had ja, en volgens mij hoor ik net zijn maag knorren.
    "Laten we maar naar de keuken gaan dan, dan kun je wat eten" zeg ik grinnikend tegen hem. Ik begin me langzaam aan steeds meer op mijn gemak te voelen bij James..

    Pete Mikaelson
    Als ik me helemaal gewassen heb en mijn haar weer schoon aan voelt stap ik onder de douche vandaan. Ik pak een handdoek en droog me helemaal af om vervolgens mijn boxer en broek weer aan te trekken. Dan doe ik ook mijn sokken en schoenen weer aan maar mijn shirt laat ik uit, ik ga niet weer in een vies shirt rondlopen. Ik haal de borstel van Laurinda even door mijn haar waarna ik het wat in model probeer te brengen, iets wat niet wil zonder gel maar goed..
    Dan draai ik de badkamer deur van het slot en open de deur. In de kamer zie ik Laurinda met haar knieën opgetrokken op haar bed zitten.
    "Eh.. is er iets?" vraag ik haar zachtjes. Ik kom naast haar zitten en kijk haar bezorgd aan.


    Zo (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Denise Parks
    James zegt dat hij vind dat ik zijn bescherming verdient heb. Een klein glimlachje siert mijn lippen.
    "Dankje" zeg ik zachtjes.
    Als hij dan vraagt of ik honger heb schud ik mijn hoofd "Niet echt" zeg ik schouder ophalend "Jij wel?" vraag ik hem dan met een zachte grinnik. Hij zag er uit alsof hij wel honger had ja, en volgens mij hoor ik net zijn maag knorren.
    "Laten we maar naar de keuken gaan dan, dan kun je wat eten" zeg ik grinnikend tegen hem. Ik begin me langzaam aan steeds meer op mijn gemak te voelen bij James..



    Zo (:


    James Yaser
    "Niet echt. Jij wel?" vroeg Denise.
    Ik knikte gretig en Denise zei: "Laten we maar naar de keuken gaan dan, dan kun je wat eten."
    "Ja, dankje."
    Ik hees mezelf op aan de muur en liep richting keuken. Ik voelde de honger steeds erger worden. "Weet je zeker dat je niets wilt?" vroeg ik, terwijl ik een broodje pindakaas aan het klaar maken was.

    (Sorry weinig tijd)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ahhww cute petey

    Laurinda Pearl
    Ik hoor de deur van het slot gaan en hoor later Pete vragen of er iets aan de hand is waarna hij naast me komt zitten en me aankijkt met een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht. Ik schud mijn hoofd en voel mijn wangen rood worden.
    "Dat van net was niet de bedoeling" mompel ik zacht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik hoorde haar tot twee keer toe grinniken om mijn pijn. "Sadist." zei ik zacht met een glimlach op mijn gezicht. Sadisme was niet perse slecht, zolang je het maar in de hand kon houden. Zo zag ik het in elk geval. Ik glimlachte toen ze over mijn hoofd aaide. Haar woorden lieten me zacht grinniken. Ik keek weer naar het bord. Nu kon ik weer. Dit was wel leuk. Het verbaasde me alleen dat nog niemand iets had opgemerkt. Haar kamergenoot moest straks toch ook naar bed. Maar goed. Ik pakte weer 3 letters op en legde eCHT. Ik pakte weer 3 letters. Straks kon ik zo 1 of twee letters leggen om opeens veel woorden te maken. Ik wreef nog even zacht over mijn hoofd. Ik moest echt oppassen als ik straks naar bed zou gaan. Ik wilde niet nog een deuk op mijn hoofd.

    [Zullen we wat skippen? Dit wordt wat eentonig]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:21 ]


    Bowties were never Cooler

    [Uhm, verkeerde RPG? Lol.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Uhm, verkeerde RPG? Lol.]


    Haha x'D
    Ik lig dubbel x'D


    Little do you know

    [verkeerde naam. Sorry :$]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    We waren inmiddels al een tijdje bezig en het spelletje begon me zwaar te vervelen inmiddels. "Stoppen we?" En ik kijk met een klein pruillipje naar Loki. Ik zag door de letters de woorden niet meer inmiddels en was er eigenlijk gewoon klaar mee. "laat dat antwoord maar zitten trouwens" ik pak de onderkant van het bord en kiep hem zo om en kijk met een grote grijns naar Loki.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Mikaelson
    Laurinda schud haar hoofd als antwoord op mijn vraag of er iets aan de hand is en ik zie hoe haar wangen een lichte blos krijgen.
    Als ze me dan verteld dat-dat van net niet de bedoeling was grinnik ik zacht.
    "Achja, maakt niet uit" zeg ik met een glimlach "Ik wist gewoon even niet hoe ik er mee om moest gaan.." mompel ik vervolgens beschaamd. Juist Pete, dat had je nu niet moeten zeggen.. sukkel.

    Denise Parks
    Als James en ik in de keuken zijn en hij een broodje met pindakaas smeert vraagt hij me of ik echt niets te eten wil.
    "Nee, ik ben niet zo'n eter.." mompel ik dan zacht. Ik moet afvallen, daar hoort een 'tussendoortje' niet bij. Niet dat ik uberhaupt nog veel eet ofzo, mijn eetlust is sinds kort gewoon helemaal weg. Ik heb een buikje en mijn benen zijn ook niet bepaald slank, ik moet erdoor een grotere maat broek aan en dat is niet fijn, elke keer een riem om moeten omdat je benen te dik zijn.


    Zo, klaar xd


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    We waren vrij lang al bezig toen ze vroeg of we konden stoppen. Ik glimlachte en knikte. Bijna direct wuifde ze het weg en keerde het bord om. "He! Nu liggen ze overal." zei ik voor ik alle steentjes terug in het zakje en borg toen rustig het bord op. "Wat wil je nu doen, Abs?" Mij maakte het weinig uit. Ik schoof het spel onder het bed en ging met een hand door mijn haren. Eigenlijk was ik best moe. Het was een vermoeiende dag geweest. Een heel vermoeiende dag. Te veel drama dat op deze manier om mij draaide. Ik hield van drama, echt waar, maar niet zo.


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    Ik hoor Pete grinniken waardoor mijn wangen enkel roder worden. Tuurlijk lach er maar om. Maar hij begint wel te praten. "Achja, maakt niet uit. Ik wist gewoon even niet hoe ik er mee om moest gaan.." Ik haal mijn wenkbrauwen even naar hem op en glimlach dan. Wtf? De meeste jongens bespringen je en hij wist niet hoe hij er mee om moest gaan?
    "Dus wat nu?"


    Abigail Pierce
    Ik begin de lachen en knik uitbundig "Dat moest ook" en ik zie hoe hij begint op te ruimen en me daarna vraagt wat ik doen wil. Ik haal mijn schouders op en zie hem zijn hand door zijn haar halen en een paar slaperige oogjes. "volgens mij is het bedtijd voor jou..? Je ziet er moe uit. " en ik kijk hem aan. "Als Sharp ons slapen laat in ieder geval.." Ik kon er gewoon nog steeds niet bij dat die heks me mijn enige.. ja, hoe noemde ik Loki? Vriend? Nee toch? In ieder geval, hij was de enige waar ik mee om ging, en om wou gaan. En zij probeerde dat af te pakken..

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 21:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik knikte bij haar woorden. Ik was echt moe. Bij haar opmerking over Sharp grinnikte ik zacht. "Dat zien we dan wel weer." mompelde ik voor ik voorzichtig van haar bed opstapte om mijn hoofd niet weer te stoten. Ik hoopte echt dat Sharp ons met rust zou laten, want ik wilde niet nu nog meer gezijk. Dan zou ik haar nog eens uitkafferen, al dan niet aanvliegen. Ik was nu zo moe dat ik niet wist of ik mezelf in de hand zou kunnen houden. Ik trok mijn sokken uit en gooide ze in de wasmand voor ik het bed op klom. Bovenop trok ik ook mijn shirt en broek uit. Ik legde mijn kleren apart en trok mijn pjama aan, bestaande aan een losse zwarte korte broek en een zwart hemd met groene stiksels. Ik kroop onder de dekens en liet mijn voeten naar onder hangen. Eigenlijk wilde ik nog mijn tanden poetsen, maar met klikspaan James in de andere kamer leek me het niet slim.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:

    Denise Parks
    Als James en ik in de keuken zijn en hij een broodje met pindakaas smeert vraagt hij me of ik echt niets te eten wil.
    "Nee, ik ben niet zo'n eter.." mompel ik dan zacht. Ik moet afvallen, daar hoort een 'tussendoortje' niet bij. Niet dat ik uberhaupt nog veel eet ofzo, mijn eetlust is sinds kort gewoon helemaal weg. Ik heb een buikje en mijn benen zijn ook niet bepaald slank, ik moet erdoor een grotere maat broek aan en dat is niet fijn, elke keer een riem om moeten omdat je benen te dik zijn. [/grey]

    Zo, klaar xd


    James Yaser
    "Nee, ik ben niet zo'n eter..." zei Denise. Ik bekeek haar even van top tot teen en zag dat ze niet al te slank was, maar ook niet dik.
    "Je hebt toch geen anorexia of boulimia hoop ik? Want dat is echt niet goed voor je..." zei ik ernstig terwijl ik het broodje in mijn mond propte.
    "Er was eens een keer een meisje bij ons op school en die had anorexia en die kon helemaal geen eten meer binnenhouden en ze is er helaas aan gestorven. Ik heb niet zo heel hard om haar gehuild, omdat zij een van de pesters was. Eerst dacht ik eigen schuld, dikke bult, maar later vond ik dat wel een beetje wreed." Ik lachte kort en keek haar aan voor haar reactie.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jah, Petey is netjes opgevoed x'D
    Misschien dat ie daarom wel Gay is, mag niet aan meisjes zitten van pappie, maar over jongens heeft ie nooit iets gezegd :P
    Pete Mikaelson
    Laurinda haalt een wenkbrauw omhoog als ik zeg dat ik niet wist hoe ik er mee om moest gaan dat ze zo dicht bij naakt plots in de kamer stond. Sukkel.. je had beter kunnen zeggen dat je moeite had je in te houden of zo.. Nee.. nee dat klinkt ook zo pedobear-ig.. klinkt de stem in mijn hoofd die, gelukkig, voor niemand anders hoorbaar is..
    Als Laurinda vraagt wat we nu gaan doen haal ik mijn schouders op.
    "Weet ik veel, ik ben niet zo creatief" zeg ik grinnikend.

    Denise Parks
    Als James me vraagt of ik geen Annorexia of Boulimia heb schud ik mijn hoofd.
    "Ik eet genoeg.. alleen geen tussendoortjes, alleen bij feestdagen" zeg ik met een glimlachje tegen hem.
    Als hij me dan verteld over een oud-klasgenote van hem die annorexia had en er aan is overleden omdat ze geen eten meer binnen kon houden kijk ik naar de grond.
    "Dat zal mij niet overkomen, er aan doodgaan" mompel ik richting mijn rood-gestippelde sokken "Ik zal nooit stoppen met eten.. daar is het te lekker voor.. maar als ik een maal iets eet behalfe 's ochtens 's middags of 's avonds dan verga ik van de honger. Dan blijf ik door eten, ik was vroeger zo rond als een tonnetje" mompel ik vervolgens "Ik eet mijn gevoelens, maar ik eet ook als ik me verveel. Dat heb ik me nu af geleert. Als ik echt honger heb eet ik hooguit een banaan of zoiets" zeg ik dan schouderophalend.


    Little do you know