• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Ik probeer het vanavond wel op te sturen.

    Thanks for quoting me. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahaha, ik heb echt zo veel zin om te laten zien waar ik nu me bezig ben :3
    Ik geloof alleen dat die chocola niet zo'n goed idee was...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Ahaha, ik heb echt zo veel zin om te laten zien waar ik nu me bezig ben :3
    Ik geloof alleen dat die chocola niet zo'n goed idee was...

    Ben je al ver dan of heb je wat anders bedacht?
    Hehehe, begin je misselijk te worden of niet? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ben je al ver dan of heb je wat anders bedacht?
    Hehehe, begin je misselijk te worden of niet? ;p.


    Ik heb de basis af en ben nu bezig om delen te skeletteren :3
    En ik ben aardig tevreden over wat ik van zijn arm gemaakt heb, nu nog kijken hoe ik dat deel wat duidelijker ga maken.
    Haha, Jep, vandaar mijn opmerking over de chocola. Al is het gelukkig maar wel een beetje misselijk. Niet heel onaangenaam, maar wel dat je zoiets hebt van: oh, great...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Ik heb de basis af en ben nu bezig om delen te skeletteren :3
    En ik ben aardig tevreden over wat ik van zijn arm gemaakt heb, nu nog kijken hoe ik dat deel wat duidelijker ga maken.
    Haha, Jep, vandaar mijn opmerking over de chocola. Al is het gelukkig maar wel een beetje misselijk. Niet heel onaangenaam, maar wel dat je zoiets hebt van: oh, great...

    Oh haha, ik kan daar op zich wel tegen maar ik ben nieuwsgierig naar hoe de outcome wordt; naar hoe je het beschrijft, hehe ;p. Doe je het hele lichaam of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh haha, ik kan daar op zich wel tegen maar ik ben nieuwsgierig naar hoe de outcome wordt; naar hoe je het beschrijft, hehe ;p. Doe je het hele lichaam of niet?


    Mooizo, en ik ben benieuwd hoe je hem gaat vinden :')
    Ik teken het hele lichaam, maar enkel delen van het bovenlichaam skeleteer ik. Sowieso zou zijn broek dan alles verbergen.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Mooizo, en ik ben benieuwd hoe je hem gaat vinden :')
    Ik teken het hele lichaam, maar enkel delen van het bovenlichaam skeleteer ik. Sowieso zou zijn broek dan alles verbergen.

    Ah, oké. :3 Ik houd zoiezo van dit soort tekeningen, dus misschien wat het wel een beetje on-origineel dat ik er een opdracht van heb gemaakt, maarja :x.
    Ben je pas net begonnen of niet? Vanwege kerst enzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ah, oké. :3 Ik houd zoiezo van dit soort tekeningen, dus misschien wat het wel een beetje on-origineel dat ik er een opdracht van heb gemaakt, maarja :x.
    Ben je pas net begonnen of niet? Vanwege kerst enzo.


    Toch vind ik het best een originele opdracht :')
    Ehm, dit is dag 2 of 3 dat ik ermee bezig ben. Maar door school ben ik er wel vrij laat mee begonnen...
    Mn ouders vinden me trouwens ongezellig doordat ik was gaan tekenen op mn kamer.. Pff, een van de dingen die ik minder vind aan kerst.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Toch vind ik het best een originele opdracht :')
    Ehm, dit is dag 2 of 3 dat ik ermee bezig ben. Maar door school ben ik er wel vrij laat mee begonnen...
    Mn ouders vinden me trouwens ongezellig doordat ik was gaan tekenen op mn kamer.. Pff, een van de dingen die ik minder vind aan kerst.

    Ooh, haha, je hebt nog tot de 30e! Anders ga je toch lekker bij je ouders zitten :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ooh, haha, je hebt nog tot de 30e! Anders ga je toch lekker bij je ouders zitten :].


    Jah dat weet ik ^^ Maar ik had ook gewoon zijn om te tekenen, nu zit ik wel weer in de woonkamer :3


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Jah dat weet ik ^^ Maar ik had ook gewoon zijn om te tekenen, nu zit ik wel weer in de woonkamer :3

    Ah, oké, haha. Anders voelde ik me al een bitch die haar deelnemers gewoon keihard door liet werken aan zijn/haar tekening met kerst :'D. Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een check-up met hoe ver iedereen is? Lukt het nog een beetje en denken jullie de 30e de tekening in te kunnen leveren? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ah, oké, haha. Anders voelde ik me al een bitch die haar deelnemers gewoon keihard door liet werken aan zijn/haar tekening met kerst :'D. Lol.


    Hahaha, dat ben je niet hoor.
    Ik hoop trouwens dat het me lukt, want mijn ouders vinden het leuk om me bezig te houden en ik moet nog wel een aardig deel doen.


    Stenenlikker

    Yes, hij is af! Ik stuur hem vanavond naar je toe, wanneer ik op de computer zit.


    Stenenlikker

    ^ Ik ben zo benieuwd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.