• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, ik vraag me zelf ook nog wel af hoe ik het ga tekenen, want voor dat idee van die arm ga ik echt geen voorbeelden opzoeken, dan weet ik zeker dat het niet goed met me gaat. Dus dat wordt een beetje improviseren.
    Hmm, wel van plan ja, gewoon een mens met wat delen die enkel bot zijn. Eigenlijk wil ik nu dat skelet en dat organen torso van school stelen xD Maar wait, whut, brede heupen? Ik heb ze geloof ik juist wat versmald omdat ik het er wat vreemd uit vond zien... And he's gonna be male, dus bij mannen zijn de heupen sowieso wat smaller dan bij vrouwen.

    Oooóh, oké, dat is goed. Ik dacht dat je een vrouw ging doen, vandaar dat ik dat zei.
    Hahaha, jatterd ;p. Van school nog wel! Ghehe. Straks komen de mensen van school erachter dat het gejat is en doe jij alsof je neus bloed xd. Lol. En kun je zo slecht daartegen dan? Je kijkt zeker geen horrors of wel? :P. Ghehe. Ik vind het in ieder geval goed dat je zoiets probeert, ook al kun je er niet tegen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oooóh, oké, dat is goed. Ik dacht dat je een vrouw ging doen, vandaar dat ik dat zei.
    Hahaha, jatterd ;p. Van school nog wel! Ghehe. Straks komen de mensen van school erachter dat het gejat is en doe jij alsof je neus bloed xd. Lol. En kun je zo slecht daartegen dan? Je kijkt zeker geen horrors of wel? :P. Ghehe. Ik vind het in ieder geval goed dat je zoiets probeert, ook al kun je er niet tegen ^^


    Haha en ik zei nog wel dat hij een afgehakt hoofd in zijn hand heeft :')
    Hehe, ik weet toevallig dat school het heeft en het zal zeer behulpzaam zijn als reference ^^ Al heeft internet vast ook nog wel wat nuttige plaatjes.
    Jep, ik kan gewoon niet tegen bloed en al dat soort shizzle. Maar op een of andere manier kwam het in me op en het begon in mijn hoofd allemaal steeds gruwelijker te worden. Dus ik moet tijdens het tekenen wel echt mijn grenzen gaan stellen als ik wil dat ik me niet nog misselijker ga voelen dan ik me al voel bij alleen al die ideeën.
    Maar dank je ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha en ik zei nog wel dat hij een afgehakt hoofd in zijn hand heeft :')
    Hehe, ik weet toevallig dat school het heeft en het zal zeer behulpzaam zijn als reference ^^ Al heeft internet vast ook nog wel wat nuttige plaatjes.
    Jep, ik kan gewoon niet tegen bloed en al dat soort shizzle. Maar op een of andere manier kwam het in me op en het begon in mijn hoofd allemaal steeds gruwelijker te worden. Dus ik moet tijdens het tekenen wel echt mijn grenzen gaan stellen als ik wil dat ik me niet nog misselijker ga voelen dan ik me al voel bij alleen al die ideeën.
    Maar dank je ^^

    Ah, lol, ik heb het even snel doorgelezen met m'n halfwakkere hoofd. Heb namelijk heel slecht geslapen vannacht D: Dus sorry.
    En haha, oké. Het lijkt me zoiezo wel moeilijk om dat zo te tekenen, vooral de botten. Ik doe zelf ook mee met de opdracht, maar ik moet zeggen dat dit ook wat nieuw voor me is. De laatste tijd teken ik namelijk alleen maar pin-ups.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ah, lol, ik heb het even snel doorgelezen met m'n halfwakkere hoofd. Heb namelijk heel slecht geslapen vannacht D: Dus sorry.
    En haha, oké. Het lijkt me zoiezo wel moeilijk om dat zo te tekenen, vooral de botten. Ik doe zelf ook mee met de opdracht, maar ik moet zeggen dat dit ook wat nieuw voor me is. De laatste tijd teken ik namelijk alleen maar pin-ups.


    Oh, geeft niet hoor :')
    Dat met die botten gaat ook erg interessant worden ja. En awesome dat je ook meedoet, ben best benieuwd naar wat jij ervan gaat maken.
    Wat bedoel je trouwens met pin-ups


    Stenenlikker

    Wooh! De mijne is ook klaar ;D Alleen heeft de scanner mijn tekening schuin gezet O.O


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh, geeft niet hoor :')
    Dat met die botten gaat ook erg interessant worden ja. En awesome dat je ook meedoet, ben best benieuwd naar wat jij ervan gaat maken.
    Wat bedoel je trouwens met pin-ups

    Weet je niet wat pin-ups zijn? Seriously niet? :"D O gosh. "Een pin-upgirl, ook pin-upmodel, is een vrouw van wie foto's met een pikante uitstraling worden gemaakt." En daar dan tekeningen van. Je hebt toch wel 's zulke tekeningen/tattoos gezien?



    En ja, haha, maarja, voor alles moet een eerste keer zijn Iguess. En hoe vaker je het tekent, hoe beter je erin word. :3 Haha, ja! Ik ben ook benieuwd naar wat ik ervan ga maken :"D Ik heb al wel wat ideeën, maar die zijn wat vaag om uit te werken en dan wil ik het volgende moment weer wat anders xd

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tomliinson schreef:
    Wooh! De mijne is ook klaar ;D Alleen heeft de scanner mijn tekening schuin gezet O.O

    Yes, yes, yes, yes! ;D Snel, sturen. Ik wil de jouwe zien ^_^ Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Tomliinson: Ooooh, die is zo nice! Ik ga 'm meteen bijwerken!
    Edit: Bijgewerkt! :]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 22:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    @ Tomliinson: Ooooh, die is zo nice! Ik ga 'm meteen bijwerken!
    Edit: Bijgewerkt! :]


    Dankjewel en Dankjewel ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Dankjewel en Dankjewel ^^

    Haha no problem :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tomliinson schreef:
    Wooh! De mijne is ook klaar ;D Alleen heeft de scanner mijn tekening schuin gezet O.O

    Holy.mother.of.god.
    Ik had die van jou gezien en toen had ik werkelijk zin om mijn tekening door midden te scheuren. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Holy.mother.of.god.
    Ik had die van jou gezien en toen had ik werkelijk zin om mijn tekening door midden te scheuren. :').



    Nou niet doen... Die van jou gaat er heus ook heel goed uit zien, wanneer hij er helemaal klaar is (: Vooral in je zelf blijven geloven!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)
    Nou niet doen... Die van jou gaat er heus ook heel goed uit zien, wanneer hij er helemaal klaar is (: Vooral in je zelf blijven geloven!

    Mijn tekening is al klaar... :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Mijn tekening is al klaar... :cc.


    Nou dat is heel goed!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)
    Nou dat is heel goed!

    Ik probeer het vanavond wel op te sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.