• Ik lig hier in bed te luieren zegt mama " het heeft gesneeuwd" whuuuut waarom? Ik haat het als ik moet fietsen in de sneeuw.

    Wat vinden jullie van sneeuw

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Binnenkort een half uur vroeger vertrekken vanwege het ijs wegkrabben van de autoramen en extreem langzaam rijden in de sneeuw, en ik vertrek al zowat drie kwartier van te voren om de kleine op school te krijgen en om dan op tijd op m'n stage te komen :'D
    Sneeuw zelf vind ik verder niet erg, maar van zodra dat gaat smelten en het gewoon een regelrechte baggerzooi wordt, dat vind ik vreselijk :'D
    Winter is dus ook echt zo niet mijn favoriete seizoen, veel te koud. Nope, geef mij maar gewoon heerlijk het voorjaar, zo dat heerlijke lenteweer :3

    En tja, het sneeuwt, deal with it... dat is eigenlijk weer zo'n loze opmerking. Kom op, ik vind heel veel dingen ook niet leuk en die toch gewoon zo zijn. Tja, het is nu eenmaal zo, maar ik klaag er ook zo nu en dan over. Wat iedereen zo nu en dan doet als er iets is wat ze niet leuk vinden. Dus deal with it dat er ook mensen zijn die klagen over sneeuw ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dafuq. Ik houd van sneeuw en hier is het zo warm als in de zomer.
    Nee, oke, dat is ook niet waar, maar het is hier wel warmer.

    Waar woon je dan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sneeuw is voor een weekje of twee leuk dan heb ik er wel genoeg van.

    ik vind dat er best geklaagd mag woorden over de sneeuw. ik moet elke dag met de trein 1,5 uur reizen en normaal gesproken is er altijd al veel aan de hand op dat traject... daarnaast is de kou van sneeuw echt fockt op voor mijn rug, ik ervaar door de huidige kou extra veel pijn. ik verwacht dat wanneer de sneeuw gaat vallen ik weer krom loop, daarbij... ik ben minder mobiel en ontzettend bang dat ik val en daardoor echt mn mobiliteit kwijt raak.
    kortom sneeuw is kut en ik hoop dat die ellende nog een tijdje uitblijft.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik hou van sneeuw.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LacieChan schreef:
    (...)

    Het is officieel nog herfst, maar het weer in Nederland is gewoon lichtelijk fucked up. I like the picture btw!


    + Hier heeft het nog lekker niet gesneeuwd. *O*
    *kijkt naar buiten* Nope.


    Some people are art and do art at the same time

    Is er serieus sneeuw gevallen? Ik heb helemaal niets opgemerkt ofzo.. Zal wel aan Utrecht liggen ^^

    SuckJerry schreef:
    Is er serieus sneeuw gevallen? Ik heb helemaal niets opgemerkt ofzo.. Zal wel aan Utrecht liggen ^^

    Pff, inderdaad, gelukkig ontsnappen wij er nog even aan dan.. D:


    ars moriendi

    je mag de sneeuw wel mijn kant op sturen, Ik hou er wel van


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik zeg niet dat je je niet boos mag maken over het weer, maar klagen over dingen die je niet kunt veranderen is nooit een goed idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik zeg niet dat je je niet boos mag maken over het weer, maar klagen over dingen die je niet kunt veranderen is nooit een goed idee.


    Ik kan wedden dat jij 't ook vaak doet. 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik kan wedden dat jij 't ook vaak doet. 8D


    Klopt. Maar ik kan je ook vertellen dat uitstellen geen goed idee is, dat maakt me geen hypocriet maar iemand die slechte keuzes maakt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 12:41 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Klopt. Maar ik kan je ook vertellen dat uitstellen geen goed idee is, dat maakt me geen hypocriet maar iemand die slechte keuzes maakt.
    goed anyways ik was gewoon te snel aangebrand en voelde mij (with no reason) aangesproken. Laat mij maar lekker chagrijnen, sneeuw is kut niets aan te doen en mensen zullen altijd blijven klagen. als het 30 graden is is het te warm, als het sneeuwd te koud en te vies ect.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    SuckJerry schreef:
    Is er serieus sneeuw gevallen? Ik heb helemaal niets opgemerkt ofzo.. Zal wel aan Utrecht Rotterdam liggen ^^


    El Diablo.

    Het is elk jaar weer hetzelfde. "Het is te warm", "Het is te koud", "Het is te nat", "Het is te droog". Jeeeezus. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.